mopar 360 heikko käynnistymään

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja jalander, 23.8.2009.

  1. jalander

    jalander 1st gear

    Saa sahata kauan jos on seissyt pari päivää, olisiko kaasari syytä uusia? Nykyään kakskurkkuinen, onko mitään järkeä vaihtaa nelikurkkuiseen? Kerran viime viikolla myös kaasari tilapäisesti tulvi pidemmän seisonnan jälkeen. Minkälainen vaihtohomma, olen nähnyt että kaasareita myydän noin +-200 euro/holley US-parts. Käy kyllä hienosti kun sen vihdoin saa käyntiin, voisiko pumpussa tai sytytyksessä olla jotain häikkää?
     
  2. Sten

    Sten 3rd gear

    Luultavasti pensapumpun venttiilit ei oo tarpeeksi viiviit että pensa valuu takaisin tankkiin ja sen takia joudut "sahata". Ja kaikki kaasarit voi tulvia jos epäpuhtauksia tulee pensan mukaan kaasariin ja häiritsee se neulan toiminta.
     
  3. vinkkeli

    vinkkeli Gearhead

    juu ja helppohan toi on todeta silla et jos ei käynnisty, niin ottaa ilmanputsarin pois ja painaa kaasua ja samalla katsoo ruikkaako kaasari bensaa kurkkuun tai jos antaa käsin huikkaa niin pitäs luvata samontein.
    uus kaasari on tietty aina uus mutta ei niilläkään usein ihmeitä tehdä jos ei vanha oo jo aivan solkko
     

Kerro tästä muillekin!