Toyota Corolla Dx kysymyksiä.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja ArE, 31.12.2009.

  1. ArE

    ArE 1st gear

    Eli millä sivuilla ois Toyota Corolla 1.3 DX:ään jämekempiä osia vai onko siihen 4K koneeseen edes saatavilla ku vakio rihveloita? Käyköhän tohon koneeseen jokin toisen Toyota mallin osat? Oiskohan sitte jollain tietoo paljokohan tollasesta 1.3 4K koneesta sais tehoa Turbolla ja muilla koneen piristyksillä?
     
  2. Ram2500

    Ram2500 1st gear

    tekniikkaa

    mulla olisi sulle sopiva tekniikka. jääny ylimääräiseksi kun projektit karannut käsistä.
    siis 3sgte st185 moottori w57 takaveto laatikolla.
    siis celican 2l turbo moottori ja siihen sopiva laatikko joka kestää varmasti sun tehon tarpeet.
    varmasti halvempi noista tehdä kuin alkaa turbottaa noita vanhoja koneita.
    jos kiinnostaa niin ram2500@netti.fi niin kerron lisää.. löytyy muutakin osaa.

    T:Lasse
     
  3. mke77

    mke77 Gearhead

    mull olis 3s-fe mootori(2,0i 16v) kaikkine hilppeinee... tosin tarviit sit ton edellisen laatikon sihe jatkoks!!

    saat halvalla...
     
  4. BKU

    BKU 3rd gear

    Kysele fintoys.net osoitteesta
     
  5. jariha

    jariha Double Gearhead

    yhdyn tuohon edelliseen tekstiin :rotfl:
     
  6. Make.S

    Make.S Gearhead

    Vähän haiskahtaa trollilta... :poff:
     
  7. mke77

    mke77 Gearhead

    8) onn ny mikä o..mut vastaa täytyy vaik ei mittää asjaa ole kaa :rotfl:

    ja jos ei sitä vähästäkää asjaa....ni sit vittuilemaa....tai kyseenalastamaan koko juttu tyyliin:"miks? eiks corolla kule 1,2l tarpeeks..kannattaaks...tullee setä-polliisi antaa sakot...hyi,virittämistä" :rotfl: :rotfl:
     
  8. ArE

    ArE 1st gear

    On mulla tallissa kyll VW golf Vr6 mylly johon ois ehkä tarkotus istuttaa sitten jatkoks Toyota Cressida 2.2 Dx laatikko ja perä.. mutta on vähä inspiraatio kateissa. Tolla koneella, laatikolla ja perällä matemaattinen huippu nopeus ois yli 300km/h.. Pitäs vaan tohon Vr6:een vaihtaa kovempaa palikkaa jollain kolmella tonnilla että uskaltas virittää sitäkin. :lol:
     
  9. J_Lanttola

    J_Lanttola 3rd gear

    Kyllä toyotan K sarjan koneeseen viripalikkaa löytyy varmasti, onhan noita viritelty kautta aikain. Rallimiehiltä varmasti löytyy käytettyäkin palikkaa jos haluaa halvalla päästä.

    Ahtamallahan sitä tehoa saa lähestulkoon niin paljon kun pussi piisaa tai lohko kestää :rotfl:
     
  10. GULF

    GULF Gearhead

    Tuommoseen korollaan on oikeesti maailma auki eli lukemattomia
    vaihtoehtoja.

    1. omasta 4k koneesta saa poraamalla 1430 jota ryhmä f käyttää
    rallissa. mm. Esa Peltonen tietää noista kaiken. Koita haulla netistä.

    2. 2t eli 1600 koneen saa nokalle vain takajarrut vaihtamalla.
    Osat löydät takaveto carinoista.

    3. AE86 tekniikan vaihtokin aikalailla simppeli. Muutospaperit löytyy
    joka konttorilta. Myös ahdettuna löytyy palikat omasta konsernista
    käyttäen ae86 fuero? osia eli 4agfe palikoita.

    Eli sillä kolmella tonnilla millä virittäsit tota golffin konetta laita ihmeessä
    oman konsernin pataa nokalle. = enemmän voimaa pienemmällä vaivalla.


