Kommentteja Jenkkiautoista...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Mr.Speed, 24.5.2003.

  1. Town Car

    Town Car 1st gear

    No ei todellakaan :rotfl: huumehörhöt pitäis telottaa hitaasti ja tuskallisesti, olisitko ostanu vai?? :poff:
     
  2. Got hemi

    Got hemi 1st gear

    En välttämättä kyllä ehkä :poff:
     
  3. 3olut

    3olut 1st gear




    :poff: Asiaa!!!
     
  4. jakezzz

    jakezzz 1st gear

    itsellä vanin kanssa nuo hiace miähet on perin kulutuskyselevää kansaa...
    yleensä vastaan että etsi sitten mulle yhtä halpa iso p-auto jossa ilmastointi, automaatti ja cruise ja vielä sellainen joka ei kuluta yhtä paljon toi sun hiaces...
     
  5. jones88

    jones88 Gearhead

    Systeri alkaa lähestymään ajokortti-ikää...
    Olivat lukiossa muiden tyttöjen kanssa puhuneet, että mikä ois sitten tuleva auto.
    Muut nostivat listalle kaiken maailman hypriitejä ja muita pienikulutuksisia, ja systeri täräyttää että "Semmonen joka kuluttaa 20 litraa".
    Ai että tuli ylpee olo kun kertoi tapauksen :)
     
  6. jakulepi

    jakulepi Double Gearhead

    Emännän isän kommentit kun saavuimme Camarolla pihaan:

    "Mä luulin ekaks tosta äänestä että tavarajuna menee tuolla radalla, mutta sitten näkyikin kohta ajovalot"

    Sitten kun käväisimme ajelulla:
    "Talon ikkunat helisivät kun lähditte pihasta"
     
  7. edsel.fi

    edsel.fi Gearhead

    Emännän isän eli siis appiukon kommentit ca. 20 vuoden takaa.
    silloisen tyttöystäväni, rakastettuni, nyk vaimoni siis sanoi isälleensä kun 84 camarolla pihaan kurvattiin "Ostettiin tällainen urheiluauto"

    Appi ukko siihen happamana, "Pyh, urheiluauto !"

    appiukko on edellee paikallisen urheiluseuran aktiivi , yleisurheilupuolen pomo itseasissa.. Ei niin autourheiluihmisiä.. :rotfl:

    Myös oma isani jossain vaiheessa sanoi kun galaxiella saavuttiin kylään, "Kuuluu kilometrien päähän toi ääni, melkein kun pommikone / helkopteri tulee" Autot kyllä nyt hiljenee.. alan arvostaa äännettömyytä :lol:
     
  8. Frösä

    Frösä 2nd gear

    Toissa päivänä puhuttiin yhen saman ikäsen likan kanssa autoista ja sanoin, että olis tarkotus vaihtaa autoo, lisäsin heti perään "siis jenkistä jenkkiin." No likka sitte kysymään, että minkälaista herra on ajatellut, no sitte siinä vähä kertoilin ja näytin pari ehdokasta. ekaks hän sanoi "mä en nyt ihan ymmärrä, mut ei se varmaa haittaa."
    Minä: No ei sun tarvikkaan ymmärtää näitä.
    Likka: Siis onhan noi hienoja, mut..
    Minä: Ei sun tarvii kantaa huolta ja mainita noitten kulutuksesta sun muista, koska ite maksan autoiluni.
    Likka: Niin maksat joo, mutta oon sitä mieltä ettei 19-vuotias tarvitse noin leuhkaa autoo.

    Menin kyllä hiukan hiljaseks, ei tienny mitä sanoo.
    Kävi kyllä mielessä kysyä, että minkähän ikänen tarvitsee sit tuommosen "leuhkan" pelin.

    Että tämmöstä Jämsän suunnalla.
    Ja mainittakoon, että keskustelun toisella osapuolella on joku -00 tai -01 VW Gold 1.9 TDI.
     
  9. Naxu

    Naxu Double Gearhead

    Muutamat duunikaverit ovat ihmetelleet mun pitkäkaton kattoon liimattuja 20 sentin kolikkoja :rotfl:

    Niillä on ihan selkeä käyttötarkoitus. Otin kattokaiteet capricesta pois ja piti reiät peittää jollain. Ne kromitulpat on turhan kalliita, bilhelvetessäkin yli euron kappaleelta. Mä kun otin katosta ne kromilistatkin pois -> tartti vähän useamman tulpan -> 20 senttinen on sopivan kokoinen joten halvaks tuli reikien peittäminen. Herättää vaan lievää kummastusta tuolla duunipaikan parkkihallissa :rotfl: :rotfl:
     
  10. Frösä

    Frösä 2nd gear

    Tässä on kerrankin kirjaimellisesti rahaa kiinni. Naapurin mies totes jostai rehuntekokoneestaan, kun joku hänelle mainitsi, että kyllä sulla on noissa sun koneissas pirusti rahaa kiinni. Ja vitut niissä oo mitää kiinni, ei oo yhtää rahaa tippunu, vaikka kuinka on hakannu ja koputellu ja käyttäny koneita.. Niissä mitää rahaa kiinni oo..
     
  11. rane58

    rane58 Double Gearhead

    Naapurit (hyväntahtoisesti): -Kyllä kuulee aamulla kuin lähdet töihin, kahvikupitkin kilisee pöydällä... 8)
    -Vaikka koetan kuinka hiljakseen lähtee, se on kait sitä "jyminää"... :oops:
     
  12. jaketin

    jaketin Gearhead

    tänään kun menin tallille ja ajoin dartin parkkiin. kohdalle polki n. 5v poika fillarilla, isänsä mukana. poika huudahti, että wow, hieno auto :D
     
  13. 660

    660 1st gear

    odotellaa vastaavaa ku tänää poistu äänenvaimennus meidä puikulasta....
     
