Entäs jos "mamma" sanoo jenkille EI!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Kesämies!, 18.10.2005.

  1. Power

    Power 1st gear

    Sulla taitaa vaimo olla Made in Sweden :D
     
  2. pikkupiru

    pikkupiru Double Gearhead

    mua on aina viehättäny jenkkiautot, kuolasin monta vuotta tietyn auton perään ja kävi lopulta niin onnellisesti et kyseisen auton sillonen omistaja vei sydämen. mulle tullu vieroitusoireita ku muutama kesä ei ollu jenkkiä pihas (onnex mies hoitanu ton puolen kuntoon). ny on oma "eka" auto ja ilmotin jo et sori kulta mutta kun toi levahtaa lopullisesti seuraava on samaa kaliiperia. en oo ikinä ymmärtäny miks "mamma" kieltäs
     
  3. shark

    shark 3rd gear

    Kyllä papereitten mukaan on,mutta alan epäillä...

    Puhuu Suomea,asunut Saksassa ja Jyväskylässä.
    Suurin osa kavereista oli Suomalaisia ,jotka kaiketi sen pään sekotti.

    Haluais muuttaa Suomeen heti,minä en :oops:

    Kaikki Suomessa kuulemma paremmin,täällä päin pers....

    Mitalilla on kaksi puolta ,olen yrittänyt sanoa....turhaan.

    Kyllä välillä hirvittää :wink:
     
  4. Tulilanka

    Tulilanka 3rd gear

    Onhan toi pari kertaa Pöllöä ohjastanu. Ei se siihen ole ihastunu. Eikä oikeen hirveen innostunu noihin peltilehmiin muutenkaan. Sitten se tiputti mut ihan totaalisesti. Istuttiin tossa himassa terassilla kaljaa imien ni tää yks heittä et "Sit ku meil on se oma talo ja talli ni sitte muuleki vois hommata jonku jenkin kesäautoks." Sis ei perkele HÄH! :eek: Eksää haluukkaa ajaa ainaisesti tolla paskaBoralla.
     
  5. 69

    69 Gearhead

    Siis mikä on suomessa paremmin????
     
  6. pikkupiru

    pikkupiru Double Gearhead

    samaa mieltä, ainakin autoharrastajan kannalta
     
  7. vinkkeli

    vinkkeli Gearhead

    meni meilläkin mamma hiljaiseksi kun täs kehuin et ostin muuten toisenkin harrikan....

    noo onhan siitä ekastakin jo varmaan 2kk :rotfl:
     
  8. 271C

    271C 1st gear

    Saatta se mammakin joskus olla oikeassa...
     
  9. jake.m

    jake.m 3rd gear

    ^ Minkähän jenkkiautovastaisen ristiretken on perjantain myöhäisilta kirvoittanut... :odroll:
     
  10. 1purehell

    1purehell Double Gearhead


    Mamma on sanonut jenkille ei? :rotfl:
     
  11. juko7

    juko7 Double Gearhead

    jenkille-ei

    Ja jenkin omistajallekin ?
     
  12. shark

    shark 3rd gear

    Kyllähän molemmissa maissa harrastaneena tuntuu että täällä on huomattavasti helpompaa.

    Se mamma vaan kattelee asioita Heinäkuulla mökillä, kun aurinko paistaa,linnut laulaa ja laineet lipattaa.

    Oon sille yrittänyt kertoa hangessa tarpomiset,"35 miinuksen pakkasessa Mossea hinattaessa takapyörätkin tuli jumissa perässä" juttua,verottajan kanssa painimisesta,elintason kalleudesta yms...

    Paskat kuuroille korville menee. :x

    On teillä toki yksi virta pienempi ja se on pakolaisvirta :lol:

    Ja toinen asia.
    Maailman paras autosivu "Overdrive".

    :wink:

    T
     
  13. jone-70

    jone-70 2nd gear

    Hauska tapaus meillä, kun sanoin rouvalle, että ostan jenkki lavurin. Ajattelin jotain about 3000 eeron 6.2 lavuria. Rouva sanoi, että et osta mitään 3 hengen autoa, en ostanut, ostin 5 hengen paripyörä crewcapin. Pari päivää oli juttelut vähissä, mutta kyllä hän jo ylpeenä istuu kyydissä. Sano. että, hän ajaa sitte ens kesän tuolla firebirdillä.
     
  14. juko7

    juko7 Double Gearhead

    vaimo

    Toihan oli hyvä idea, miksi tinkiä alaspäin kun voi tinkiä ylöspäin :rotfl:

    Tuli mieleen, yhden kaverin vaimo oli evästänyt Ruotsin-matkalle lähtevää miestä että "et sitten osta mitään", tullessa vaimo kysyi että ostitko mitään, johon mies että "no yhden Scanian, mutta se on kyllä vaan ihan pieni"
     
  15. jone-70

    jone-70 2nd gear

    Pieni kun mun pippeli, kyllähän sie tiiät.
     
  16. pikkupiru

    pikkupiru Double Gearhead

    laitas kuvaa ni osataan arvioida...
     
  17. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Haloo! Mulla on alkolukko tai jtn? En saa lkoko linkkiä auki, mutta vastaukseni on edelleen sama!
    JOS MAMMA SANOO EI NIIN SITTEN SE ON ILMAN!
    Simply, eh?
     
  18. Jimmy Dart

    Jimmy Dart 1st gear

    juu

    Se riittää että istuu jenkkiin. Loppu hoituu itsestään...ja cruisailu rentouttaa... :D
     
  19. rane58

    rane58 Double Gearhead

    Re: juu

    -Noinhan se kävi meilläkin.... :rotfl: -Nyt :pinup: hymyilee ja nauttii... 8)
     
  20. Jimmy Dart

    Jimmy Dart 1st gear

    Re: juu

    varmasti, kyl mä naisena tiedän mistä puhutaan. Ainut mitä on jääny mulle ns. käteen kaikesta, on auto...kyllä se onni joskus vastaan kävelee.
     

Kerro tästä muillekin!