Pösö mainos @ tv ja jenkkiautot !

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja edsel.fi, 16.10.2009.

  1. edsel.fi

    edsel.fi Gearhead

    :mad:

    isäni saattaa kohta vaihtaa 2004 pöso boksterinsa...
    minä estän sen vaihdon pösöön !!!! :rotfl:

    Vaihtuu johonkin ihan muuhun !!!

    ihme homma miksei pösö ko automainoksessa ole vanohja pösöjä ?

    Ovatko ne kaikki jo maatuneet ? :lol:
     
  2. Karvanoppa-Elvis

    Karvanoppa-Elvis 1st gear

    Tosta sais tehtyä hyvän jenkkiautoversion: Kaikki muut näyttää muoviufoilta... :poff:
     
  3. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Siis voi v...u!!! Just eukon kans eilen juteltiin tosta mainoksesta kun se tuli töllöstä, ja sekin sano et "tästä mainoksesta ku pistät uuden keskustelun oodeelle, niin ei varmaan tule kauhean imartelevaa palautetta!" No, enpä ehtiny, mut kyllä rupes mua ja :pinup: v....taa ihan huolella toi mainos! :mad: Oikeastaan mainos oli jopa ihan hauska siihen asti kunnes ruutuun tuli teksti "nyt kauniimpi myös sisältä", sillon palo mulla kyllä ns. kattila pohjaan alta sekunnin. :x No, makuja on monia mut ite oon sitä mieltä et se pösö on kaunis (tai edes siedettävän näköinen) ainoastaan jos kulkee opaskoiran ja kepin kera... :poff:
     
  4. Batmobile

    Batmobile Double Gearhead

    Löystyskö jostaki juutuupasta tuota mainosta että pääsis näkee mistä on kyse?
     
  5. ata

    ata Gearhead

    En ole kyseistä mainosta nähnyt joten ei ole mitään havaintoa mitä se sisältää, mutta Peugeot sinänsä on maailman pitkäikäisin automerkki, sitä on valmistettu pidempään kuin mitään muuta automerkkiä siis. Ensimmäinen Peugeot-merkkinen auto kun tehtiin jo vuonna 1889 ja vielä pukkaavat uusia samanmerkkisiä.

    (tässä on se perinteinen Mersumiesten kompa, Mercedes-Benz-merkki syntyi vasta 1920-luvulla kun entiset Mercedes ja Benz-merkit fuusioituivat ja samalla automerkit yhdistettiin, mutta merkki kyllä muuttui, Mercedes-Benz-merkkisiä autoja ei sitä ennen ole tehty ja taas Mercedes tai Benz-merkkisiä taas ei ole tehty sen jälkeen. Kaiken lisäksi Mercedes oli aluksi Daimler joka oli kuitenkin eri kuin myöhemin Jaguar-perustainen Daimler, vaikka nimen perustat ovatkin samat...)

    Pitkäikäisin amerikkalaismerkki oli pitkään Oldsmobile (1897-2004), muttakun menivät onnettomat GM:llä lopettamaan koko merkin...

    Niin joo, sorry offtopic, en tosiaan ole koko pösön mainosta edes nähnyt... :D enkä ole mikään pösöjen fani, en ole tainnut koskaan moisella edes ajaa...
     
  6. fury76

    fury76 1st gear

    hoh hoi olihan mainos..just joo..lisää viinaa
     
  7. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Tää ei ole suomalainen versio, mut kai tästä jotain selviää... :odroll: http://www.youtube.com/watch?v=WmMb7bs9yrM
     
  8. UGH!

    UGH! 1st gear

    Tässä tämä
    Mun mielestäni huippu mainos! Vanhaa kunnon dissausta (sun autos on huonompi kuin mun) ja vieläpä jenkkityyliin! vrt. tähän :rotfl:
     
  9. atteman

    atteman 1st gear

    kauhea mainos näin jenkkinuorukaisen silmissä :D
     
  10. UGH!

    UGH! 1st gear

    ..vain nopeat elävät :rotfl:
     
  11. Batmobile

    Batmobile Double Gearhead

    Tohon pitäis loppuun laittaa että "No real cars were harmed during the make of this video" tai jottai.
     
  12. audiq

    audiq Gearhead

    Viiden vuoden kuluttua tuo Pösö rutistetaan jonkun mainoksessa olleen jenkin pallonivelen raaka-aineeksi...
     
  13. shark

    shark 3rd gear

    Hyvä kopio Disneyn Cars filmistä.

    Ei tästä nyt tartte mitään herneitä ottaa,vai voiko täällä irvistellä vain vajaamoottorisista ajoneuvoista.

    Ei tossa edes tuhottu yhtään vanhaa Jenkkiä.
    Toisin kuin GM:n omassa filmissä missä se -59 Chevy menee paaliin nokkakolarin jälkeen.

    Tässä on hyvä pätkä Norjasta.
    V-8:kin esitelty Tallrothin Evan GTX mukana Audin mainoksessa.
    http://www.youtube.com/watch?v=Yv4t795Yb5k

    Onks tää sitten "Poliittisesti oikein" :rotfl: ??

    Olen kai puolueellinen kun mulla on 307 SW eli se lasikattomalli ala Crown Vicke.
    Helvetin tyytyväinen olen ollut.Hinta/laatusuhde ok ja ajomukavuutta löytyy.
    Miksi maksaa statuksesta satatuhatta kr lisää johonkin BMW,Volvo tai Mersuun
    :poff:
     
  14. Banzuik

    Banzuik Double Gearhead

    Tuo mainos on aika syvältä!

    :mad:

    Mulla keitti ihan ilman herneitä... :rotfl:
     
  15. heikkisj

    heikkisj Gearhead

    Täh, tuohan oli ihan hauska. Ei tämä nyt niin vakavaa ole, eihän?
     
  16. juko7

    juko7 Double Gearhead

    Cadillac ja linkki

    Ja lopussa prosenttilasku huipussaan:
    "Mikä auto on kuluttajien mielestä halutuin?"
    Vastaus:
    Lincoln 94 %
    Cadillac 55 %
    = 149 % :rotfl: :rotfl: :rotfl:
     
  17. Kimmeli

    Kimmeli Gearhead

    En kyllä keksi miksi tosta pökötti mainoksesta pitäs hessu nessuun vetää? Ehkäpä siinä on joku tulevaisuuden visio, 2010 pökö on ainoo nyky auto noiden 60-70's jenkkien lisäksi mikä liikkuu tulevaisuudessa??
     
  18. fe390

    fe390 Gearhead

    Hauska mainos, voisko joku vääntää rautalangasta mikä siinä on niin vastenmielistä?
     
  19. talonmiehen vapaapäivä

    talonmiehen vapaapäivä Double Gearhead

    Mainostaja ottaa aika suuren riskin jos laittaa vanhan amerikkalaisen auton mainokseen uuden muovikipon kanssa koska riski on suuri että se uus kippo näyttää entistäkin tylsemmältä ja se hieno klassikko vie huomion täysin pois siitä mainostuksen kohteesta. Kannattais käyttää ennemmin jotain n.10v vanhoja rysiä (ja niistäkin rumimpia) niin sillon sillä uudella kipolla vois olla mahdollisuuksia erottua edukseen
     
  20. Karvanoppa-Elvis

    Karvanoppa-Elvis 1st gear

    Eiku perskeles, nyt meni mulla mainokset sekasin. Muistelin sitä, missä oli joku toinen v*tun ruma ranskanräppänä ja slogan "Kaikki muut näyttävät vanhanaikaisilta" tms.
     

Kerro tästä muillekin!