Bemarin vaeltava tyhjäkäynti.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Anonymous, 4.8.2002.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Ongelma on imleisesti aika yleinen mutta ratkaiiiiisua en ole mistään kuullut jote jos tietyoa on niin kiitos.
    PS: Malli on 316 kaasutinmalli 1985
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    paalattavaksi vaan...
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    jep on tuo sen verta paha vika :grin:
     
  4. tomppamikkonen

    tomppamikkonen 1st gear

    Ite en oo näppejäni tollasella saastuttanu, mut oon kuullu et jos kaasuttimeks vaihtas weberin ni vika häviää. Kulutuskin tippuu aika roimasti(jos ostaa uuden kaasurin). Eli 400-500 taalaa ja turvallista matkaa!
     
  5. cartman

    cartman 1st gear

    Mahdollinen aiheuttaja imuilmavuoto kaasarin ja imusarjan välisessä kumipalikassa (värähtelyn vaimennin), joka vanhetessaan murtuu/halkeaa.
     
  6. Anonymous

    Anonymous Guest

    Näkyipä olevan rutosti kirjoitusvirheitä,niin kaasuttimesta lähtee ohut kumpiputki jossa on suodatin välissä,tämä kumiputki menee edelleen rintapellissä olevasta reiästä inekseen,tämän letkun kun likistää kiinni niin auto käypi nätisti.Mikähän tarkoitus on ko pukella ?
     
  7. Anonymous

    Anonymous Guest

    Suomea kiitos.
     
  8. Anonymous

    Anonymous Guest

    Mulla oli sama ongelma tyhjäkäynnin kanssa. Se lähti vaeltamaan Lappiin. Se vaan otti rinkan ja häipy.
     

Kerro tästä muillekin!