alppitorvet

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tuning & Styling', aloittaja Anonymous, 28.2.2004.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    onko kellään tietoa mistä löytyisi alppitorvia? tarvis olla suhteellisen pieni kokoiset (ei mitään sen kokosia mitä käytetään jenkki rekoissa!)
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    eikö kellään ole tietoa mistä saa noita torvia?
     
  3. TeeWee

    TeeWee 3rd gear

  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    en mä ainakaan löytänyt tulta sivuilta ainuttakaan!
     
  5. TeeWee

    TeeWee 3rd gear

    Kaveri osti sieltä torvet jokunen aika sitten kysy vaikka sähköpostilla, noilla on aika suppea toi netissä oleva kuvasto.
     
  6. Anonymous

    Anonymous Guest

    onkos muita paikkoja, kun tuo mikä on jo mainittu? Myykö mitkään halpahallin tyyliset tai semmoset? kun on vähän pitkä matka, vaikka tuolta saiskin
     
  7. Anonymous

    Anonymous Guest

    mulla on sellainen joku piltemanin venetorvi
    sellainen krominen pitkula. kuulostaa ihan tavalliselta torvelta, mutta ulkonäöltään ihan ok. sellasia muovisia punasia oli sillon joskus, mutta ei ne oikeen toimineet (ainakaan mulla).
    tietty sellainen kunnollinen olis hyvä, on vaan pirun kalliita mokomat
     
  8. Anonymous

    Anonymous Guest

    mäkin ajattelin tota venetorvea, mutta on vähän liian iso! Tarvis olla pienempi!
    Missä niitä punasia torvia myydään?
    (biltemassa ei ainakaan ollut)
     
  9. Anonymous

    Anonymous Guest

    menee aiheen ohi hiukan mutta...
    Eli mistä saa mahdollisimman kova äänisen töötin? (nyt en tarkota mitään torvia vaan eri mallisia tööttejä!)
     
  10. Anonymous

    Anonymous Guest

    voisikohan niitä "punasia muovitorvia" olla jäänyt jonnekin autotarvikeliikkeisiin. mielestäni olen sellaisen jossain nähnyt, mutta en muista missä. itellä on jossain tallin nurkissa varmaan parikin risaa sarjaa, jollain voisi tietty olla asentamattomiakin
     
  11. freetime-cruiser

    freetime-cruiser Double Gearhead

    Ainakin CD-Cardic (<tms.) myymälät niitä myy, Lappeenrannassa esim. Autotarvike.
     
  12. jack79

    jack79 1st gear

    HELLA valmistaa sellaisia isoja tööttejä.
    Itellä alkuperäinen hajos oli halvempi ostaa hellan töötit kuin omansa.

    Hellan Heavy duty DL50 kaks tööttiä, korkea 380Hz ja matala 310Hz taajuus.Halk 130mm

    Ihan hyvin lähtee ääntä.

    Tehokkaampi olis vielä B 133 12V

    http://www.hella.fi
     
  13. Anonymous

    Anonymous Guest

    kattelin tossa cd-cardic 2004 luetteloa ja huomasin siellä kompuratorvia! onko kellään tietoa minkä kokonen toi kompura on?
    mitä luulette kestäiskö semmoset mitään?
     

Kerro tästä muillekin!