SRT8 käyttäjiä?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Karlos, 29.9.2009.

  1. Karlos

    Karlos 1st gear

    Hei,
    löytyykö palstalta muita SRT8-myllyn omaavia: Challengeria, Chargeria tai kolmesatasta? Itselläni on Chrysler 300C SRT8 2007 ja olisi kiva vaihtaa kokemuksia.
    :D
     
  2. laakkius

    laakkius Gearhead

    naapurista löytyy yks -70 valiantti SRT8... :rotfl:
     
  3. Slow66

    Slow66 1st gear

    Täältä ilmoittautuu yksi ex-käyttäjä. Ajelin 2007-2008 '07 300C SRT8:lla.
     
  4. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Hyvin kulki Kiikalassa. Kävin varikolla kaiman kanssa juttelemassa pitkästä aikaa. Ei ajanut itse vaan meni baariin. Käsittääkseni se meni kovempaa kuin vanhalla Hemillä? Se isompi uus Hemppa on jo valmiina odottamassa asennesta, mutta piuhasarja puuttuu ja se on kuulemma aivan eri näissä kahdessa uudessa Hemissä?? Siis hä? Jäi Simon kanssa jutut kesken. Pitää käydä Mänttilässä joku päivä.
    Kuka olikaan kuskina niin otti tosi komeet burnikset.
     
  5. GN 87

    GN 87 1st gear

    Taalta loytyy SRT8 Dodge Magnum. Ollut mulla uudesta asti, kohta kolme vuotta.
     
  6. laakkius

    laakkius Gearhead


    ei menny kovempaa ku vanhalla Hemmolla, vanhalla oli enkat 11.5/195.
    Nyt pellin alla on jo se SRT8:n 6.1L hemi, ja hyvin rokkaa 393hv mitattiin takapyöristä. En ees muista kuka sillä sillon ajo, mut kyl Simo itte ajo joka tapahtumassa ainakin kerran... :rotfl: Mä en tainnu sillä Kiikalassa ajaa, mut hyvinkäällä ja alastarossa kylläkin...Alastarossa meni jo 11.7 tolla 6.1L hemillä...
     
  7. superbird

    superbird Gearhead

    2009 Challenger
     
  8. Karlos

    Karlos 1st gear

    SRT8 kokemuksia...

    No niin, löytyyhän niitä jokunen. Millaisia kokemuksia teillä on ollut, plussat/miinukset? Oletteko kellottaneet aikoja?

    Itselläni mittarissa vasta 34000 km. Hyvin on toiminut. Paras 0-100kmh toistaiseksi 4,88s, mutta oikeassa asfaltti- ja rengaslämpötilassa mennee 4,5s paikkeille.

    Mielenkiinnolla odotan, mitä vaunuja huomenna on jäähallin Extreme Car Showssa......
     
  9. vinkkeli

    vinkkeli Gearhead

    laittakaapas nyt sitten aina kiinostavaa tietoa mitä vie satasella. eli soveltuuko duunarin kauppakassiksi? :oops:
     
  10. Jza

    Jza Double Gearhead

    Kannattaako edes kysyä, kun ei noilla kukaan kuitenkaan ajele kahdeksaakymppiä pintakaasulla? :rotfl:

    Mua kiinnostais enempi, että mitä maksaa kierros uusia renkaita ja kulutusosat, kuten jarrulevyt, palat, pakoputkisto, laakerit, vetarin nivelet ja sen semmoiset. Rockautossa halpoja kuin saippua, autokeskuksessa kerroin oli stratuksen tapauksessa ainakin retee 10. :eek:
     
  11. Slow66

    Slow66 1st gear

    Mulla vei sekalaisessa ajossa reilut 16 litraa satasella, talvirajoitusten aikaan maantiellä vajaa 12 ja kesärajoitusten aikaan vähän enemmän. Kun bensan hinta kesällä 2008 huiteli 1.6 euron paikkeilla alkoi touhu käydä jo pikkaisen lompsan päälle (ajan noin 30tkm vuodessa). Olihan tuossa kulutuksessa hauskatkin puolensa: Harrasteautolla kun ajelin niin oli helppo vastata siihen iänikuiseen "Eikö tuo vie kauheasti bensaa"-kysymykseen toteamalla "Vähemmän tää vie kuin mun arkiautoni".

