Suomalaiset Latolöydöt / Metsäautot / Tallien aarteet...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Anonymous, 6.3.2003.

  1. viliz

    viliz Gearhead

    -

    Huhujen mukaan isojoella olisi 1950 mercury jossain autiotalon pihassa!!
     
  2. viliz

    viliz Gearhead

  3. 496SS

    496SS 3rd gear

  4. mke77

    mke77 Gearhead

    siipi meppeä olen joskus aatellu et olis kiva laittaa joku 283 pellin alle!!

    pomo on "ällänny" jo kauan et laittais "harraste mieles" w123 sedaniin tommosen letukan koneen....vois olla kiva hiekkatie lelu jollain vanhoilla talvi-misukoilla......tommonen 123 taittaa muutenkin hienosti vakio alustalla mutkasta hiekkatietä, saaika jos siihen sais viel hiukan "voimaa taakse" :rotfl:
     
  5. mjsn

    mjsn 1st gear

  6. mjsn

    mjsn 1st gear

  7. kautsi

    kautsi 3rd gear

    Miten tuo linkki liittyy tähän ja missä niitä metsäautokuvia on?

    Yksi traktorin kuva sekä leppäkylki löytyy ja jotain projektikinnereitä?? :rotfl: :rotfl:
     
  8. mjsn

    mjsn 1st gear

    vissin latolöydöt metsien kätköistä tallien aarteet on otsikko.
    mistä tiedät mistä mikin kuvan auto ollut vai onko parempaa tietoo.




    www.garagestudy.tarjoaa.fi
     
  9. kautsi

    kautsi 3rd gear

    En tiedä missä on kuvat otettu ja mistä olet ne hankkinut? Laita vaikka kuvia noista projekteista siinä kunnossa kun ne on metsästä, ladosta tai muualta löydetty niin sittenhän se selventää kummasti asiaa.

    Sivustoltasi löytyy lähinnä projektikuvia tai kuvia valmiista autoista mitkä kuuluvat ihan toiseen osastoon, tämä on vain siis mielipiteeni, eikä tarvitse pahastua. :wink:
     
  10. mjsn

    mjsn 1st gear

  11. bbu-26

    bbu-26 3rd gear


    tapelkaa,saatte tupakkia :poff:
     
  12. mjsn

    mjsn 1st gear

    hienon näkönen faikku meillä on tollanen mut vm.62 tupakki ei enää oo muodikasta.
     
  13. kautsi

    kautsi 3rd gear

    Jaa tää meni tälläseks, oisko sitä tupakkia paljonkin? :wink: :rotfl:
     
  14. bbu-26

    bbu-26 3rd gear

    no on mulla tossa nyt yksi aski jouten :rotfl:
     
  15. lordC

    lordC Gearhead

    Re: -


    Onkohan Porintien varrella Suojoen kylää ennen ja vaaleansininen?
     
  16. viliz

    viliz Gearhead

    Re: -

    Onkohan Porintien varrella Suojoen kylää ennen ja vaaleansininen?[/quote]

    Ei oo tietoo..
     
  17. romuarnold

    romuarnold 1st gear

    Re: -

    Nuolla paikannuksilla mä ainaki tiedän Popedan.
     
  18. arto

    arto 1st gear

  19. lordC

    lordC Gearhead

    Re: -

    Hyvin paikannettu,Popedahan se :D
     
  20. CH3OH

    CH3OH 1st gear

    Hitto kerrankin kun satuin lukemaan paikallislehden ni siellä oli uutinen, että Euralaismiehen tontilta viedään ympäristölautakunnan päätöksellä noin 170 autoa sulattoon. Suurin osa tietty 80-90-lukujen harmaita käyttiksiä, mutta olipa yhdessä kuvassa mm. junakeula-paku ja tipparellu. Aika yllättäen mies itse oli lehtikuvassa ja kommentoi koko hommaa aika avoimesti. Asiasta oli annettu varoitus jo 2006, mutta tekosyitä kyllä keksi, miksei itse siivonnut..
     

Kerro tästä muillekin!