Ruiskua letukan isolohkoon

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja zet28, 9.6.2009.

  1. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Ei mull oo mitään turbo-opuksia, mut oon kyllä muistaakseni ton joskus lukenut. Lambda on Innovaten kytkettynä autronicin boksiin. Ei oo ollut sen kanssa pikku alkukytkentäongelmien jälkeen vaikeuksia,ja verrattukin ollaan sitä autronicin omaan, samaa näytti.
     
  2. chaddy

    chaddy 1st gear

    siis Ray Hall oli Autronic kehittäjä jälleenmyyjä liike, ja opuksen kirjoitettua siittä tuli iso pimeänrahan bisnes esim USA.ssa.
    Laiteet + opus. Käsitääkseni niitä myytiin ohi ja opusta kopioitiin, rahasta tuli riitaa Autronic ja Ray Hall välille.
    Ray Hall ei ole enään Autronickin listoilla eikä hänen kengät ole oikein muille sopinu.
    Ilmeisesti Rayn uusi luomus on tuolla http://www.vi-pec.com.
    Jonkun foorumin mukaan 1500 ausintaalaa on kapistuksella hintaa, ja blug and play ominaisuuksiin on viellä enempi panostettu.

    Olen joskus törmännyt Autronicin tiedotteeseen Ray Hallia koskien jossa korostetaan että kaveri olisi pelkästään ollut Autronicin jälleenmyyjä, mutta hienon opuksen on ainakin saanut aikaiseksi, jota Autronic jakoi omanaan.
    Tiedä sitte näitä kolikkojen kääntöpuolia.
    Ruotsalainen ja Norjalainen käännös on ainakin olemassa.
     
  3. SporttiJanne

    SporttiJanne 3rd gear

    Asiaa sivuten Autroniciin liittyen tiedoksi:
    Suomessa on jo vuosia toiminut maahantuoja - josta tuo VIPinkin SM4 on peräsin - ja josta tuotetuki ja käyttöopastus löytyy suomenkielellä, puhelimella tai paikan päällä kädestäpitäen. Myös säädöt maahantuojan dynolla tai tarvittaessa asiakkaan luona onnistuu.
    Lisää tietoja: www.autronic.fi
     
  4. Rover v8

    Rover v8 Gearhead

    Kaivetaas vanha topikki esille kun tää tuli esiin myynti palstalla.

    Tosta vikaherkkyydestä sen verta että kaverilla myös roverin pikkukikkare jossa mega, vr sensori haisteli triggeripyörältä tietoo. Pääs kiinnityslöystymään niin että koko sensori osu ajon aikana dampperin sileään pintaan, ei siis lukennut triggerin hammastusta juurikaan ja käynnissä ei huomannut juuri suurtakaan eroa, tärisi vain kummallisesti välillä.

    Mulla omassa kikkareessa Haltech, otin ruiskulle ohjeiden mukaisesti kierrostiedon puolan - karvasta, voi jukolauta sitä bensapumpun releen naputusta mitä se ruisku teki. Sitten joutu laittaa etuvastuksen sinne että toimi. Boxi kävi maahantuojalla tarkistuksessa kun ei kukaan tiennyt missä vika et rele naputtaa. Maahantuoja nosti kädet pystyyn, ja palautti boksin ehyenä. Sitten sattumalta kokeilin jotain vastusta siihen ja avot.

    Ja kukapa hullu ECU:aan laittaa tulpanjohtojen rinnalle. Hyvähän on triggeröinnissä käyttää häiriösuojattu kaapelia oli ruisku sitten MS tai sun 5000e Motekki.

    Miksi maksaa turhaa rahaa jos toinen kikotin tekee sen triplaten edukkaammin, kehitystyö on loputon Megasquirtissa. Netistä saa laitettua lisämodeja sinne, varaosia saa jos hajoo, korjaus halvempaa.
    10-vuoden kuluttua tuota MS:ää saa varmaan päivitettyä helpommin kun sun motekkia vastaamaan nykypäivän vaatimuksia. Esim: tietokoneiden osalta.
     

Kerro tästä muillekin!