NITRONATIONALS

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja luppes, 4.6.2009.

  1. Ck

    Ck Gearhead

    Lauantaina oli tosiaan paljon nähtävää kun oli oikeastaan pelkkää PRO autoa/pyörää radalla koko ajan. Varsinkin Pro Modien ajattaminen oli hieno suoritus, edellinen ei ollu vielä maaliin päässy niin uusi veti burnoutia perässä. Well done. Radan siivouksen nopeuteen en ota kantaa kun en oo ite ollu siivoomassa MUTTA juontajat saisivat kertoa oikeasti että mitä siellä tehdään ja kuinka kauan menee. "jatketaan hetken kuluttua" ei kerro mitään. Siinä voi mennä vartti tai 2 tuntia.

    Spettien edestakaisin ajattamisesta iso miinus.
     
  2. puerco

    puerco 3rd gear

  3. V6

    V6 Gearhead

    Olin lauantaina 6 tuntia pääkatsomossa .Koko sen ajan sain selvää kuulutuksesta arviolta kahden tai kolmen (!) lauseen verran.
    Olin katsomon keskivaiheilla.
    Radan eteen oli sijoitettu monta kaijutinta, niiden volumitaso
    liian alhainen ja katsomon yläosassa joku kaijutin mikä oli säädetty
    maksimille ja sen ääni tuli joko sekunnin edellä tai jäljessä
    verrattuna radan eteen sijoitettuja.

    Toivottavasti äänentoistosta vastanneelle kaverille ei ole maksettu
    työstään mitään. Näin ollen ei voi vaatia että homma pelittäisi.
     
  4. Nissun

    Nissun 1st gear

  5. gm-hessu

    gm-hessu Gearhead

    Lauantaina tuli tuolla oltua koko hela päivä ja ainakin mulle jäi hyvä fiilis. Toki harmitti kun se sade alkoi, mutta ei tuolla lauantaina noita putsauksia nyt ihan kauheasti tullut ja tosiaan noita pro modeja tuli siihen tahtiin radalle, että ei meinnut mukana pysyä.

    Ai niin, ei muuten ollut paljon lipunsaanti ongelmia kun olin paikalla jo aamulla 8:30 :rotfl:
     
  6. Juppee

    Juppee Gearhead

    Lauantaina aamusta paikalle, niin eipä tarvinnut parkkiin, eikä lippujakaan jonotella...
    Hyvä päivä ainakin niille jotka Pro vermeitä tahtoivat nähdä tositoimissa. Itse olisin kyllä niitä Sportsman laitteitakin radalla katsellut ja tutuille hurrannut.

    No Six Racingille liitokset kaffesta ja tarrasta. Kauhajoella nähdään.

    Pokkarikuvia lauantailta.
     
  7. markoyp

    markoyp 1st gear

    Käsiohjelmasta:
    11.7. FHRA Speed & Power - FHRA Nitro Nats 1, Alastaro
    18.7. FHRA Speed & Power - FHRA Nitro Nats 2, Alastaro
    25.7. FHRA Speed & Power - FIA EM FHRA Nitro Nats, Alastaro

    Kanava on nelonen...
     
  8. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Eipä tullut tänä vuonna lähdettyä kun olin eilen Ruukki picnic:ssä ja kaveri oli katsomassa sitä FHRA:n "turaamista" siellä Alastarolla...no,olkoon sitten vaikka pieni henkilökohtainen protesti... :pinup:
     
  9. Rinnewood

    Rinnewood 3rd gear

    Komeita kuvia ollu kaikilla, kiitos! :D

    Itseltäni jäi tänävuonna väliin nämä nitrokisat. Ei kuitenkaan mikään protesti! Periaatteessa pitäis sitävastoin pyrkiä kannustamaan kaikin tavoin tällaisia tapahtumia. Ei kaikki voi aina mennä niin vimpan päälle.

    Asiat tahtovat olla yleensä monen tekijän summa. Niin kisojen järjestäminen kuin myös itse kunkin henkilökohtaiset valinnat. Lama taitaa kyllä hieman vaikuttaa vaikkei sitä kukaan tunnustaisi? Itsellä olen havainnut pientä varovaisuutta myös. Kesälomat sattui muuten ajallisesti ihan kohdilleen että sen puolesta olisin voinut viettää pitkän viikonlopun alastarolla. Viikko sitten perjantaina piti olla tilipäivä, no palkka tuli vasta keskiviikkona tilille. Lomarahoja ei ole näkynyt vielä..? Saas nähdä jatkuuko loma pidempään kuin olin aikonut. Alastaro-viikonloppuna olis pelkästään bensat/sisäänpääsy/leiriytyminen kustantanut liki pari hunttia, plus kaikki muu oheistoiminta siihen päälle. Pikkuraha? No on sitä viikonloppuna kotonakin palanut liki saman verran..

