Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. volvo200

    volvo200 1st gear

    sehän elää sittenkin vaikka startin piuhat vähän lämpenikin :soosoo:
    missäs meillä oli noi arvot tolle jos sitä lähtee opettamaan

    tosta termari kotelosta lähtee ilmeisesti lämppärin vesi letku (vänkärin puoleisessa kannessa kiinni)
    vuotaa nestettä siitä liittimestä jonkin lainen muovi näyttäisi olevan siinä
    saako uutta muovia/tiivistettä vai joutuuko vaihtamaan koko letkun
    olikohan tarpeeksi vaikeasti selitetty

    kiitoksia vinkeistä ja neuvoista

    ISO KIITOS SINCERE 51 PUHELINTUESTA :D
     
  2. Frösä

    Frösä 2nd gear

    No niin, tuli sunnuntaina hommattua Suburban vuosimallia -83, joten tulee ehkä seurattua tätä keskustelua vähän tiiviimmin.
     
  3. sincere 51

    sincere 51 1st gear

    Teree..

    Teree tulemast vaan sekaliseen seurakuntaamme. :D Aina silloin kun uusia nimimerkkejä ilmottautuu,niin mukavalta tuo tuntuu ... joukko kasvaa ja varmaan tietämys / kommervenkit tuntemus näiden kohdalla lisääntyy pikku hiljaa sen myötä. Noita vanhepia vehkeitä onkin ollut niukalti jengissä ...tai sitten harvempi niistä on vaan ilmottautunut.

    Nooo onhan ainakin yksi kuva syksyn 2008 miitistä missä tuo tuplasti meidän vehkeiden korkuinen on mukana. :lol:
     
  4. sincere 51

    sincere 51 1st gear

    6.5 TD:n kaasupoljinongelmaa

    Hi !

    Tuolla 6.5 TD :ssä kaasupoljin temppuilee , eli ongelmia ...

    http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic.php?t=173708

    Ja se teidän ( joidenkin vakiosallistujien ) kanssa 6.5 väitellyt "huutava puu" siellä jo soittaa suutaan ja sählää :argue:
     
  5. Got hemi

    Got hemi 1st gear

    Tulipas hankittua se kauan haluamani pickup. GMC Sierra Classic vm. 85

    Mutta tuli pari kysymystä mieleen... Tässä mallissa lava on lyhyt, eli onnistuuko jostain samanlaisesta scottdalesta ottaa jokin pidempi lava autoon, luulisin että kyllä, mutta kertokaa te.

    Toinen. Tää nyt ei ehkä mee täysin tähän sarjaan, mutta kun nyt autossa on th700 loota, mutta olisi myös tossa turhana th350. Kumpi nyt olisi viisaampi vaihtoehto? 700 nyt tietty omaa tuon loikkarin, mutta onko erot siinä?
     
  6. 95Sub

    95Sub 2nd gear

    Siihen saa uutta liitintä varmaan kaikista USA osa puljuista, liittimen sisällä olevat tiivisterenkaat kovettuu vanhetessaan ja murtuu jos sitä letkua/putkea vääntelee, letkussa itsessään tuskin on mitään vikaa.
    Mullakin on tossa ylimääräsenä semmonen käytetty liitin ja letku, liitin kerkis oleen vähänaikaa käytössä uusimisen jälkeen ennenkun korvasin sen normi letkulähdöllä.
     
  7. Hatsku

    Hatsku 2nd gear

    mikä kierre siinä lähdössä on kun pitäs itelläkin laittaa siihen ihan normi letkulähtö :eek:
     
  8. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Onnistuuhan sen lavan otto toisesta autosta mutta sun vehkeesä runko on liian lyhyt jotta sen siihen voisi laittaa!! Ja 700toosa tietenkin koska sillä auto liikkuu kevyemmin paikaltaan eikä kone huuda hoosiannaa motarilla kun pistää loikkarin päälle.
     
