sbc 283 / holley 450cfm

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Capri26i, 14.6.2009.

  1. Capri26i

    Capri26i 1st gear

    Tossa on tallilla yks tollanen kikkara missä on air gap imusarja ja 450cfm holley list #9776 eli single pumpperi mekaanisilla toisioilla. Koneessa on myös joku mieto virikärsä ja peltisatsit, mut muuten kokolailla vakio.

    Tyhjää käy hiton nätisti ja kaasu pohjassa räyhää hyvin, mutta ensiöpuolella tuntuu tukehtuvan, varsinkin ihan polkimen liikkeen alkupäässä, eli kun lähtee kiihdyttämään niin *rötö rötä röt yskis köh köh RÄÄÄÄÄÄÄ*. Kannattasko tossa nyt pienentää kiihotuspumpun suuttimia vai pääsuuttimia vai molempia? Kaasari on suoraan paketista tehtaan suuttimilla ja säädöillä, kuulemma. Käskivät kysyä osaako joku guru heittää hatusta jotain suutinkokoja joilla pääsis alueelle?
     
  2. kime2

    kime2 Gearhead

    Mun mielestä kyllä kuulostais jos se yskii et isontaa vaan kiihdytyspumpun annosta ja yks keino ois siihen jäykempää jousta ja isompaa suutinta jolloin sitä lisärikastusseosta tulis sinne alkupäähän...
     
  3. Bluestone

    Bluestone Double Gearhead

    " *rötö rötä röt yskis köh köh RÄÄÄÄÄÄÄ*"


    :D :D :D .... moottorin käytöksestä paras kuvaus, mitä tällä palstalla oon lukenut...!!! :D :D .... varsinkin tuo RÄÄÄÄÄÄ......
     
  4. Capri26i

    Capri26i 1st gear

    Just siltä se kuulostaa :D noh, epäilin sen olevan rikkaalla, kun tuntuu kastuvan tulpat tulpat herkästi ja tosiaan fiilis on enemmänkin tukehtuva. Kun autolla lähtee höyhenenkevyellä kaasujalalla liikkeelle, se lähtee suht asiallisesti mutta heti jos reippaammin polkasee niin etukurkkujen puolella rötää. Jos kaasun polkasee paikaltaan lähtiessä pohjaan niin laitos yleensä sammuu ja sitten on tulpat märät.
     

Kerro tästä muillekin!