Suomeen viimeaikoina tulleet/tulevat harrasteautot

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja petjo, 12.3.2004.

  1. met59

    met59 Gearhead

    Mikäs tarina liittyy näihin puolikkaisiin ? :eek:
    Kuvattu Mussalossa viimeviikolla.

    [​IMG]
     
  2. Power

    Power 1st gear

    Ehkä joku suunnittelee sohvan rakentamista (sarjatyönä :D )?
     
  3. cuda69

    cuda69 Gearhead

    korvette taitaa olla -62?
     
  4. Clipper

    Clipper 3rd gear

    Sohvia ei tule, vaan takapäät laitetaan pystyyn amerikan malliin taustalla näkyvän "hotellin" edustalle. Etuosat tekniikoineen myynnissä kovaan rahaan...
     
  5. talonmiehen vapaapäivä

    talonmiehen vapaapäivä Double Gearhead

    Missäs noi on myynnissä?
     
  6. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Onpas tosi fiksua... :odroll:
     
  7. impala1968

    impala1968 Gearhead

    Nyt ne on jo paikoillaan...... yritänpäs napata kuvan.
     
  8. CTS

    CTS Gearhead

    Niin munkin mielestä.

    Parin vuoden päästä ne voikin nakata kaatikselle siitä maisemaa rumentamasta kun keksitään joku uusi, vielä hienompi somiste.

    Ja taas päästiin kätevästi eroon muutamasta vanhasta bensarosvosta.

    Saatanan luja idea.
     
  9. CantBeDone

    CantBeDone 1st gear

    Älkää nyt itkekö kun kerrankin joku laittaa asiallisia somisteita. Alkuperämaassaan noi kikkareet olis jo paalattu täysin, minusta tuo onkin hyvä idea. Ehkä uutta maalia nuo voisivat kaivata..
     
  10. CTS

    CTS Gearhead

    Onko Suomi noitten alkuperämaa? Täällä ei oo ihan joka nurkalla tollasia Cadillac Eldoradoja.

    Mä tunnun olevan siitä erikoinen jenkkiautoharrastaja, että mä ihan oikeesti tykkään amerikkalaisista autoista, enkä voi sietää sitä, että joku ihan vaan huvikseen pilkkoo niitä.
    Ei niitä vanhoja enää tuu lisää.

    Mun silmissä parempi mainos olisi, kun noi kärryt olis kokonaisina siinä puljun edessä.

    Mutta nehän oli varmaan täysin kunnostuskelvottomia.
     
  11. hiltja-14

    hiltja-14 1st gear

    Näyttää juu tosi raadoilta :odroll: . Tukistatko itse itseäsi, vai tulenko minä tukistamaan? En kans oikein ymmärrä mikä tossa pilkkomisessa oli niin hienoa?
     
  12. AFTERBURNER

    AFTERBURNER 1st gear

    Ihme itkemistä! Samanlaisia romantikkoja kuin itse KLB! Noistahan jää etuosat varaosiksi suomessa oleviin yksilöihin! mistä luulette että noihin vastavaaviin laitteisiin saa varaosia jos yhtään ei saa purkaa!? Yksi paalattu auto nostaa aina vastaavanlaisen arvoa kun rupeavat harvinaistumaan! Voi voi mikään kun ei ole ikuista ei edes ihmisen elämä!
     
  13. B 50

    B 50 Gearhead

    Onko ne tosiaan tullu Suomeen kokonaisina ja täällä silputtu? Vai Ameriikassa katkottu niin että etupäät ja takapäät tullu eri konteissa? Eikös toi käytäntö titlettömien kanssa mene just noin, eli kokonaisena ei ulos maasta saa? Eli ihan normaalia varaosatrokaamista. Saako kaikki muutkin osien maahantuojat tukkapöllöö?
     
  14. hiltja-14

    hiltja-14 1st gear

    Pilkkokaa ja haudatkaa kaikki, paljon kiinnosti :rotfl:
     
  15. impala1968

    impala1968 Gearhead

    Noi tuli ihan ehjinä ja on katkottu Kotkassa. Venäjän tulli ei hyväksy autoja varaosina muuten kuin palasina, luulen että etupäät ovat (tai olivat) menossa sinne. Ainakin vielä ne makaa tuossa n. 100m päässä noista.
     
  16. kustomkuuppa

    kustomkuuppa Gearhead

    Noissa autonpuolikkaissa taas näkyy miten nelioviset ovat aliarvostettuja vaikka olisivat edustusluokan autoja. Tavallinen neliovinen karvalakkimalli on kohta harvinaisempi kuin top-spec -2-ovinen.
     
  17. talonmiehen vapaapäivä

    talonmiehen vapaapäivä Double Gearhead

    Viittisikkö samalla napata kuvaa niistä etupäistä, ton yhden rysän (rebelin) etupää vois kiinnostaa jos sattuu olemaan oikeeta vuosimallia.

    Mikäs tän paikan tarkka sijainti on?
     
  18. MansenJamppa

    MansenJamppa Gearhead

    Todella hyvin todettu, pitää paikkansa jo nyt tietyissä malleissa!
     
  19. impala1968

    impala1968 Gearhead

  20. Beauville

    Beauville 1st gear

    Tuli maahan 7.12. Hämeenlinnaan 10.12, missä purettu kontista ja tullattu.
    Auto haettu 14.12. Kuvassa ensimmäinen näky autosta. Lumet oli satanut edellisyönä.
    16.12 viety tulliin autoverotuslomakkeet. 17.12 rekisteröintikatsastettu huomautuksitta. Nyt sitten odotellaan verotuspäätöstä.

    Vieressä oleva auto taisi mennä Joensuuhun?

    [​IMG]

    Tuli joululahjaa koko rahan edestä 8)
     

Kerro tästä muillekin!