Missä AULIZ.fi 2.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja bulldog´s, 2.6.2009.

  1. jankko

    jankko Gearhead

    Lähetetty: 12.06.2009 09:42

    Radalla ollaan odottelemassa, josko kohta portit aukeaisivat.
    LA-SU Blacksmith race in Eskilstuna, Kjula dragway.

    AULIS

    Tollasen viestin oli tänäaamuna pohjanmaan osakeisari laittanut!
     
  2. jimsgarage

    jimsgarage Gearhead

    Tietysti jos puhe/viestit ym.. ei mene perille ->

    Kuluttaja asiamies ja tietysti rikosilmoitus.

    Näin pitää valitettavasti nykypäivänä toimia, kun osilla yrityksillä/yksityisillä ei ole mielestäni aivan oikea "reilun" kaupan toimitapa tuttu. :(

    Mutta tosiaankin en kyseisen henkilön kanssa ole ollut tekemisissä enkä tehnyt yhtään kauppaa. Joten tämä kritiikki ei välttämättä koske häntä?

    - Jim
     
  3. TTA

    TTA 1st gear

    Heh, kuinkahan pitkään pitäis kärsivällisesti odotella? Reilu vuosi sitten tilasin tavaraa eikä ole vieläkään näkynyt. Onneksi en sentään maksanut etukäteen. Ainakaan minun kohdalla ei ollut sanojensa takana eikä hoitanut hommiaan enkä taida olla ainoa.
     
  4. cool

    cool 1st gear

    :rotfl:
    En nyt ihan juuri vuoteen ole Aukilta tilannut, mutta kyselyihin on vastaukset hakenut merten takaa. Kaikki tilaukset tulleet kuten pitikin, ja aina tullut matkahuollon kautta.
    Maksettukin on tavaran saavuttua kotitalliin.
    Sekin osoittaa jos mikä, ettei ihan turha kaveri. yrittää jopa luottaa asiakkaisiinkin.
    Täydet plussat, ja jaksamista toimitella osia.
     
  5. bulldog´s

    bulldog´s Gearhead

    Täytyy vaan ihmetellä mistä johtuu moinen pakoilu. Hamekkangasta pitää lähtee ostaa.
     
  6. SRV

    SRV 1st gear

    Nostetaas Topikkia ylös!

    Viikonloppuna Pudasjärvellä kävin oikeen henkilökohtasesti juttelemaan Aulikselle kun oli tullu väärää palikkaa minun projektiin.
    Omasta mielestä esitin asian melkolailla kohteliaasti!
    Aikaisemmin keskusteltiin osien sopivuudesta privana ja kuinka hyllystä löytys yks setti minkä kyllä sais käymää mutta on tiedossa "viimesen päälle" että käy suoraan tähän minun laitteeseen.

    No siinä kun sitte mainittin asiasta että ei kyllä ole sinnepäinkään kyseinen paketti ni johan homma lähti käsistä..

    "Lähe nyt meneen siitä"
    "Oletkos sinä niin käsi että sä et osaa mitää rakentaa ja vähä muokata"
    "Eihä ne koskaa käy suoraa"

    Siinä muutama lainaus...

    Kuitenki tilasin viimesenpäälle setin mikä käy suoraa!! :poff:

    Ton Hämeenkorven nimen voi muuttaa mun puolest suoraan HÄMEENKYRVÄKSI

    En suosittele kenellekkään!!! :mad:
     
    Poke tykkää tästä.
  7. bulldog´s

    bulldog´s Gearhead

    Kyllä ne pohjalaaset mitä mä olen tuntenut niin ovat olleet hyvinkin suoraselkäistä porukkaa... Aulis on ikävä poikkeus. on se kumma ettei se ole sielä pohjamaalla osunnut mihkään terävään... :D

    No, mitö taakseen jättää ja niin eespäin.
     
  8. faikku66

    faikku66 Double Gearhead

    Kyllähän on moni kamu kypsyny herran toimintaan.
     
