West Coast Street Cup 2009

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja gremlin, 16.4.2009.

  1. triniemi

    triniemi Gearhead

    Arska, paljonko puuttu 60ft ajasta verrattuna Alastaroon?
     
  2. SC 285

    SC 285 1st gear

    Ei pysty vertaamaan, kun ajoin ihan eri säädöillä kuin ennen...
     
  3. JHa

    JHa 3rd gear

    parannus ehdotuksia

    Eikös ensivuonna vois kisat aloittaa jo kymmeneltä kun Porissakin oli nyt aikataulu niin tiukka.
    Ne jotka ei tule aikanaan niin itse kärsii kun ei ehdi niin paljoa ajella.

    Voisko neuvotella uusista kisapaikoista esim. Pudasjärven kanssa?
    Pori kahdesti ei sinällään ole paha asia mutta olis mukava että olis useampi suorituspaikka.
     
  4. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Meill oli muuten samat säädöt, paitsi toi jalkasäätö. Eli Alastarolla pysty niittaa spedun pohjaan jolloin 60 ft oli 1.44 ja tuolla taas joutu lähtee ku mummo lumesta jolloin parhaaks jäi 1.58. Ei se varmaan ollut optimi noille maan mainioille lehtijousille ja katupalloille, mut olis varmasti ollut selkeesti huonompi tolla spedun pohjaan niittaamisella. Mun mielestä Porissa on joskus ollut parempikin pito, toisaalta samalla autolla ollaan aiemmin ajettu tuolla 9.8x jolloin jäätiin noin 0.4 sekuntia Alastaron parhaasta. Toi 10.00 oli ton kombinaation enkka, et kokonaiserosta verrattuna vanhaan ei oikeen osaa sanoa, sellanen tunne kuitenkin, että tolla vois Alastarolla päästä johki 9.7 aikaan, hyvällä tuurilla just ja just allekin , et ei ero ainakaan ton katiskan kohalla suurempi ollu kun olikse 2004 tai 2005.
     
  5. makeit

    makeit 3rd gear

  6. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Vähän ohi aiheen mut kattelin jotta 1,5 viikon kulutua tuolla Alastaron finaaleihin ilmottautuneissa sekä sä että Jussi on merkattu ajamaan Vippiä nin ootteks te mokomat jo kloonannu sen niin että vetäsette tuplavoiton vai onks siihen asennettu kaks rattia ja polkimet vai ajaaks jompi kumpi sielläkin sit kuitenkii tolla Rallilla :p
     
  7. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    En mää tiijä kuka milläkin vinaaleis suhaa, onks vippi lainkaan ajokunnos, mut jussi vissiin suhaa vuokra-autoo jossain eteläeuroopas. Tossa on joku virhe, tai sitten tosiaan joku uus suuruus. Saattaa se rallikin olla siellä finaaleissa, mutta kuka ajaa? :rotfl:
     
  8. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Jussi etelässä ITE auton ratissa :eek:
    En usko :rotfl:
     
  9. SG 448

    SG 448 Gearhead

    Vastaan vaikket multa kysynyt kun Arska ei kehdannut.
    Mulla Nitroissa 1.46 Kalajoki 1.46 Pudasjärvi 1.50 Pori 1.48
     
  10. Erska

    Erska Gearhead

    Tota noin, kun näin ensikertalaisena ymmärsin että kun ajelin siinä katuautojen "ei indeksiluokassa" niin reaktioaika ei vaikuta varttimailiaikaan? Kuvittelenko vaan?

    Kun ajelin 16.2s ja reaktioaika oli reilu 0.7 sekunttia kun otin sen vihreän valon varman päälle joka kerta. Niin tarkoittaako tämä että autoni olisi nolla reaktioajalla pystyvä 15.5 sekunttiin vartilla? Vai lasketaanko sitä mukaan?

    Kun tuolla listoilla näkyi se turbodieselmesekin ajalla 23sekunttia, mutta niistähän varmaan 12 oli ahtopaineiden keräystä?

