Dodge Ram 4x4 Cummins. FAQ sivulla 1.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Mussemaan, 18.10.2004.

  1. fourwheeler

    fourwheeler Gearhead

    Mitäs sä torre-poju oikeen meinaat? Ei oo mun silmien mukaan Sepi paljookaan pahaa tehny sulle. Se on yks tän maan ystävällisimmistä ja auttavimmista hepuista.
     
  2. torre

    torre 1st gear

    no ei sepi mua oo auttanu vielä ainakaa ton laatikon suhteen :D
    dodge on ollu myynnissä koko sen ajan mitä mulla on ollu mutta eipä tuo kaupan mene, vitun persaukiset :D
    tai no oikeestaa kukaa ei vastannu mun viimisee kysymykseen, voiko oireet vapaalle tiputuksesta kun vetää kickdown johtua kickdown moottorin paskana olevasta rattaasta, jos se nyt on ees paskana..

    Group wanking @ lakeus :) vittu tos olis aihetta hatun nostolle :D
     
  3. fourwheeler

    fourwheeler Gearhead

    No eihän se oo mitenkään velvollinen auttamaan ketään jos ei itse halua moista tai siihen ei o aikaa. Ja voi sillä olla muitakin syitä myös. Mitäs ihmettä sä Sepiä parjaat täällä???
     
  4. torre

    torre 1st gear

    no sepi tän alotti, oudolla viestillä mun ajoneuvoista ja hankinnoista ja myynneistä, otin sen lievänä vittuiluna...
    neuvot ei kuitenkaa kovin paljoa vie vaivaa :D
    Muistan vaan ku sepi kalajoella sanoi että jos on laatikon kans ongelmia niin saa neuvoja..
     
  5. exxcevy

    exxcevy 3rd gear

    no no

    oles ny kloppi kauniist...... ihan ite sää tään alotit ja siit laatikko hommasta et kyllä sun itekin tarttis tietoo onkii jostain..... ei se mee niin et sua autetaan heti kun "lamppu on palanu" :rotfl: eikä sitä kiukkua tarvii purkaa muihin jos muijalta ei oo "tuherosraappia" irronnu :lol:...... hiukan arvostusta vanhempia äijiä kohtaan, sepi+muut on sentää pelannu/touhunnu näitten kikottimien kans jo silloin kun sää vielä paskoit housuihis........ ja vielä et "sitä saa mitä tilaa" :poff:
     
  6. dually

    dually 3rd gear

    Juu hyvä on kunnioittaa vanhenpia ukkoja, sillä periaatteella pääsee jo pitkälle!
    Mutta mutta, miten arvon herrat oletteko nuita dotgejanne ruoste suojanneet. onko tuo kolmos korinen kuinka herkkä lahomaan? Aattelin jos tuolla tulee ajeltua pitempäänkin....?
     
  7. fourwheeler

    fourwheeler Gearhead

    No mä vein oman suojattavaks heti ekalla viikolla kun tuli Suomeen. Kyllä se kannattaa tehä.
     
  8. torre

    torre 1st gear

    Joo, sitä tietoahan mä yritän täältä onkia, ku täälä pitäs olla asiantuntevaa porukkaa, mut joo ihan vitun sama
     
  9. exxcevy

    exxcevy 3rd gear

    nöööö

    no voi sun saatana..... sulla on kaikesta päätellen tietokone niin kato ameriikan joen palstoilta pitäis selvitä jotain..... vai pitäiskö tietokoneenkin käytössä avustaa........... mut muuta käytöstapojas niin sua kohdeltais paremmin........ ja tää oli mun viimeinen neuvo et mieti sitä "tasmaanian pirulainen"
     
  10. prospector

    prospector 1st gear

    torre hei!peukku pois perseestä ja viä se megapaska johonkin asiantuntevaan liikkeeseen,sä haukut täälä porukkaa perseaukiseks ja mitä sä ite teet?nariset kun kukaan ei auta,vittu mikä äijä!lyöt taalat riviin ja tilaat joelta semmosen laatikon et ei tarvii ihmetellä.yritetään ny kuitenkin pitää tää voorumi asia pohjalla eikä ruveta itkeen täälä jos dildo on liian syvällä ja ahistaa.
     
  11. exxcevy

    exxcevy 3rd gear

    ruoste

    ei ne nyt ihan heti lahoo mut katsii kyllä suojata kotelot ja pohja
     
  12. torre

    torre 1st gear

    Re: nöööö

    pitäskö sulle ostaa lisää piste nappeja näppikseen..
    yhdet ohjeet on annettu, ja epäilen niiden auttamista..
     
  13. torre

    torre 1st gear

    No sehän täs mua vituttaaki ku se muka oli asiantuntevassa liikkeessä puolivuotta sitte jolloin se muka korjattiin ja vahvistettiin mutta kuinkas kävikään..
    emmä täälä hauku ketään persaukiseksi vaan niitä jotka ei oo sitä ostanu :D ei siis tarkoita ketään teistä koska teillä on jo pässit.. te vaa luette nää mun viestit väärin, niinku se uudenvuoden viestiki otettiin vittuilunu vaikka se oli vaan hämärää huumoria, mutta olkoot nyt kuinka on asia ymmärretty
     
  14. Kannattaa laittaa tollanen sähkönen päävirta kytkin. Mulla on ja oli todella kannattava ostos.
     
  15. Hoovee

    Hoovee Double Gearhead

    mä tein halvemman ja helpomman ratkaisun ja laitoin tommoset -> http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu ... id=48-1830

    Itelläkin kun dodge seisoo viikot, niin otan virrat pois.

    edit: jaa niin, en tiedä miksi mutta tuossa kuvassa ja myöskin ne ostamani oli koottu väärin? tuo rinkula on väärällä puolella, tuollain se ei toimi. Noin sen kuuluu olla -> http://www.siivonen.fi/kuvat/8573135C.jpg
     
  16. Teuv0

    Teuv0 1st gear

    Dodiih, nyt on dodge tilattu saadaan tänne nokian kylään lisää pahennusta aikaseks :D Eli Dodge ram 3500 Laramie -03 lyhyt lava. Samaan kuormaan tuli otettua jenkkilästä 8" pystyputket. Piinaava odotus että mitä siellä kontissa tuleekaan :lol:
     
  17. Siinä alkaa olemaan kunnon kokoa putkille :rotfl: Toi odottaminen tuntuu muuten tosi pitkältä ajalta. Mutta on se niin hienoo sit mennä hakemaan ku auto suomessa.
     
  18. Toi on kans mainio systeemi mut jos ajelee joka päivä niin voi alkaa nyppimään konepellin avaaminen 8)
     
  19. Teuv0

    Teuv0 1st gear

    Hormeilla on kyllä kokoa :D ehkä jo vähän liioittelua, mutta katotaan mitenkä ne autoon sopii. Odottaminen tosiaan on yhtä piinaa :mad:
     
  20. freeride

    freeride Gearhead

Kerro tästä muillekin!