  9. muiluttaja

    muiluttaja 1st gear

    Pmd

    Asensin tämän pmd modulin auton eteen puskurin taakse ja päälle virittelin tyhjästä öljykanisterista niin kutsutun suojan tälle laitteelle että siihen ei pääse vesi eikä muukaan lika kovin helposti. Mietiskelin vaan että onkohan se sittenkään kovin hyvä paikka, eli kuinka arkoja ne ovat kosteudelle tai pikku hiljaa kertyvälle lialle? Kantsiiko alkaa hakeen uutta sijoitus kohdetta vai annanko olla puskurin suojissa? Moduli on kiinnitettynä alum jäähdytys ritilään. Maskin taakse sitä sovittelin mutta olis tarvinnut alkaa leikellä ritilää...
     
  10. Got hemi

    Got hemi 1st gear

    Mitenkäs sellainen sportsiden kapee lava? En niin kauheasti pidä tuosta kun lava on levee, mutta lyhyt...

    :poff:
     
  11. sincere 51

    sincere 51 1st gear

    Re: Pmd

    Aika hyvinhän tuo itse moduli on ummessa :lol: ...vaan ne liitokset vaikka hyvin on tehtykin ,ovat tietysti pieni kysymysmerkki. Eniten itseäni mietityttäsi tuon puskurin ja maskin sisällä ollessa suolasumu talvella ... Alumiinin suhteen tehokas syövyttäjä. Parkkien ja lamppujen välissä ( tai akun etupuolella ) on aika suojaisia paikkoja ja kuitenkin saa ilmaa, joten :odroll:

    Vaan noita on nyt kokeiltu kaikkia ja meidän oloissa tärkeintä on ,että on koneen päältä pois. :poff:
     
  12. Zlade

    Zlade 1st gear

    etupään nosto

    Höps. Olen yrittäny kahlata läpi tätä keskustelua vaan en löytäny tai älynnyt :oops: ettäs miten se keulan nosto tapahtuu noista kääntövarsista vai mitä ne oli... :eek: Kyllä kirjoituksia ko. aiheesta löysin van en konkreettista opastusta... js pirssihän on -94 silverado 6.5td 4wd Harmi kun ei päässyt miittiin kun auton kanssa pienoisia onkelmia....jos sitten seuraaviin??! Eikös tuo 4veto malli ole K2500 ja takatuuppari C2500??? vai mite se meni :rotfl:
     
  13. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    -70 luvun stepside hylsyissa lavan pituus on lyhkäsen ja pitkän suorakylkisen välistä. Noista tuoreemmista en ole ihan varma mutta vissiin mitat on samoin.
     
  14. oobee

    oobee 1st gear



    Siinä termarikotelossa, mistä se putki lähtee sisälämppärille, on puolen tuuman putkikierre. Itse tuohon väliin laitoin eberin, joten letkulähdön siihen ymppäsin kanssa.
     
  15. oobee

    oobee 1st gear

    Re: etupään nosto


    Siellä vääntövarsien takapäässä, eli puolessavälissä autoa, on säätöpultit mistä niitä varsia väännellään.Pulttia kireelle,keula nousee. ja toisinpäin.
    Ihmeitähän tuolla ei saa aikaan, mut kyl sen muutaman sentin saa nouseen.
     
  16. sincere 51

    sincere 51 1st gear

    Subben vääntövarsien kiristys...

    Hi!

    Niiden pulttien kiristyksen kanssa kannattaa olla tarkkana...oon nähnyt muutaman jossa ne on onnistuttu katkaisemaan :odroll:

    Keula kunnolla ylös jotta niillä olis mahdollisimman vähän kuormaa kun kiristää ja ruosteen irrotus öljyä peliin,kun ovat ehkä aika juntturassa.

    No nuo jotka ovat noita kiristäneet... antanevat lisää neuvoja... :poff:
     
  17. kuutio

    kuutio Gearhead

    Teree... sinänsä jännä huomata miten paljon näillä palstoilla näköjään saa häiriköidä ja purkaa omaa heikkouttaan sensuurin iskemättä.......FOLIOHATTUJA :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
     
  18. sincere 51

    sincere 51 1st gear

  19. timpe83

    timpe83 1st gear

  20. Rockin' Reptile

    Rockin' Reptile 1st gear

Kerro tästä muillekin!