  9. garagektc

    garagektc Gearhead

    Onneks myö ollahan loppuviimein rauhallista kansaa. Joku kuumaverisempi tappaus olis SRV:n tilanteessa voinu hiukan hiiltyä...
    Aika helvetin röyhkeä poika se A taitaa olla jos on pokkaa toimittaa paskaa jos jotain toimittaa ja vielä vittuilla jos joku aiheesta huomauttaa...
    Kenties asenne muuttuis kun sais itse määrätä suunnan, jonkun muun määrätessä vauhdin :rotfl:
     
    Poke tykkää tästä.
  10. AFTERBURNER

    AFTERBURNER 1st gear

    :poff: :rotfl: :rotfl: Nää on aina niin hauskaa luettavaa! Liekkö tuo hiihtämässä taikka sauvakävelyllä!
     
  11. SRV

    SRV 1st gear

    Minä hiillyin aikalailla muttakun oltiin kuitenki FHRA tapahtumassa ja keskellä varikkoa ni ei siinä nyt viittinny riehuu ruveta!
    Mutta kyllä varman moni kuuli meidä "keskustelun"! :poff:
     
  12. Trumppa

    Trumppa 1st gear

     
  13. cuda69

    cuda69 Gearhead

    onkos Aukki muuten alunperin kotosin Alavieskasta?vai onko aito pohojalaanen.Minä olen onnistunut kahesti ostaan Aukilta osia ja kummallakin kerralla homma on kyllä pelannut.
     
  14. TeeJii

    TeeJii 1st gear

    Ihan sama ollaanko pohojalaasia, hämäläisia tai vaikka satakuntalaisia.
    Aina jonkun asiat jää huonolle hoidolle. Itte tarttein Capriceen ehjät etujouset katastukseen, niin lähistöllä asuva osajobbari kehui, et täällä on ja hinta 50 e. No kun en ollu ottanu vanhoja veks, niin ei ollu vertailukohtaa. Luotin jätkän tietävän, kun on noita purkanu ja myyny...
    Ja tiesikin, mut myi mulle jotakin saatanan navetan takaa kaivettuja vietereitä. Eihän ne sopinu... Kyseltäessä sanoi, et ei palauta rahoja, mut kun tarvin jotain muuta niin vähennetään laskusta...
    Mistä vitun laskusta :poff:
    Sinne meni se viiskymppiä ja jos talipää luet tämän, ni pidä se viiskybää taskussas ihan estääkses kipetyvän nenän.

    Tässähän ei siis ollut kyse A.H:sta !!!!!
     
    Poke tykkää tästä.
  15. SRV

    SRV 1st gear

    Heh!!

    Mulla meni 320E ja tälle risaprseelle se on iso raha!
    Vituttaa niin paljo toi kyrpä että veri ei kierrä päässä.. :poff:

    Saatana.....
     
    Poke tykkää tästä.
  16. kime2

    kime2 Gearhead

    Kyllä sen keskustelun oli pojat kuulleet,sitä juuri tuossa niiden tallilla naurettiin :rotfl:
    Olit lisäksi vielä myöhemmin viittomakieltäkin harrastanut siinä varikkopilttuussa :poff:
     
  17. SRV

    SRV 1st gear

    Tänää on "Auliksen" nimipäivä... Vittu joo!! :rotfl:
     
  18. montego

    montego 1st gear

    Käykää kylässä hämiksellä,se saattas auttaa.
    Kylässä käynti lämmittää mieltä ja saattas se keittää kahvitkin 8)
     
  19. nyffikaakoo

    nyffikaakoo 1st gear

    Porissa kuulemma eilen ollu alkuperräisen topiikin henkilö, mut en sen enempiä tiedä, kaveri sano että ei jaksannu ihmetellä kauempaa sitä radan siivoomista... Kone tms. lie pruutannu öljyä vähä.
     
  20. Rusty

    Rusty Double Gearhead

    Korkkas mottinsa.
     

Kerro tästä muillekin!