  14. Jarde1

    Jarde1 Gearhead

    Äsken kun olin kaupan pihassa ja odottelin vaimoa kaupasta, niin siihen muutaman ruudun päähän parkkeerasi joku perheenäiti kahden lapsensa kanssa. Pienempi oli vielä kannettava, mutta se vanhempi, noin viiden kuuden ikäinen poika käveli mun auton viereen ja sanoi: "Ylihieno jenkki!" Menin aivan hämilleni, onneksi ehdin edes sanoa kiitos, ennen kuin poika jo meni takaisin äitinsä luokseen.
    Tähän asti ainoat tuntemattomilta saadut positiiviset kommentit ovat olleet lähinnä noilta paikallisilta "rantojen miehiltä".
     
  15. Mokaman

    Mokaman Double Gearhead

    Tästä autosta on kyllä tullut kuultua kaikenlaisia positiivisia kommentteja perheen pienemmiltä ennenkin sillon kun se vielä oli mulla, nyyh nyyh... Kerran yksi varmaan kolmevuotias nassikka, joka ei vielä osannut edes ässää kunnolla sanoa, huudahti isälleen meidän ajaessa monacolla ohi: "Iti, kato, veekati!"

    Ja pari vuotta takaperin powerparkissa kun oltiin, joukko teinejä viimeisteli kierrostaan näyttelyalueen läpi ja tuli alueen laidalle, missä meidän auto oli parkissa. Yksi meinasi saada slaagin kun näki monacon luukkulamppukeulan: "No tässä on ensimmäinen kunnon muskeli!"

    Ja porukka oli justiin tullut läpi sellaisen kohdan alueesta, missä oli aika läjä oikeita muskeleita... :rotfl:
     
  16. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Tuossa yks päivä tota rotkea ihasteli meidän firmasta jotain rompetta hakemaan tullut veli venäläinen. "Beautiful car! What year? What engine?" :eek: Kyl toi mun mielestä melko rujolta (vielä) näyttää, mut kauneus on katsojan silmässä... :p Ja olikohan vielä samana vai seuraavana päivänä, ku pari tenavaa polki pyörillä ohi ku olin lastaamassa plymarin ovia (terveiset Mokaman:ille :wink: ) peräkärryyn, niin toinen veti liinat tiskiin ja huusi kaverilleen et "tuu kattoo!" kaveri: "en mä nyt jaksa, jatketaan matkaa" tää eka: "näitsä?" ja toinen: "joo, magee!" :rotfl: Plus että monet mopoilevat teinit jaksaa kovasti katella ton pylliksen perään. :D
     
  17. mke77

    mke77 Gearhead

    olin viime viikon lomalla ja olin toimessa kun sain ton letukan kopan hitsattuu/harsittuu kasaan sen verta(kk ollu ajsta ny pois) et koht saa työntää korjatun rungon paikkaas uudella tekniikalla!! maanantain menin töihin niin 60vuotias työkaveri kysys:" nooh....mitäs teit sun pätkä lomallas???" .....ja mää siihen et :" hitsasin letukan korityynyn paikat sun muut mätäpaikat kuntoon et saan sen korjatun rungon paikkaas!!!".....kaveri kattoo mua hiukan alta kulmien:" niin, eli et mitään järkevää!!!!" :rotfl:

    ot tähän väliin : sama kaveri heitti ei ilmoille "no saikko edes vierasta?"....no veli poika siihen :" en mää vierasta, aina olen vähintään etunimen tienny!!" :wink: .....työkaveri siihen:" kaikkee sää ja kerkeet jaarittelee" :rotfl: :rotfl:
     
  18. Sheikki

    Sheikki 3rd gear

    Enen vanhaan kun bensa asemalla vanhemmat ukot taivasteli et eix toi vie paaljon bensaa ???? loppu taivastelut siihen kun totes että.....
    "se voi köyhästä siltä tuntua"

    Ja yx legendaarinen lause eräältä mimmiltä oli että....
    onpa hieno amerikkalainen jenkkiauto. :D
    terveisiä vaan Minnalle 8)
     
  19. Mokaman

    Mokaman Double Gearhead

    :rotfl: :rotfl: :rotfl:

    Tai eihän se nyt mikään ihme ole vaikka mimmi niin ajatteli, muistan takavuosina (joskus 80-luvun lopulla) kun palloiltiin kaverin kanssa erään tanssimestan parkkipaikalla ja mattamusta farmari lötkytteli ohi täynnä porukkaa ja poppikoneet soiden. Kaveri tuumasi mulle että onpa siinä jenkki ahdettu täyteen sakkia...

    Auto sattui olemaan '70 toyota crown. :poff:
     
  20. telsis

    telsis Gearhead

    Olin tuossa tankkaamassa ja siinä viereisellä pumpulla oli sitten semmoinen 40-50vee taksikuskitäti, joka sitten tankattuaan kyseli siinä että mikä peli ja minkä vuotinen.
    Minä siinä höpöttelin ja kerroin, että '58 on vuosimalli.
    Hän siinä hymyillen tokaisi sen olevan vanhempi kuin hän itse.

    En tiedä mistä tuli, mutta vastasin siihen "nii just, tääkin on tälleen sopivasti sisäänajettu..." (tai jotain sinne päin)

    Täti naurahti ja hyppäsi pirssiin, minä jäin ihmettelemään sammakkoa joka karkasi suusta... :eek:
     

Kerro tästä muillekin!