www.lacarrerapanamericana.com

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja tcb62, 17.10.2009.

  1. tcb62

    tcb62 Gearhead

    #361 pilot T.Leivo & navigator T. Hämäläinen Chevrolet Impala-61, sijoitus 50 & #350 pilot S. "nukkuja" Järvenpää & navigator H. Toivonen Corvette-58, sijoitus 72. Eli HIENOA SUOMI!!!
     
  2. SS-454

    SS-454 Gearhead

    Hienoa että Suomalaiset seikkailijat pääsivät maaliin !
    Se että haaveilee näistä kisoista on ihan eri juttu kun se että vielä pystyy toteuttamaan ne.
    Onneksi tämä "nukkuja" ei kepittänyt Muncieta kappaleiksi vaikka takuuseehen se olisi mennyt.
    Komeita kuvia ja videoita on tuolla Panamericana sivuilla.
     
  3. rici

    rici 3rd gear

    "#361 pilot T.Leivo & navigator T. Hämäläinen Chevrolet Impala-61" tuttu peli...komiaa, että Impala palautui alkuperäiseen tarkoitukseen, menihän se vuoden verran allekirjoittaneella liukkaana työmatka-ajoneuvonakin...
     
  4. Power

    Power 1st gear

    Tuliko tuo Impala Suomeen 348-koneella? Yhdessä vanhassa Powerglidessa on vain kuva -61 2D Sedan Impalasta ja tekstissä maininta 348-koneesta.Vai onko joku tulkinnut koneen 348:ksi vaikka kyseessä aito 409!!!?
    Vai onko toista tuollaista näkynyt Suomessa?
    Siinähän oli myös 409 Meksikossa ekalla kerralla joka taisi särkyä?
    Sen jälkeen oli ainakin myynnissä Small Blockilla!
     
  5. Hollow Head

    Hollow Head Gearhead

    http://lscheller.smugmug.com/Other/La-C ... g3r#P-1-12

    Tossa on 172 kuvaa tapahtumasta. Laureen Scheller oli tuon '54 Fordin kartturina ja sen kuskina oli hänen isänsä. Pääsivät hekin maaliin, vaikka kävivätkin kerran ojassa ja sijoittuivat toiseksi luokassaan ja 32 /100 startanneesta classic luokan pelistä. Vahva osoitus Y-lohkojen varmuudesta :rotfl:
    Ja noista kuvista löytyy kuvia Leningradin pojistakin ja siitä Impalasta!
     
  6. CantBeDone

    CantBeDone 1st gear

    Mikä se toinen paha ketutus sitten on?
     
  7. tcb62

    tcb62 Gearhead

Kerro tästä muillekin!