Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. kane

    kane 1st gear

    En korjauttanut, ostin yhdeltä foorumilaiselta. Oli vasta käytetty koneistamolla tarkistuksessa ja fiksauksessa niin sai lyödä kiinnin samantien.
     
  2. kane

    kane 1st gear

    Sähköpuolellako ahdistaa?
     
  3. timpe83

    timpe83 1st gear

    sulla kävi tuuri ku löysit..mulla on neljä kantta tiedossa ja niillä on hintaa tarpeeksi..tarvisin vaan yhden ja se kaveri ei myy kuin pareina, kaiken lisäksi ei ole edes koeponnistettu vaikka kaupataan A2 luokkaisina osina.. :argue:
     
  4. Jza

    Jza Double Gearhead

  5. Hatsku

    Hatsku 2nd gear

  6. Jza

    Jza Double Gearhead

    No jopas. Ihan liian helppoo :lol:
     
  7. the kuningas

    the kuningas 3rd gear

    moroo... Olikos joku värkänny noita 110voltin lohkolämmittimiä toimivaksi. Ite kokeilin laittaa 10A diodin väliin ja hyvin alko suhina kuulumaan. Tiiä sitte onko miten luotettava systeemi.
     
  8. kane

    kane 1st gear

    En ole vaikka se paikallaan on. Tuolla Rami keskustelussa aikoinaan oli juttua just tuosta diodilla leikkauksesta. Pitäisi vörkkiä hyvin...
     
  9. BowTie81

    BowTie81 Gearhead

    joku taisi jossain vaiheessa myydä vaihteenvalitsimen neuloja, mistä saa? Mulla on ilmeisesti jotain siitä katkennut, ei sovi pysymään siinä urassa, toisella puolella jousi ja toisella pätkä ohutta vaijeria, ne lienee alkuperäiset kiinnikkeet, mutta tosiaan tikku liian lyhyt (katkennut) yltääkseen näyttöön asti urasta.
     
  10. sincere 51

    sincere 51 1st gear

    Kannet...

    Älä osta kansia ilman tarkastusta tai mahdollisuutta palauttaa... saattaapi olla vaurioituneet siten,ettei ole mahdollista silmämääräisesti huomata. :odroll:
     
  11. timpe83

    timpe83 1st gear

    juu itsellä olikin toinen niin halki että vasta ponnistus kerto ettei siiitä saa ees tekemällä kalua..
    on toi purkaamo mikä niitä kauppaa eli purkaamo takuu täytyy olla.

    asiasta kolmanteen mistäs sais edullisesti sen turbon alipaine solenoidin? :eek:
     
  12. kane

    kane 1st gear

    Olisko Koskinen Hartolassa, SouthWest Trade tai sitten joltain jäseneltä täältä... minäkin omat tuoreet käytetyt jo myin pois. Nyt on vaan mekaaninen... maksoi 2 euroa 8)
     
  13. timpe83

    timpe83 1st gear

    suunnittelin jo että nappaan mursusta kunnon hukkaportin tohon.. :p
    niin tossa värkätessä huomasin että ettei tossa ollu resistoria ollenkaan. mitäs moinen aiheuttaa? :eek:
     
  14. Frösä

    Frösä 2nd gear

    Työkaveri sano, että hänellä on Dodgen Ramissa toi 110 volttinen lämppäri ja ei oo muuta eroo huomannu, kun auto lämpiää kaks kertaa normaalia nopeammin. Ei oo kuulemma mitää vikaa vaikka syöttää sen 230 volttia 110 volttiseen.. ainakaa vielä huomannu..
     
  15. timpe83

    timpe83 1st gear

    aika nopeeta saattaa palaa kyllä vastus ja vähän muutakin jos syöttää 230v 110v vehkeeseen..
    kannattaa olla hyvä palovakuutus.. :poff:
     
  16. Tuomo_

    Tuomo_ 1st gear

    Ittee kyllä hieman jännittäis työntää 230v tohon jenkkimallin lohkolämmittimeen. Varmasti lämpee nopeesti,sen mää kyllä uskon. Sen aikaa kun lämpiää.
     
  17. sincere 51

    sincere 51 1st gear

    120 V lohkolämppäri toimimaan 240 V

    Hi !

    Tuolla naapuri topiikissa on aika hyvät ohjeet miten onnistuu tuo 110-120 / 230-240 sillä diodilla

    Sieltä lainattuna :

    Alkuperäisen Cummins-lohkolämmittimen muuttaminen suomalaiselle
    230V AC verkkojännitteelle:

    http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic ... &start=945

    (täällä kytkentä kuva joka ei näy foorumissa:
    http://img91.imageshack.us/img91/7286/jakorasiane9.jpg )

    http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic ... start=1245

    Kannattaa luke huolella noi ohjeet ... ovat aika seikkaperäiset mitä tulee ottaa huomioon. Kytkennän laillisuuteen en ota kantaa :odroll:

    Mutta jos kytkee suoraan 240 V niin palaa ainakin vastus varmasti. :poff:
     
  18. Rick

    Rick Gearhead

    Minulla on yksi uusi hukkaportin solenoidi sekä yksi ehjä käytetty. Rakensin kanssa jousitoimisen ruuvattavan version omaan värkkiin.
    Laita YV mikäli tarvitset niin saat molemmat edullisesti.
     
  19. Impala76

    Impala76 Gearhead

    Re: 120 V lohkolämppäri toimimaan 240 V

    Tollanen diodi systeemi rakenneltiin viimetalvena tohon mun subbeen ja ihan hyvin on toiminut..
     
  20. kane

    kane 1st gear

    Jos tarkoitit hukkaportin alipainekelloa? vai mitä...?

    tarkoitatko FSD:n resistoria? Antaa vikakoodin jos se puuttuu (50.s startti tarkistaa. ja se vaikuttaa pumpun syöttömäärään.
    Resistor No. / Ohms / Fuel Change MM3/Stroke
    1 / 4300-4500 / -4
    2 / 7200-7400 / -3
    3 / 9800-10100 / -2
    4 / 13100-13500 / -1
    5 / 17500-18000 / 0
    6 / 27700-28300 / +1
    7 / 43700-44700 / +2
    8 / 58400-59600 / +3
    9 / 79800-81400 / +4
    http://flashoffroad.com/Diesel/injectionpump/fsd.htm
    Omassa on 110KOhm... tiijä sitten onko se res#11 mutta eipä tuo vikakoodiakaan anna :rotfl:
     

Kerro tästä muillekin!