    Terv. se vihreä 504 kuski. 8)
     
  11. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Tosta Peugeotista muuten joku sano "no ni, nyt voi lopettaa, kaikki on nyt nähty". :rotfl: Ei mitään, hieno peli, mut itellänikin kyllä ensimmäinen 504 stripillä ja vielä diesel! Lisää tollasia! Mut kellot tosiaan lähtee käyntiin siitä kun auto liikkeellelähdettyään poistuu valokennosta. Ja voittajan sitten määrää se kumpi on ennen maalissa, eli ET + reaktioaika. Toi lähtökin on pikkasen "lentävä" ennenkuin kellot käynnistyy ja ajoaika alkaa juosta, eli onkohan tuo varsinainen lähtökenno sellanen 30 senttiä stage kennosta, ja siihen sitten vielä pyörän mitta päälle ennenkuin se poistuu kennosta.
     
  12. Erska

    Erska Gearhead

    Kiitoksia selvennyksestä! Eli noinhan se on fiksuinta, nähdään suoraan se oikea aika ja lisäillään reaktiot sitten perään.

    Ihmisten reaktiot onkin juuri mukavaa kuunneltavaa, kyllä tommosella vanhalla nakullakin saadaan vielä yllätettyä... :)

    Kyllä näitä saadaan lisää, suomen historic luokka on seuraava valloituksen kohde vastaavalla 72 mallisella 8) Eipähän ole sellaista vielä niillä poluilla.
     
  13. kime2

    kime2 Gearhead

    Kyllä tuo 504 aiheutti meidänkin porukassa keskustelua ja jopa naurua,mut hymyt hyyty kun sanoin et "vittu varmaan vetää kovempaa kuin te eka kertaa vartilla" ja niinhän siinä kävikin ja lähellä tuota oli omakin eka veto aikoinaan Vaasassa 8)

    Lisää vastaavia laitteita radalle!
    Ei ole kivaa katsoa kuvia parkkipaikalta missä on ainakin ulkoa päin melkoisia laitteita,laitteita jota ei vaan kelloteta koskaan...
     
  14. chevy 2

    chevy 2 Gearhead

    Iso hatun nosto sille PÖSÖÖLLE!!!!
    Jotenkin alkoi epäilykset kasvaa kun näin siinä nrot,osasi jo odottaa yllätysmomenttia,tää ei ole vakio värkki- tyyliin.

    Ja se pahkanpoikanen konepellissä paljasti ettei se olekkaan suoraan vaarin pihasta lainassa :rotfl: :rotfl:

    Mahtava auto!!!
     
  15. F-body

    F-body Gearhead

    AUTS! Osu ja uppos :rotfl: .
     
  16. kime2

    kime2 Gearhead

    Ai perhana,sunhan piti tulla kokeilemaan omaasi :poff:
     
  17. Erska

    Erska Gearhead

    Kiitos kiitos! Tulipa hyvä mieli kun ei hirttojuhlia halutakaan pitää ranskanpullakuskille. :lol:

    Jäänyt vaan yleisiä juttuja lukiessani sellanen mielikuva. Takaveto on yliveto. 8)
     
  18. DX

    DX Double Gearhead

    Eikäku enskeväänä uudestaan,
    pösös on hieno ja tollaisenaan vallan mainio laite just tohon katuhimmailuluokkaan.

    Varikolla höpötin että olis komia peli omassakin pihassa.
     
  19. chevy 2

    chevy 2 Gearhead

    Ei voitukkaan pitää kun olit niin varuillas :rotfl: :rotfl: :rotfl:
    Mutta ens kerralla siten :D kun et osaa odottaa mitään.

    Ei vaites,toivottavasti kipinä jäi ja nähdään pösö uudestaankin.
     
  20. Cadillac390Man

    Cadillac390Man Gearhead

    Jokos tohon nettiin tulee Porin ekan kisan kaavioita sekä kokonaispistetilannetta Porin finaalien jälkeen?

    Terveisin ET Bracket 678 & Delta 88 Drag Race Team.

    Winner of the season 2009.
     

Kerro tästä muillekin!