    Mutta on tässä ollut pientä turnausväsymustäkin havaittavissa. Ei vaan ollut samanlaisia fiiliksiä tänävuonna lähteä paikanpäälle. Kuvista päätellen meininki on ollut kyllä ihan kohdallaan, paljon kalustoa ja ennätyksiä rikottu! Hyvä! Ens vuonna puntaroidaan tilanne uudelleen! :wink:
     
  10. Landaulette

    Landaulette 3rd gear

  11. kautsi

    kautsi 3rd gear

    Hienoja kuvia tosiaan porukalta, tämä on silti aika ykköskastia. 8)

    Boom! :rotfl:
     
  12. Landaulette

    Landaulette 3rd gear

  13. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Arvasin jo lähetä painiketta painaessani että joku tulkitsee asian väärin...ei ollut tarkoitus protestoida lajia vastaan,vaanheittää FHRA:lle pieni piikki...JÄSENKORTISTA !

    Sinänsä en tee kyseisellä muovinpalalla mitään,yhteenkään kyseisen firman tapahtumaan ei ole tällä kaudella tarvinut vielä maksaa centtiäkään sisäänpääsystä ja vaikka olisikin niin ihan sama.
    Kyse on puhtaasti periaatteesta...jos jostain maksaa vaikka yhden sentin,niin sillä pitää saada se mitä luvataan vaikka se olisi pala puuta !

    Viime vuonnakin kävin kaksi eri kertaa Nitronatikoissa peräkkäisinä päivinä (matkat 2 x 400km) ,samoin olen käynyt siellä jo 18 vuoden aikana...jopa niinäkin vuosina vaikka molempina päivinä on satanut vettä koko päivän ja olen vieläpä tiennyt että siellä sataa koko päivän kuitenkin,mukavampi siellä radan varressa on silti ollut katsella sadetta kun himassa...kyse on siis vain ja ainoastaan periaatteesta.
    Olen mielestäni myös varsin lajiuskollinen koska Drag Racing on minulle #1 moottoriurheilussa,muuta ei oikeastaan ole...jotku formulat on ihan :wc:

    Mutta se siitä,ei jauheta jäsenkortissta tässä enempää kun sille on omakin topicci.
     
  14. 4551859

    4551859 1st gear

    Omalta osalta kisat meni hyvin. Paikalla "vasta" 9:40, auto suorilla parkkiin, reppu selkään ja lippujonoon, 2 min jonotusta ja katsomoon. Kun tulee aikoinaan paikalle, ei tarvii vitutuskäyrää kasvattaa lippujonossa. Tie pölisi kyllä paljon, mutta enemmän se varmaan ärsytti niitä järkkäreitä ja pyörällä tulijoita.

    Mukavat kisat, putsaus hommat meni hyvin tai ei ollut kovin pahoja, pro vehkeitä näki paljon. Sm-ryhmiäkin olisi ollut mukava katsella, mutta niitä sitten enemmän kalajoella kahden viikon päästä. Lähdin pois silloin kun toinen sade alkoi ja siihen se ilmeisesti kisa loppuikin.

    Yleisöä oli taas paljon, joku kaivoi tosiaan poteroa, mikälie ollut tarkoituksena, osa oli niin kännissä jo kympin aikaan, ettei varmaan muista kisoista mitään.
     
  15. tha022

    tha022 Gearhead

    Tuntuu menevän nuo nitrokisat suhteella 2:1, 2 hyvää vuotta ja sitten sade kiusaa enemmän tai vähemmän.
    Harmittaa kovasti kun en itse päässyt peli paikalle.
    Nyt tuli olosuhteiden pakosta seurattua nämä kisat teidän hyvien kuvien ja FHRA sivujen kisaraportin avulla.
    Mikä muuten Nyströmmille tuli kun ei ilmestynyt pudotukseen?
     
  16. Pro Pätkis

    Pro Pätkis Gearhead

    Entä mitä Lantolta hajos ku ei pääsyt pudotukseen?
     
  17. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    No nyt meni Nixxonkin seinään. Hoh hoijaakkaa ja voi perkele, kallis viikonloppu monelle tiimille.
     
  18. Jukka_S

    Jukka_S Gearhead

    Eikös siitä Nyströmin autosta raportissa jotain lieskoja ilmoitettu tulleen eilen...

    edit: 1. pudotuskierroksella Lantto pysäytti ja hyppäs ulos autosta burniksen jälkeen.
     
  19. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Ja nyt se REE:n eka seiska on sitte kai totta :D
    Tosin lainaluokassa kun ei tollasia Streetin kaltasia jokkisautoja huolittu kisaan mukaan :odroll:

    Mut Helmine on siis näköjää selvinny baarista takas auton rattiin ja vetässy aamun eka rundilla Vipillä tauluun lukemat 7.96 :eek:

    Komiaa :D
     
  20. mxu

    mxu 3rd gear

    onnittelut vippiläisille!!!!! 8)
     

Kerro tästä muillekin!