    N
     
  11. mke77

    mke77 Gearhead

    nii, ja kuin pall varmenmpi :D tommonen vr6:sen paskamosa korjataan vakionakin 3kertaa ja 150hv-4k-konetta kierrätetään edelleen samas ajas :rotfl:
     
  12. ArE

    ArE 1st gear

    Tossa oli eräällä henkilöllä myytävänäkin tällä sivustolla corolla dx ic turbo.. se vaikutti jo ihan pirteeltä vehkeeltä mitä nyt kyselin :) Elikkä jos jostain keikkais 1600 carinan myllyn niin siitä sais ihan laillisen kaikkine turboineen ja muine piristyksineen jarruja parantamallako ?! Onkos se sitte tolla Carinan koneella vähä ku leegoilla kasais et ne käy vaivatta ja kestäävät peräti ? Ku ois tavotteena sellane auto millä sais lyötyä hitusen hanttiin isoveljen Camarolle jossa on 800 kaakkia ja on vielä laillinen ja suomen kilvissä, ja vois sitte kietää ratapäiviä yhessä :lol:
     
  13. 440Mag

    440Mag Gearhead

  14. Teppe

    Teppe 1st gear

    Kysymystä kehhiin ja OLD TOYOTA CLUB:in Porukasta saat irti läjän kelpoja vastauksia... Siellä pyörii kokeneita kotitalli virittäjää ja ralli hemmoja läjäpäin. Tarvittaessa löydät viripalikkaa yllin kyllin myyntipalstalta...
    Kutita vaan sitä omaa konetta ja unoha se volokkarin mosa johonkin toiseen projektiin :wink:
     
  15. GULF

    GULF Gearhead

    Ai sulla on noin vaatimattomat tavotteet=

    Mutkaradalle alustana asfaltti tai sora ei toyotalle tartte tehdä mitään
    pärjätäkseen camarolle. Korjaat vaan kädellä tehon puutteen.

    Varttimailille pientä piristystä ahtimen kera vaikka tohon 4AGFZE

    koneeseen ja ottelet siltä 1200 heppaa kuten noilla kiihytyscarinoilla on tapana. Sillä putoo jo 800 heppanen camaro ku painoa siinä kumminki hippasen enempi :D
     
  16. ArE

    ArE 1st gear

    Eihän sitä rakenneta mitään ilman kunnon tavotteita :rotfl: Saatta jo aika hyvin rokolla liikuu jollain 300 kaakilla. ku eihän se paina ku mitä 700kg :eek: onko carinan 2t koneeseen kalliita moottorin kovemmat osat yms ? ku auton laitto budjetti ois sellane 4000 € et saako sillä vielä muuta ku pahan mielen ?
     
  17. Teppe

    Teppe 1st gear

    Kyllä tolla pitäs hyvin toimeen tulla...
    Riippuu tietenkin mihin kaikkeen tarttee rahaa tunkea projektissa... Tekniikan osalle puolet tosta, niin on jo melekonen peli alla pidettäväksi :lol:
     
  18. GULF

    GULF Gearhead

    Mä laittasin seuraavanlaista pakettia

    GT korollan kone eli 4AGE sinne turbomallin männät.
    Kansi vakio tai jos mielenkiintoa kanavien "kiillotus"

    Kunnon välijäähdytin, mitsun tai garretin hybridiahdin.
    Ruiskua ja sytkää ohjaamaan pikkupudjetin megasquirt noin 550 ccm
    suuttimin. Ainakin se 300 heppaa saavutettu.

    Tolla koneella otettu yli 400 heppaa joten 300:lla mukavan kestävä.

    Taakse kunnon perä lukolla vaikka hilux.

    Muutoskatsastukseen Gt:n etutolpat ja takajarrut. Tehopaperi n. 150
    heppaa ...

    Alustaan kunnon puslat ja iskarit, hyttiin kaaret koria jäykentämään.


    Näistä on tojotan killerit tehty :lol:
     
  19. Trigger

    Trigger 1st gear

    Aivan ensiks laittaisin kyllä karvanopat, niillä on kellotettu 210km/h
    Ja sit seuraavat modaukset:

    -Gti-tarra
    -kaikki motonetin wannabe-pimppausvarusteet
    -perä ylös
    -Japanin lippu maalattuna perämurikkaan
    -takalasin ritilä
    -reikiä porattu äänenvaimentimeen

    Autoa on sitten katu-uskottavuuden vuoksi ajettava lippa takana

    Viikset täydentävät miehekkään lookin.
     
  20. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    ai niin... trigger meinas taas että täähän olikin ameerikanautovoorumi...


    rakennat siitä kunnon killerin isobroidin kiusaks vaan :wink:
     

Kerro tästä muillekin!