    Vajaan kahden vuoden aikana autoon vaihdettiin takuuseen raidetangon päät ja jarrulevyt, muita korjauksia ei tarvinnut tehdä. Eli noihin Jza:n kysymiin kustannuksiin en osaa vastata.
     
  12. vinkkeli

    vinkkeli Gearhead

    lähinnä uteliaisuudesta jotain suuntaa antavaa,kokemusperäistä.
    ite en omilla vehkeillä pääse ikinä lähellekään tehtaanlupaamia arvoja, eli osuis varmaan yksiin suomalaisten käyttäjien kanssa. :rotfl:

    omat vehkeet vieny aina n.8-40 L/100km :oops:
     
  13. Karlos

    Karlos 1st gear

    Samoja kulutuskukemia minullakin kuin Slow66:lla. Vaihtelee 10-20 litran välillä. Koko aikana keskikulutus ollut 16,4 josta valtaosa kuitenkin kaupunkiajoa (liikennevaloissa seisomista, yms). Suomalaisten kanssa-autoilijoiden tyypillisimmät kommentit tosiaan ovat: "Eiks toi vie hirveesti bensaa?", "Kamala, kun iso!" sekä "Mitenkäs tuo ekoloogisuus?". Viimeiseen letkautukseen olen yleensä vastannut, että: "Tämä on hyvin ekologinen auto, peräti HYBRIDI!" vastapuoli siihen: "oho, ihanko totta?" johon olen jatkanut: "Kyllä vain, tämä polttaa sekä bensiiniä että kumia...."

    Autokeskushinnat ovat tunnetusti kovat, itsellänikin on vasta takuu umpeutunut, eli kyllä tulevat huollot vähän hirvittää....
     
  14. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Täsä joku päivä sitten oli pienessä simassa Tiikkudikasa ja piti ottaa
    +kyyti alle. Oli muuten 399C, vaikka ruo ei osannannyusiträö pölökemaan
    Paska nåpppis mut sanomani ok??
     
  15. BigBlockHead

    BigBlockHead 1st gear

    etujarrupalat taisi olla jotain 250e. ajovalopolttimot 298e / kpl, tosin xenonit, joten ei tarvitse olla joka viikonloppu vaihtamassa.
    Tilaisin itse ehkä rock-autosta. :D
     
  16. ilu100

    ilu100 Gearhead

    etujarrupalat taisi olla jotain 250e. ajovalopolttimot 298e / kpl, tosin xenonit, joten ei tarvitse olla joka viikonloppu vaihtamassa.
    Tilaisin itse ehkä rock-autosta. :D[/quote

    Hä? Onko joku muu kuin hemi 300c '04 normipolttimot kyseessä?....mä omaani ostin yhden xsenonin tarvikeliikeestä 134e?Vaihdoin ite 3minuuttia...en ymmärrä?samat kai SRT?
    Ja kaikki kulutusosat rockauto vitunhalpoja....älkää ostako autokekus ,please?
     
  17. rx_racing

    rx_racing Gearhead

    vertaa mieeluummin tarvikkeita tarvikkeisiin.
    Eli sieltä löytyy bendixin palat n.100, muistaakseni alle.
    Tos orkkis polttimos tulee muuta mukaan, on myös philipsin muistaakseni 120..
     
  18. rx_racing

    rx_racing Gearhead

    ai nii piti sanoo et mun dusterin jarrupalat ois ollu vauhtiputkas 500...
    Tilasin jenkeistä - eri merkkiset tosin ja oli vaa 300 ;)
     
  19. kime2

    kime2 Gearhead

    Re: SRT8 kokemuksia...

    Ompas hirveetä menoa,tuohan tietää 12sek aikaa vartilla :eek:
     
  20. Karlos

    Karlos 1st gear

    No ei ihan. En ole itse vielä kellottanut varttimailia, mutta jenkkien 300c-foorumilla ovat ajaneet vakiorenkailla 12,8-13,3s aikoja. Itselläni alla Goodyearin F1 Eagle renkaat; takana 255 ja edessä 245 leveät. Pito kuivalla hyvä, sateella surkea.
     

Kerro tästä muillekin!