Mitkä sbc kannet nämä on?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Fleetsider, 24.11.2009.

  1. Fleetsider

    Fleetsider 1st gear

    en onnistu löytämään tuolla valunumerolla mitään, ja valunumeron olen tarkastanut kolmesti. voihan se vieläkin väärin olla, mutta en sitä oikein muunlaisena onnistu näkemään.

    3866336 X

    ei kai noi mitkään rallikannet ole, mutta kiinnostaa silti tietää.

    l
     
  2. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Jos ne on noi 3986336X niin -71 350 76cc palotiloilla.
     
  3. Fleetsider

    Fleetsider 1st gear

    voipi olla.
    on sen verran epäselvät numerot, että kai se mahdollista on.
    kun ei tuolla mun löytämällä numerolla mitään tunnu löytyvän.

    ei taida ihan pikku budjetilla noista saada iloa irti?
    ei ole kyllä mitään racemoottoria tarkoituskaan tehdä..
     
  4. kime2

    kime2 Gearhead

    Budjetti riippuu mm.missä kunnossa ohjarit on tartteeko ne vaihtaa,selviääkö K-lineilla,pyöltämisellä vai tarviiko niille tehdä mitään?

    Uudet venttiilit nyt ainakin,mut nuo Ferreathan on parasta aikaa Us-partsissa tarjouksessa ja kun normaalihintakaan ei taida olla kuin 8-9e/kpl!
    Seetitöiden hinta vaihtelee jostain 5e-yli kymppiin,riippuen taas kuka tekee ja mitä halutaan,mut ihan perus 3-kulmaseetit riittää tuollaisiin rautakansiin ja käyttöön oikein hyvin!

    Onkos nuo kannet jo "pikkutulpalla",mut ei ole kevennettyä valua vielä,vai?

    Jos ei niin niitä voi sitten halutessaan laskea vaikka 2mm:ä ja kestää vielä hyvin!
    Noilla em.töillä ollaan hintaluokassa n.500e,allekin jos venttiileitä ei tarvi vaihtaa vaan selviää niistä hiomalla ja jos ei tarvi ruttua nostaa laskemalla niin ollaan aika pienissä summissa ja sit pieni porttaus noille niin kyllä niillä uskomattoman kovaa pääsee noillakin,muiden kamojen ollessa samalla tasolla!
    Etuina alukansiin mm.vanhojen kansipulttien uudelleen käyttö ja perustiivisteet kelpaa oikein hyvin,alukansillehan suositellaan "parempia pahveja" :)
    Erilaiset kansipultit nuo alukannet melkein vaatii pakosta,samoin kuin rullakeinut ikään kuin liittyy pakettiin,parempien tönäreiden tavoin,ohjainlevyjen kääntelyä et vipat istuu venojen päälle hyvin yms pientä säätelyä,jota vakiokansissa ei tarvi eikä pystykään tekeen...

    Vakiokansilla voi hyvin ajaa vakio-osilla,jouset vaan valitsee nokan mukaan ja ehkä laittaa uudet vakiotyyppisetkeinut tai sit puolirullat,niin kestää sen mitä hydraulinokalla tarviikaan!
    Eli ei se edel ole välttämättä mikään tie onneen,vaikka kelpo kansia on nekin vaikkakin petyin kun ekan parin pajalle sain syynättäväksi,valutyö oli tyypillistä amerikkalaista eli aivan kauheaa,sileämpiä vakiokansia on tullut vastaan :wink:
     
  5. GMC Sprint 76

    GMC Sprint 76 1st gear

  6. Potakka

    Potakka 1st gear

    Olis alukannetkin tarjolla tuolla myydään osastossa niin ei tarvi noita vanhoja rasvaisia malmimöhkäleitä ruveta hinkkaamaan kädet ruvella... veronpalautuksetkin / mätkyt tulossa niin ei muutakun iske kiinni ja laita pukinkonttiin mieleinen lahja.
     
  7. Fleetsider

    Fleetsider 1st gear

    Re: mitkä kannet.

    ei löydy tuostakaan listasta tuolla mun numerolla.
    mutta jos se mun numero on väärin ja mudracerin veikkaus oikein..
     
  8. Jonimac

    Jonimac Gearhead

    pakko offtopikkeilla mut miksihän hitossa nuo kansien valunrot on tehty just 3-6-8-9 ja kaikki on jotenki perkeleen taidokkaasti saatu vielä näyttämään niin samoilta :rotfl: joskus tuntuu kolmosen ja kasin ja ysin erotus ihan mahottomalta. monesti oon ottanut valokuvan kansien nrosta ja koneella zuumaillut noita että saa ees jotain tolkkua.
     
  9. Fleetsider

    Fleetsider 1st gear

    ja juu, pikkutulpalla on mielestäni/muistaakseni.
    ei ole vielä päässyt kansien kuntoa sen enempää tutkimaan, ovat ainakin toistaiseksi moottorissa kiinni. ajattelin vaan etukäteen kysellä jos sais tietoa kannattaako noilla alkaa mitään tekemäänkään. ja jos alkaa liian kalliilta näyttää niin ajellaan tuollaisenaan vielä seuraavakin ajokausi.

    budjetti tosiaan tällä(kin) kertaa on sen verran olematon ettei alukansia tarvii ostella.
    veronpalautuksetkin on menny jo, eli ei auta sekään tässä puuhassa. :wc:



    lomautukset.. :mad:
     
  10. Fleetsider

    Fleetsider 1st gear

    niinpä. :rotfl:

    ekana tulkitsin niitä numeroita niin, että numerot oli ylösalaisin, ja näytti kuin siinä olisi ollut 398 alku.
    jota siis Mudracerkin ehdotti.

    sitten oikeinpäin tulkittuna ensin 396 ja 896 ja lopulta sain sen näyttämään tuolta 386 alulta. ja useampaan otteeseen olen sitä jo zuumaillut.
    ota näistä nyt sitten selvää.

    hammasharja kouraan ja valunumperoo kiillottamaan. :p
     
  11. SnakeWood

    SnakeWood 1st gear

    Eikös ne kaada CSI:ssä jotai happoa pois viilattujen sarjanumeroiden päälle ja johan alkaa näkymään.. :rotfl:
     
  12. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Oikeastaan toi loppu vaan tarvitaan eli 336x koska mitään muuta ei ole noilla loppunumeroilla koskaan tehty!!
    3986336X...71......350..........76cc chamber
    Kattoos piruuttas sieltä palotilojen puolelta niin pitäis löytyy pelkästään noi 3viimistä numeroa!!

    Toi CSI kikka pätee vain jos numerot on stanssattu :odroll: .
     
  13. Fleetsider

    Fleetsider 1st gear

    aivan..
    kurkitaanpa sinnekkin sitten jossain välissä.
     

Kerro tästä muillekin!