Teemu Selänteen rekvisiittaa Ebay huutokaupassa!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja arskazone, 23.6.2009.

  1. arskazone

    arskazone Double Gearhead

  2. Helmsman

    Helmsman Gearhead

    Teemu Selänteen rekvisiittaa? Jäämässä eläkkeelle?
    Mites noi Simon kauppaamat rojut liittyy Mr Selänteeseen? Pientä tarkennusta, pliis.. :eek:
     
  3. arskazone

    arskazone Double Gearhead

    eikö Avo Challenger 528 Hemillä ollutkaan Teemun vaikka niin jostain
    luin..? Ilmeisesti sekin oli sitten Simon? Ebay listalla kuitenkin.
     
  4. BRC1

    BRC1 Gearhead

    No oisko palkannut simon hoitamaan kaupat ? Ainakin toi 59 kauko on ollut Temen.
     
  5. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Oli Teemun ainakin kotimaisen Chrysler -julkaisun mukaan. Eiköhän tossa Simo ole kauppamiehenä Teemun itsensä sijaan. Jos ukko on tosiaan jäämässä eläkkeelle, niin eihän noita silloin pitäis pois kaupata vaan ruveta tosissaan naatiskelemaan.
     
  6. Helmsman

    Helmsman Gearhead

    Sitä mäkin ihmettelin että miten harrastekaluston myynti vaikuttaa eläkkeelle siirtymiseen :-?
    Vai myykö autot jotta vois keskittyä pelaamiseen tosissaan.. :wink:
     
  7. KaapoLöllö

    KaapoLöllö 1st gear

    Ei sen nyt luulis tuollakaa miehellä olevan rahasta kiinni noitten autojen pitäminen? Ja tuskin tarviaa ite niitä huoltaakkaa. :-?

    Kai sillä jotai perkeleen tärkeitä suunnitelmia on... :wink:
     
  8. Tai sitten vaan ei enää amerikan paskat yksinkertaisesti kiinnosta?
     
  9. Rocket engineer

    Rocket engineer 1st gear

    Vai onko ns. cashflow ongelmia? Monelle varakkaalle kun on pörssikurssien laskiessa käynyt varallisuusarvojen laskeminen. Samoin käynee kiinteistöille. Toisaalta voihan olla kyse pelkästään siitä, että on myymässä (?) tuota Calivieterin taloa(?) jolloin kyseisten autojen säilytyspaikka menee mukana.

    Muutenkin voi olla ihan fiksua myydä kamaa nyt ulos kalliilla ja laman niistäessä vahvasti ostaa halvemmalla vastaavat takaisin?

    Suht uusilla Porscheilla on ostajan markkinat? 134 000 usd tehdashintaa viimevuonna ja nyt 92 000 buy it now-hintaa ja tarjoukset laahaavat 50 000 usd..

    http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Porsche- ... 240%3A1318
     
  10. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Ja taitaahan tuolle Teemulle vielä muutama auto jäädäkin vaikka parista luopuukin... :wink: Itelläni toi cädi ja moparit olis kyllä ehdottomasti listan häntäpäässä, jos ite pitäis ruveta vastaavasta kokoelmasta jotain pois myymään. :eek:
     
  11. Rocket engineer

    Rocket engineer 1st gear

    Taitaa uusi Porschekin olla myynnissä? Ehkäpä kiinnostus koko autoharrastukseen on hiipunut? Tai sitten kyseeessä on monelle tuttu tilanne, jossa havaitsee omistavansa liikaa autoja, joita ei edes ennätä käyttää..
     
  12. maurizio

    maurizio 1st gear

    Kuka tämä Simo on joka näitä autoja myy?
     
  13. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Taitaa olla ainakin Teemun ja parin muunkin suomalaisen NHL pelaajan autojen hovihankkija/restauroija? Näin muistelisin.
     
  14. jaketin

    jaketin Gearhead


    tätä samaa minäkin ajattelin. on kuulemma valitellut, kun jotkut autot seisoneet niin pitkään, etteivät toimi. ongelma tuokin :D
     
  15. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Nyt vetäkää tavarat päähänne kaikki hyvät herrat!
    Helmsmannin kommentin ymmärräsin koska otsikko oli Teemun reksvisiittaa myynnissä.
    Vitutti itteänikin ennen kuin luin muut vastauksenne.
    Luuletteko että Teemu rupeaa itse laitaa"reksvittaansa" g-bayhin ja vastaamaan itse puhelimeen jä emaileihin?


