Missä X?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Pertti K, 26.1.2007.

  1. hiltja-14

    hiltja-14 1st gear

    En tie oisko sama. Tämän osti joku suomalainen alaskasta ilmeisesti 80 luvun alun paikkeilla :eek: Ja teki siihen pikkuremppaa. Pekka osti sen jälkeen ja "pinkitti" laitoksen. 8)
     
  2. ford59

    ford59 1st gear

    Missähän mahtaa olla NYF-34 -64 tai BS-29 -65 Comet?? Legendaarisia talviautoja... NYF-34 nähty viimeksi porissa avona muutama vuosi sitten.
     
  3. lincci

    lincci Gearhead

    jees,tuossa nyf-34 on nostalgiaa.... missä lienee ja missä kunnossa?? :pinup:
    sehän oli meikäläiselle tämän kaiken pahan alku... :soosoo:
     
  4. ford59

    ford59 1st gear

    Niinpä, missä nuo Cometit...Lincci ehkä muistaa 65 Montclair ja 62 Montereyn rekkarit, niitä kaivataan myös.
     
  5. Kustom STW

    Kustom STW Gearhead

    Itekkin näin tuon Cometin aikoinaan Porissa avona. Keskellä talvea ajossa.
    Taitaa olla Sawon seudulla melkosen paskaks potkittuna.
    Siis jos sama mikä pyöri toissa kesänä Cape Fear Meetingissä.
     
  6. lintta&romu

    lintta&romu Gearhead

    Oli muuten minunkin ekajenkki! Sää siis sait sen sit heti mun jälkeen suonenjoelta. Mun aikaan oli vielä komee mattaoranssi sinisellä misvits pääkallolla, mut tää uus omistaja maalas sen ja laitto myyntiin viikon sisällä kun sai.
     
  7. tb60

    tb60 3rd gear

    Eka jenkki mulla oli vuonna 1978 Bel Air -64, rekisteröin sen tunnuksella NU-325. Vuosien jälkeen se oli aikansa jäsen kj:llä, joka on valaissut minua auton myöhemmistä vaiheista.
    Seuraava oli Rambler Rebel -67 GHG-50. Myin sen johonkin Nurmijärven Lepsämään ehkä -80 . Kaverin nimenkin muistan, en sitä nyt tähän laita.
    Taisi mennä varaosiksi.
     
  8. idiot

    idiot Gearhead

    Joo suonenjoelta sen hain aekoennaa.
    Tampereelle meni vaihdossa ja sieltä ilmeisesti
    lähes suoraan jonnekki siihen lähelle. Tosiaan
    eijjoo leimattuna ollu, että onko sit palasina
    vai ihan ehjänä ..kova peli oli :wink:

    yhen startin söi mulla vaan.
     
  9. kj

    kj 2nd gear

    Moro tb60,
    Kyselin taannoin täälläkin tuon NU-325 perään mutta ei tuottanut tulosta.
    Mutta kysytäänpä uudelleen eli multa se meni (n.-91/-92) J Valtoselle Janakkalaan josta edelleen Kangasalle eli haloo sikäläiset.
    Minne se sieltä kulkeutui vai onko siellä edelleen?
     
  10. hiltja-14

    hiltja-14 1st gear

    Villi veikkaus on, että se on kangasalla joko laikattu tai sitten vaan laulettu :rotfl: . Minkäköhän värisenä on tullut kangasalle? CTS voipi muistaa kyseisen laitoksen?
     
  11. kj

    kj 2nd gear

    Oli valkoinen päältä ja sininen sisältä.
    Parhaimmat päivänsä nähneenä tuolloin...
    Koneena oli -72 250 kutonen ja lootana oma kova kolmevaihteinen loikkarilla.
     
  12. tb60

    tb60 3rd gear

    Koneena oli -72 250 kutonen ja lootana oma kova kolmevaihteinen loikkarilla.
    Ai siinä oli silloin vielä se loikkarilaatikko. Mullahan se ei ensin toiminut, purin sen ja siitä oli sen salvan korvake lohennut jota solenoidi liikuttaa.
    Kaverit teki ammattikoululla mallin mukaan uuden ja sainhan toimimaan.
     
  13. lincci

    lincci Gearhead

    NHG-46 oli sen -65 montclairin rekkari,jota ford59 kaipaili. näin viimeksi ehkä 4-5 vuotta sitten siitä kuvan jossain porilaisessa tallissa.
    hieno auto loppuenlopuksi! ja vielä hienompi ajaessa. itekkin tuli tehtyä sillä suomen kierros kesällä,yli 1200 km. ford59 tais kyllä käydä sillä norjassa asti jos oikein muistan...... 8)
    sitä 62 mercuryn rekkaria en muista... :cry:
     
  14. hot wheels

    hot wheels 1st gear

    http://members.streetfire.net/video/Cru ... _92896.htm
    http://user.streetfire.net/video/Memori ... _72246.htm
    http://members.streetfire.net/video/Cru ... _71038.htm
    :D
     
  15. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    http://www.cruisingnight.tk/index.php?o ... itstart=2#

    Josko tuo kuvalinkki selventäisi yhtään auton (valiant) kohtaloa. Oli tuossa kuosissa mulla ollessaan, tosin kuvasta poiketen eteen tuli virheettömässä kunnossa oleva musta vinyylisohva '67 dartista, ennen ku luovuin. Ja kuvahan on siis -04 heinäkuun stadin cruisingeista. 8)

    Eedit: siis se kolmas kuva vasemmalta (mikäli sellaisia LUOPIOITA on jotka ei '65 vallua tunnista :poff: ), ku luulin että toi linkki menis suoraan siihen isoon kuvaan, mut nou...
     
  16. Fleetsider

    Fleetsider 1st gear

    kiitoksia..
    kuume nousee. :soosoo:

    ei ole auto paljoa muuttunut.
    ratista puuttuu edelleen töötin hilut, sama jenkakello, sifteri pääkallonuppeineen, takasivuikkunat halki..
    etulasit taisi olla nykyään kirkkaat, vai näyttikö vaan?
    olivat jo silloin aikanaan halki nekin.

    vieläkö se sylkee bensat kiihdyttäessä tankin täyttöputkesta ulos?
    oli kalliita lähtöjä sillon..
     
  17. LS7

    LS7 3rd gear

    BFG-3, musta neliovinen -70 Impala, vaikutti Hämeenlinnassa 70-80-lukujen taitteessa. Vieläköhän lienee hengissä??
     
  18. kj

    kj 2nd gear

    En muista rekisteriä mutta noita taisi olla kaksikin mustaa joista ainakin
    toinen muistaakseni/käsittääkseni tuhoutui kolarissa.
     
  19. ford59

    ford59 1st gear

    Joulureissu tehtiin juu Montclairilla E4:sen läpi kymmenen sentin loskassa, kun ei silloin ollut muutakaan luotettavaa peliä jolla lähteä. Seuraava reissu tehtiinkin fiksusti Golfilla ja matkalla vaihdettiin mm.vesipumppu ja paljon oli muitakin murheita...
     
  20. LS7

    LS7 3rd gear

    BFK-3 joutu nokkakolariin yks suuntasta Raatihuoneenkatua vastakarvaan ajaneen Ladan? kanssa. Korjattiin vakuutusyhtiön toimesta entistä ehommaksi. Tästä autosta oli kuvallinen myynti ilmoitus V8 1/80 .Muistelet varmaan 90-luvun alussa olleita pariakin eri yksilöö Turengin suunnalta, oliko AAS-610 toinen ja toinen oli Jokisella...[/quote]
     

Kerro tästä muillekin!