Tiviisteitä Ruotsista?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kori', aloittaja EVO X, 3.7.2009.

  1. EVO X

    EVO X Gearhead

    Kuulin että ruotsissa olisi paikka joka myy hyviä repro tiivisteitä vanhempiin jenkkeihin. Kaveri puhui jostain "Enterprise" nimestä, mutta tuolla ei löytynyt Googlaamalla kuin Star Trekkiä :odroll:

    Joten kyseessähän on vuoden -59 Cadillac CDV 2D HT, ja tarvitsisin siihen oikeastaan kaiken kumisen uutta! Ja haen nimenomaan orkkis spekseillä olevaa tavaraa, enkä niinkään DIY juttuja. Olisi ehdottoman hienoa jos joku viitseliäs voisi laittaa vähän listaa. Eikä sen tarvi välttämättä olla Svedumaan tavaraa, voi laitta muitakin vinkkejä.

    Nämä tiedän jo, joten jotain uutta:

    www.tamotor.se
    www.caddydaddy.com
    www.ebay.com :poff:

    Kiitän jo tulevasta vastausryöpystä :wc:
     
  2. Tomaso

    Tomaso 3rd gear



    http://www.americano.se/
     
  3. EVO X

    EVO X Gearhead

    Kiitoksia, tuohan se näyttää olevan...
     
  4. roki

    roki 1st gear

    Saa myös suomesta oitracon.fi
     
  5. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

  6. oasis

    oasis 1st gear

    Juu saa varmaan Oitraconilta, mutta on hinnat "aikas kohdallaan" !
    Halvemmalla saat, kun tilaat itse jostain maailmalta, jos satut löytämään.
    Nimimerkillä: Olin itse tyhmä, kun maksoin liikaa =)
     

Kerro tästä muillekin!