pelti satsi ?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja 215 cid, 5.8.2002.

  1. 215 cid

    215 cid 1st gear

    mitä ns: nyrkki sääntöjä on olemassa kun tekee pelti satsii

    mulla on "pelti satsi" ysi kymmpi kurveilla

    niin ja motti on rover 215 auto amatzon
     
  2. 5KinKP60

    5KinKP60 1st gear

    Käy netissä kirjakaupassa, vaikkapa Amazon.comissa ja etsi moottorin virityskirjoja joiden kirjoittaja on GRAHAM A BELL.
    Sieltä löytyy pakoputkiston mitoituskaavoja.

    Mitään putkistoa ei saa mitoittamalla kohdalleen. Tulee valmistaa muutama putkisto/pakosarja ja testata mikä toimii parhaiten.
    Testaamista hankaloittaa (jos metsästetään niitä viimeisiä hevosia) se että jokaiselle putkistolle tulee uudestaan tarkistaa sopiiko vanhan putkiston kanssa käytetyt sytytyksen ennakot ja kaasarin säädöt.

    Olen itse saanut parasta tietoa kirjoista, en niinkään netistä. Tossa nyt on kyllä yksi paikka jossa joitakin perustotuuksia käsitellään.
    http://www.headersbyed.com/
     
  3. prostreet

    prostreet 1st gear

    Bellin virityskirjaa "four stroke ja jotain sinnepäin" saa kuulemma nykyään myös suomenkielisenä joten kannattanee hommata se
    siinä on paljon perusjuttuja
     

Kerro tästä muillekin!