Nätti lava-auto

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja blt4spd, 3.12.2009.

  1. blt4spd

    blt4spd Gearhead

  2. GARAGE_INC

    GARAGE_INC Gearhead

    uh.. kyseinen tuotos ei kyllä lämmitä mun mieltä.. aika tökerö.
     
  3. Nutlass

    Nutlass Gearhead

    "Hundreds of hours of modification and body work" :D ja turhaan.
    "CRUISE NIGHT ATTRACTION" Aivan varmasti.
     
  4. Kapok

    Kapok 1st gear

    Vielä hienostuneempi kuin Camaro pick-up :D
     
  5. blt4spd

    blt4spd Gearhead

    Eipäs ole yhtäkään biddiä autosta vielä, vaikkei ole enää kuin 19 tuntia jäljellä. Mitäs veikataan, ei taida tulla yhtäkään tarjousta.
     
  6. Capri2000GT

    Capri2000GT 1st gear

  7. Jonimac

    Jonimac Gearhead

    jumalauta että o hieno! :lol: kattoon ois voinu vähä enemmä laittaa -59-60 caminolookkia ettei ois tuollane läsähtäny toi takaosa. 8)
     
  8. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    tohon caddyyn ku olis tyrkännyt jonkun lättäkaton takalasin ja katon loppuosan niin voisi jopa olla aika hieno...
     
  9. harri60

    harri60 Gearhead

    Silmiin koskee :eek: :eek: :rotfl:
     
  10. hiltja-14

    hiltja-14 1st gear

    Taas pitäis viedä näköjään saunan taakse porukkaa :mad: . Rupee kohta tila loppumaan :oops:
     
  11. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Tekö ajelisitte mielummin -86 caminolla, joka tossa lähtökohtana. :eek:

    Tehän sinne saunan taakse ekana joutaisitte. :rotfl:

    Erilaisuus kunniaan! Itse ainakin tykkään ajella autoilla, joita ei tule toista vastaan. Mä en ainakaan tykkää uppoutua tylsään massaan.
    Kyllä mun autot pitää erottua massasta. Ja on lähes aina erottunutkin. (ei aina edukseen, mutta erottunut muista kuitenkin :rotfl: )
     
  12. evef

    evef 1st gear

    Hui :eek:

    Tietääkö kukaan tuliko tuolle autolle mitään tarjouksia?
     
  13. 660

    660 1st gear

    en kyllä löydä tosta yhtään 80-luvun caminoa... kyllä toi on ihan ehtaa 59 caucoo ja kyläseppää....
     
  14. Rässi66

    Rässi66 3rd gear

    Ei yhtään tarjousta, kummallekkaan kummajaiselle.

    Hotrodkid: katteleppa sitä ekaa, siinä oli se 86-Kamina pohjilla.
     
  15. studio57

    studio57 Gearhead

    järkkyjä varsinkin tuo mercamino....ajatella jos tuonkin ajan ois nuori mies käyttänyt ennemmin vaikka runkkaamiseen niin mitä ois saanu aikaan :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
     
  16. sikaprice

    sikaprice 3rd gear

    :rotfl: hehee. joo ei toi mikään kaunis auto oo!
     
  17. yks toine mikko

    yks toine mikko Double Gearhead

    :poff:

    joo.. kyllä itseensä kannattaa aina sijoittaa.
     
  18. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Jahas, täällä ei sitten yhtään osata arvostaa kädentaitoja ja sitä fiilistä minkä saa kun itse rakennetulla laitteella gruisaa. Kyllä noi aina alkuperäisen voittaa, mennen tullen, onhan ne ite väännetty. Fakin visalla harrastavat kultasormi suussa syntyneet kermaperseet, jos ette noita osaa arvostaa!
     
  19. studio57

    studio57 Gearhead

    kyllähän me kädentaitoja arvostetaan johan siitä tuossa mainitsin.. mutta vitun rumia nuot autot on !!

    itte oon yksin huoltaja keittiöapulaisen poika enkä kotoa lähdettyäni ole saanut muuta kuin hyvät arvot.kaikki muu on pitänyt tehdä elämässä itse. oikeeta nälkääkin on vielä aikuisiälläkin nähty ennen kuin on elanto saatu yrittämällä. jos sulla on ollut mua vaikeampi ja köyhempi varttuminen niin puhu sitten ihmeessä kultasormista ja kermaperseistä.

    ettei vaan tällä boverstrokella oo ittellä tallissa tuollainen järkyttävän näköinen itse suunniteltu paska kun pitää toisten runkkaamisista tuollalailla kiukustua
    :poff:
     
  20. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    :rotfl: Tuohan oli aivan piruilumielessä kirjoitettu, en ole vähänkään vakavissaan, saatika kiukkuinen. Ajattelin että lukijat näkisivät yhteyden tee-se-itse lambo topikkiin, ja siten tuo ehkä herättäisi ajatuksia, ei edes välttämättä sen enempää keskustelua.

    Unohdin että täällä on myös kaiken henk koht ottavia oikeen tosi tosikkoja, jotka myös lähtee heti henkilökohtaiseen hyökkäykseen.

    Ei mulla mitään tallissa ole eikä tämä koko homma mua erityisemmin kiinnosta. Kiitos ja anteeksi.
     

Kerro tästä muillekin!