EIKÖ KELLÄÄN

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Mopar B-Bodyt', aloittaja cuda69, 3.3.2009.

  1. cuda69

    cuda69 Gearhead

    ole 68-69 2ovisen B-bodyn etu sohvapenkkiä??????? sais olla verhoilu rikki kunhan jouset ym ehyet. :eek:
     
  2. H6J8

    H6J8 3rd gear

    sohvapenki

    mulla on 050-5161300
     
  3. cuda69

    cuda69 Gearhead

    penkki löytyi :D :D :D :D :D :D :D
     
  4. niklas_

    niklas_ 1st gear

    löytyiskö 70 b bodyn sohvapenkki yhtä helposti? tarttis sellainen :D
     
  5. cuda69

    cuda69 Gearhead

    ei se helposti löytyny,meni vain kaksi ja puol vuotta ja sitte se oli tuos melkein nurkilla :rotfl:
     
  6. niklas_

    niklas_ 1st gear

    minä oon kans kohta 2 vuotta pitäny silmät auki :eek:
     
  7. superB

    superB 1st gear

    sohvaperunat :eek:
     
  8. cuda69

    cuda69 Gearhead

    ihan järkisyistä soffapenkki,kun saa daameja kyytiin niin niitä mahtuu 2kpl etupenkille ja saa ite istua keskellä :D
     
  9. MOtorPARts

    MOtorPARts 1st gear

    olihan sulla lattiamanuaali :-?

    pistol :oops: grip
     
  10. mulle kans sohvapenkki. :-?
     
  11. cuda69

    cuda69 Gearhead

    eiku rattikarahka.jos ois kaks keppiä keskellä ni vois daameilla mennä kepit sekasi :rotfl:
     
  12. vauhtipete

    vauhtipete 2nd gear

    aihetta lainaten osaako kukaan sanoa mahtuuko esim leppäjeepin (tai joku muu yhtä mukava) sohva '66 belvedereen?
    toi nykynen penkki ei taida olla auton oma kun takajalkojen alle sai laittaa korotuspalikkaa että näki ulos vaikka 180cm on kuskilla pituutta :lol:
    eikä muutenkaan kovin kehuttava istua :odroll:
     
  13. H6J8

    H6J8 3rd gear

    bucket seats

    löytyiskö B-body 68-69 bucket seats ,vaihto 70 B/E body bucket seats tai 68 sohvapenki 2d tai rahaa 050-5161300
     
  14. Metallimies

    Metallimies 1st gear

    penkki

    Löytyskö yhtä kappaletta 2d sohvapenkkiä 68-69? ei tarvii olla ees hirveen hyvä, pelkkä luurankokin käy...
     
  15. jaketin

    jaketin Gearhead

    voi helevetti, oman sohvapenkin ANNOIN pois. mutta, se sai hyvän kodin..
     
  16. kinde

    kinde Gearhead

    Mä SAIN sohvan, tais olla 71 charkkerista. Tulee 62 Belvedereen ja tarvii olla kääntyvät selkämykset. Avasin suuni niin johan se tulikin. Hyvin kävi. :D
     
  17. Belvedereman

    Belvedereman 1st gear

    Ainakin 2 vuotta uudempaan Belvedereen sopi sohvapenkki joka muistaakseni olisi -85 Caprice farmarista. Paljon tukevampi istua ja näyttääkin paremmalta kuin alkuperäinen minikokoiselta näyttänyt ja vuosien kuluessa lysähtänyt orkkissohva. Meni jopa samoihin kiinnitysreikiin tuo uudempi sohva.
     
  18. cuda69

    cuda69 Gearhead

    mulla jäi ylimääräseksi tuo dusterin soffa,sitä on hieman muokattu,että sopi satelliteen,mutta on ihan toimiva.sen saa 50eurolla.
     

Kerro tästä muillekin!