Metroauto haisee!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kori', aloittaja Anonymous, 5.2.2004.

Ketjun tila:
Ketju suljettu.
  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Kävipä tässä eräänä päivänä seuraavanlainen tarina:
    Autostani oli yön aikana ja hälyyttimistä piittamatta rikottu ikkuna ja viety CD hankain. No ei mitään, rikosilmoitus tekemään ja vakuutusyhtiön kanssa asiaa selvittämään. Auto vietiin oivaan merkkikorjaamoon(chevrolet). Jossa allekirjoittanut odotti ensin 25min saadakseen palvelua. Vihdoin sitä palvelua sitten saatiinkin. Huoltoneuvoja ilmoitti topakasti: "Ei mulla ole aikoja!". No pienen keskustelun jälkeen sitä aikaa sitten järjestyikin. Mutta sitten todettiin eleettömästi: "Ei meillä ole lasia siihen autoon". Tämä tosin 15minuutin selvittämisen jälkeen. Lasi tilattiin Ruotsista ja sen tuloon meni 5 päivää?! Mitähän kautta se ajettiin? Laivoja tulee käsittääkseni joka päivä Ruotsista. Noniin, lasi saatiin paikalleen mutta ei huomattu oikoa ja maalata oven ja ikkunan välistä yläkulmaa. Se oli tosin viekkaasti yritetty peittää oven tiivisteellä, joka tosin sekin oli päin per..että asennetttu. Mankkavaras oli parka loukannut ja vuotanut verta penkille ja hansikaslokeron kanteen. Sitä oli kuulemma yritetty puhdistaa siinä onnistumatta. Ei kuulemma METROAUTON aineilla ole mahdollista puhdistaa, vaan nahkaverhoilu tulisi uusia?! Pomminvarma asia on ettei penkkejä edes ollut yritetty puhdistaa, koska pyyhkäistessä sormeen jäi verta. Allekirjoittanut yritti sitkeästi puhdistaa penkkiä omalla tavallaan.. Ja katsos kummaa, veri lähti kahdella pyyhkäisyllä käyttäen SHELLISTÄ pesun kaupan päälle saatua kojetaulun puhdistusliinaa!!
    Älkää hyvät ihmiset vaan viekö autojanne kyseiseen paikkaan korjattavaksi tai huoltoon. Metroauton ammattitaidottomuudella ei näytä oleva rajaa.
     
  2. Timmo

    Timmo 1st gear

    Metro-auto kuten muutkin maahantuojan viralliset liikkeet ovat kyllä syvältä. Mutta niin on monen muun merkkiliikkeen kohdalla.
     
  3. Jukka

    Jukka 3rd gear

    Missä vaiheessa piti olla hämmästynyt?
     
  4. SpedeX

    SpedeX 3rd gear

    Niinpä!
     
  5. GN 87

    GN 87 1st gear

    Jos tän tyyppiseen palveluun oikeasti haluaa jotain muutosta, kannattaa kommentit lähettää suoraan Metro Auton tai muun vastaavaa palvelua tarjoavan liikkeen asiakaspalvelupäällikölle, jonka tiedot varmaankin saa kysymällä esim. keskukselta. Loppupeleissä ei kuitenkaan ole kenenkään etujen mukaista saada tai antaa tällaista palvelua. Riittävän ylös asti päätyvä viesti / viestit yleensä tuottavat tulosta. Ko. talo kuitenkin työllistää satoja henkilöitä, joten tuskin siellä koko porukka on yksissä tuumin päättänyt, että tyly palvelu ja huono lopputulos on se, mihin pyritään. Tarkoitus ei ole väheksyä "nimettömän" kokemuksia, mutta infoamalla Metroa suoraan saattaa asioihin saada muutoksia paremmin, kuin tämän foorumin kautta. Kaikkihan me tietenkin toivomme hyvää asiakaspalvelua ja lopputulosta, mutta ilman asiaksPALAUTETTA siihen valitettavan harvoin päästään.
     
  6. makke

    makke 1st gear

    GN87 on aivan oikeassa.
    Eiköhän vastaavia ongelmia ole useinkin eri yritysten kanssa, joten palaute kannattaa antaa suoraan sinne paikkaan jossa tuntee itseään kaltoin kohdellun ja siten siitä voi olla jollekin hyötyäkin.
    Eli täällä asian puiminen ei auta eikä palvele ketään. Siis lukkoon napasahtaa.
     
Ketjun tila:
Ketju suljettu.

Kerro tästä muillekin!