Cuda vs Enzo ???

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja BRC1, 13.12.2009.

  1. BRC1

    BRC1 Gearhead

  2. kuula

    kuula Gearhead

    Hieno.
     
  3. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Asiaa! Super Cuda 208mph.

    P.S. BRC ONE, mitkä vitun moparpunitanistit?
    Mulla on yks tavoite vielä elämässä ja se on 200 mph. Toivottavasti se on Jenkillä, tai ainakin amerikkalaisella V8 motilla.
    Sitten olen nähnyt kaiken ja voin kuolla onnellisena.
     
  4. jaketin

    jaketin Gearhead

    katselin tuota cudaa sema showssa ja se on järjettömän hieno 8) 8)

    tuohon pitää pyrkiä :odroll:
     
  5. rusteri

    rusteri 3rd gear

    Kyllä kelepaas. Ihan komiat oli saunditki. Eikä autossa muutenkaa mitään vikaa ollu.
     
  6. mapal

    mapal Gearhead

    no ei kyllä vanteiden ja tekniikan vaihto+hiilikuitu ym ym hilavitkuttimet paljon auttanut kun vuonna 70 jo ajettiin daytonalla teräsvanteilla ja rättirenkailla muistaakseni 201mph rikki.
     
  7. jaketin

    jaketin Gearhead

  8. Wesku

    Wesku Gearhead

    Ei tarvinnu kahta kertaa miettiä kumpi on hienompi, kun 'Cuda ja Enzo ajoi rinnakkain 8)
     
  9. jknR

    jknR Gearhead

    Melko jämäkän näköinen alusta tuossa Cudassa, kaarteissa ei kallistele nimeksikään. Onneksi siinä ei ole mitään isompia peilejä, nehän ottais maahan tiukemmissa kurveissa. :poff:
     
  10. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    cuda sitä cuda tätä. kuuklen ihmeellinen maailma tosiaankin paljasti että niillä isoilla lintulaudoilla ajettiin yli 240 mph testiradalla, oliko vielä sama. Siis 40 vuotta sitten.
     
  11. BRC1

    BRC1 Gearhead


    Katoppa tosta oman postauksesi alapuolelta. Sieltä niitä löytyy jo pari kipaletta :wink:

    Se on muuten jäänyt sun vanhasta rähinäkoneesta cudavirus jäytämään, että näin 20 vuoden jälkeen luulen että seuraava katiska voisi ollakkin 70cuda. Tuuninkivanteilla ja pirunkeksimällä efiuusmoottorilla vastoin oodeen pikkukatsureiden ohjeita :rotfl:
     
  12. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Ai niinku hondassa?!
     
  13. BRC1

    BRC1 Gearhead


    Ja puukkoa vaan kierretään :cry:
     
  14. Jonimac

    Jonimac Gearhead


    noh tulihan se asijantuntijan kommentti sieltä :rotfl: vissiin sama koppa kyseessä jne jne aerodynamiikka samaa tasoa ?
     
  15. dart -66

    dart -66 Gearhead

    Aistikas, vaikkakaan aitoa ´cudaa ei paljoa jäljellä. On se vaan kumma, lähes 40vee vanhaa aerodynamiikkaa (tunnettinko edes koko sanaa vielä :rotfl:) ja noinkin huomaamattomilla muutoksilla kulkee.
     
  16. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

  17. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    ^^Siisti takaspoileri Bad Bananassa. :D
     
  18. bulldog´s

    bulldog´s Gearhead

    Niin millos tuut käymään, mulla on toi sun käyttämätön SEMA lippus täällä... ;)
     
  19. rauta ja romu

    rauta ja romu 3rd gear

    Todellakin cuda näytti luonnossa todella hyvälle. Sema showssa sai tutkiskella sitä oikein ajan kanssa ja läheltä.
    Mitä nyt Jakettimen kuola vähän tunnelmaa... :rotfl:
     
  20. Anselmi

    Anselmi Gearhead

    Mä varmaan missaan jotain tosi isosti, mutta jos mun käsinrakennettu tuplaturbotettu 1000 heppainen V10 Cuda kulkisi melkein yhtä lujaa kuin sarjavalmisteinen(?) Ferrari..... niin en mä siitä mitään videoita juutuubiin laittaisi.... kaikkihan naurais mulle :odroll: :rotfl: :rotfl:
     

Kerro tästä muillekin!