Piäkaupunk seuvun nopein auto?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja jukka63, 24.12.2008.

  1. paja1

    paja1 Double Gearhead

     
  2. Joller

    Joller 1st gear

    Ehkä sun kannattaa jättää lähtemättä PASIlla, se ku laitetaan sun persuksen alle niin seurauksena ei ole kuin massiivista tuhoa koko aurinkokunnalle... :rotfl: Mutta jos silti päätät sillä lähteä, niin tule nykimään mua hihasta sitteku se sammuu niin tuun neuvomaan sulle miten käännetään vasemmanpuolen tankilta oikean puolen löpötankille niin pääset ainakin vähän matkaa takasi kotisuuntaankin.. Ja muistappas sitten että D pykälällä ei ajeta kokoaikaa vaan käytetään kepistä itse niitä pykäliä ja D kytketään vasta kovemmassa vauhdissa matkaajoa varten.. :rotfl: :rotfl:

    PASI on aivan uskomattoman hauska laite noin muuten ja menee tosi kivasti maastossa ku 6 pyörää kaik vetää, ikävää kun niitä ei saa rekisteröityä/hankittua itselleen täällä suomessa..
     
  3. AGT200

    AGT200 1st gear

    Paljon hyväksyttävämpi selitys solistille olis ollu vaikka toi välimatka mansesta Hyvinkäälle?? On meinaan joskus aika ylittämätön välimatka jo tollaset 100km kilvelliselle "raaserille". Ei ehkä teknisesti mutta henkisesti... :soosoo:

    Terveisiä Hellsinkiin :poff: :D
     
  4. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Kiitos AGT200.
    Arvaa paljon täältä <Helsingistä on tota välimatkaa Hyvinkäälle?
    JES-58 Eli ainuastaas 58km!
     
  5. Annie

    Annie 1st gear

    Juu ja ruotsalaisilla taito sekin kaataa niin että pitää mennä auttamaan lauantai iltana kun voisi tumutellakin.

    Nim.saattoauton ratissa lauantaina,viikon ainoana iltana jolloin voi kuski rehellisesti vetää pikku tumut.
     
  6. poskisolisti

    poskisolisti 1st gear

  7. DX

    DX Double Gearhead

    herrajumala
     
  8. DX

    DX Double Gearhead

    No nyt totuus äijän henkisestä tasosta viimeistään paljastui.

    pate 14v,
    perjantaiehtoosti koulun parkkiksella kolomen kaljan jälkeen



    Et taida ollenkaan käsittää millasen kuvan oot itsestäs antanu, voi v...
     
  9. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Arvaa..... palkintona Banaani :poff:
     
  10. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Poskisolisti kavereineen osas käyttäytyä hyvn korrektisti, kiitos siitä, vaikka potentiaalia ilmiselvästi olis ollut isompiinkin koitoksiin. pk- seudun nopein oli käsittääkseni yllättäen Pötkö, ja toiseksi nopein Jukka63. Rebeliä en paikalla bongannut, enkä jallupulloa vaikka jano oli. Sen sijaan Poskisolistissa oli miestä saapua paikalle kavereineen, ja tunnustaa tappionsa. Ainakin näin mielikuvituksessa, niinku kaikki tositapahtumat poskisolistinkin elämässä.
     
  11. MaxDura

    MaxDura Gearhead

    Eli oliko Poskisolisti paikalla vai nou?
    Ite en voinut osallistua piäkaupungin nopein-skaboihin kun vehkeet laukes porissa, mutta ensi vuonna sitten pestään kaikki kuorma-autolla(noesta) :eek: :rotfl:
     
  12. jukka63

    jukka63 1st gear

    Jep,pötkö oli nopein lajittelussa.11,5 vs mun 11,6.Taktisista syistä en lähtenyt yrittämään parempaa aikaa.Tuskimpa olisin onnistunutkaan.Yllättäen pötkö putos jo ensimmäisellä kierroksella ja jäi mun haaveilema finaali toteuttamatta.Niin se metsäsarjan pro mies ei ollutkaan pro kellokisoissa.Ja tää on PROVO.Saadaan keskustelua :D
     
  13. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Tais olla poskisolistin tomtomista patteri loppu. Harmittaa vieläkin toi kakkoselta ykköselle vaihto semeissä fordvessaa vastaan, ilman sitä olis kaikki olleet sellasia "ovenkahvalähtöjä". Ekalla rundilla Pötkö meni jo ohi, mut tavotin sen sit uudelleen eikä ollut hajuakaan kumpi voitti. Eroa olikin sitte huimat 0.01 sekuntia.
     
  14. poskisolisti

    poskisolisti 1st gear

    :eek: Täh? Siellähä mä röhnöttelin todella mukavassa ja hilpeässä retkueessa-!!

    Oli yks tän kesän kivoimmista viikonlopuista-ei puhettakkaan otsaryppyisestä turvan aukomisesta jos joku alkoi turpaansa soitteleen TUKIN SEN HETI!!!!

    Nimittäin grillimakkaralla tai kaljapullolla!! :p :p :p :lol:
    Sen ankarampiin otteisiin ei ollu mitän syytä..tosin oli siltäkin varalta hankittu sitruunoita , jukurttia ja habankaalia että jos joku oikkeen happameksi heittäytyy!!! :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :poff: :argue:

    Olipa hyvä että tolle PÖTKÖlle oli siellä vastusta -joka pässi löytää lopulta kuohitsijansa... :poff:Ennätykset on tehty rikottaviksi ja katoavaista on maallinen kunnia. :odroll:
     
  15. poskisolisti

    poskisolisti 1st gear


    Olisit vaa kurittanu sen Mobarin lohmon huolella! Se olis ollu miähen tyä ja loppuu Elvistely Pötkällä.

    Niin eikös sulla oo Studebaker Chevy vai mikä? :odroll:
     
  16. Joller

    Joller 1st gear

  17. kuula

    kuula Gearhead

    :rotfl: :rotfl: :rotfl:
     
  18. Joller

    Joller 1st gear

    alansa rautainen ammattilainen.. :rotfl: :rotfl: :rotfl:
     
  19. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Joo, mull on chevy. Mä en noit vehkei niin hyvin tunne et mä osaisin sanoo mallii, mut se on joko Matiz tai Kalos.
     
  20. pötkö

    pötkö Gearhead

    Joopa joo hyvää kesää sullekin?
    Olisin voinut ihan henkilökohtaisestikin toivottaa Hyvinkäällä, mutta olen tainut niin paljon elvistellä, että taisi holistilla mennä pupu pöksyyn kun et tullut paikalle. :wink:
     

Kerro tästä muillekin!