    Vaikka olen IFK for ever, Teemua mä respectan.
    Mittari näyttää sillä kohta 40k ja joskus nöi huippu-urheilijan hommat loppuu.
    Niiden piti lopettaa jo kun lapset tulivat kouluikään. Olisivat halunneet pojilleen turvallisen kasvuympäristön, mikä ei ole sama asia ankkalinnassa ja Suomessa. Teemulla veri veti jäälle kun vielä kykenee ja ymmärrän sen täysin. Kykenee myös Autoihin. Eiköhän se sieltä muutaman muuttoauton tuo ja tuo muutaman lempparin mistä maksaa verotkin.
    Pakka sillä on kondiksessa.
    Tervetuloa takas Suomeen Teemu ja monta Autoa mukanasi. Muutamahan sulla täällä jo onkin.
    Ymmärrän täysin että Mr. Veharanta kaimani Simo minun ottaa toimeksiannon jos Rookie Of The Year silloin nuorena joskus 90-91 teki ennätykset ja ne vieläkin voimassa. Oliko se peräti 80 maalia ekana vuotena?
    Jokeri olit ja olet. IFK 4 ever kunnioittaa sinua. Kai sä jonkun kartanon Anaheimiin jätät?
    Nimim IFK mustalla 58 avo Buickilla ja me ollaan ajettu vierekkäin sun punaisen 4 oli avo Lincon kanssa. Moikkasin kunnioittavasti. Moikkasit takas.
    Tiki Tiki, Tami, Kurri ja Teemu. On noita muitakin ja kaikki tuoneet Auton Suomeen.
     
  16. Adventurer

    Adventurer Gearhead


    Ne kun ei oikeasti rikkailla ihmisillä ne varat ole noissa omakotitaloissa tai muskeliautoissa kiinni. Kun kk-liksa on parhaimmillaan miljoonan ollut niin nuokin lelut ovat aika halpoja.
    Uusien autojen hinnathan ovat romahtaneet ja rahvaan harrasteautot jonkin verran laskeneet mutta aidot klassikot... niiden hinta jatkaa nousuaan. Kyselin viime syksynä juuri Simolta lokinsiipimersua paikalliselle miljonäärille mutta eipä niiden hinta ollut sitä sitä tasoa että halvasta dollarista riippumatta olsi hillo riittänyt.
     
  17. Per Besserwisser

    Per Besserwisser 1st gear

    Hmm.. Rahat kun ovat rikkailla kiinni juuri muualla kuin omakotitaloissa ja autoissa - mm. arvopapereissa jotka ovat saaneet kylmää kyytiä. Itse en pidä itsenäni rikkaana, mutta nappulat minullakin ovat pääosin kiinni sijoituskämpissä ja arvopapereissa. Omassa asunnossa ja autoissa lie nyt vain 50%, aikaisemmin alle 30%.

    Voi olla rikkallekin fiksumpaa olla myymättä lappuja pohjilla, kuin esim. arvonsa ostohetkestä moninkertaistaneita harrasteautoja ja taloja monien joukosta? Ja odotella parempaa aikaa realisoimalla turhaa omaisuutta?

    Moni kun ei tykkää "cutting the loss"-situkasta ja myydä mitään tappiolla. Rikkaiden salkut ovat saaneet aika kyydit viimeisenä kahtena vuonna riippuen riskiasteesta.. Kun salkusta häviää 50% eli kymmeeniä ellei satoja miljoonia.. niin.. Vituttaa. Itse olen kerran polttanut huipuista vain 100 000 € edellisessä dipissä ja vitutti kuin pientä oravaa.. Vaikka tyhjästä tein tuplamäärän. Mikä pössisä tulee, niin se myös nopeasti osaltaan usein menee..
     
  18. arskazone

    arskazone Double Gearhead

    Orggis Avo Cuda näyttäs olevan tuplaten kysytympi kuin itse veistelty
    Avo Challenger,Mussea ei tunnu juuri kaipaavan 'kukaan'.
    'eläkkeelle' voi jäädä monesta asiasta,työstä,harrastuksesta..ehkäpä nyt
    vain tallin siivous menossa?!
     
  19. Uoti

    Uoti 2nd gear

    Nuo autot eivät taida olla kuitenkaan Teemun kokoelman helmiä millään mittapuulla, eiköhän hän karsi vaan joukosta "epäkurantit" pois ja kerää niitä millä kiinnostaa myös kurvailla! :wink:
     
  20. carkoivi

    carkoivi 3rd gear

    tallintyhjennystä ?

    Ainakin toi Challenger tehtiin aikasta pieteetillä aikoinaan.
    Olin silloin moikkaamassa Simoa kun ko kärry oli työn alla.

    Tolla padalla on kyllä voitu saada aikaan jo jotain korissakin näkyvää :odroll:

    Ihime kun ei yhtää hehkuteta että 87kpl valmistettu toi Cuda

    Kyllähän Teemun arkistosta joku jo myyntiinkin ehtii.. 8)
     

Kerro tästä muillekin!