Helpoin tapa poistaa G20 vanista tekniikka?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Watti, 26.1.2010.

  1. Watti

    Watti 3rd gear

    Mitä mieltä olette, etuakselin kera veke koko paketti? Korilla ei niin väliä, keulan pintapellit pitäis saada ehjänä, onko kenelläkään ideoita?
     
  2. cuda69

    cuda69 Gearhead

    se on yks vaihtoehto,toinen pura keulan pellit pois,katkaise etupalkki,niin kone ja loota mahtuu tulemaan ulos aika nätisti.
     
  3. Watti

    Watti 3rd gear

    Mitenkä noi sivuposket lähtee irti? Tää kuuluis varmaan kyllä tonne korijutusteluosioon...
     
  4. paja1

    paja1 Double Gearhead

    vanissa on keulanpellit pistehitsillä kiinni. kyllä se tekniikan irroitus palkkeineen päivineen onnistuu. apparin puolella ne pultit on vähän ahtaammalla mutta kyllä sen koko paketin sieltä saa purettua. itse nostin pyöräkuormaajalla kopan lopuksi pois ja koko tekniikka jäi sievästi maahan tukivarsineen ja napoineen. kone ja loota mahtuu paketissa tulemaan kyllä suoraan keulan kauttakin ihan normaalisti moottorinostimella kun vaan purkaa lukkopellin ja puskurin pois. mitään ei tarvi katkaista sen takia.
     
  5. Cheyenne

    Cheyenne 1st gear

    Ite pilkoin ensin edestä kaiken pois, jonka jälkeen oli helppo ottaa kone + loota pois traktorin etukuormaajalla...
    Ja etulokasuojista en viitsinyt alkaa pisteitä siinä aukomaan, vaan leikkasin sisäpuolisista vaan isompia palasia niin että ulkopellit jäi ehjiksi mahdollista myöhempää tarvetta varten.
     
  6. Silvarello

    Silvarello Gearhead

    Etuakselin kanssa ,etenkin kun ei tule enää liikenteeseen- ei tarvi jarruputkien ym. kanssa jumpata. Laatikon alle vaan joku rullakko ja autoa ylöspäin. Näin ainakin itse toimin viimeeksi. Olen myös ottanut koneen pujottamalla keulan purkaen, mutta jotenkin tuntui helpommalta tuo akselin kanssa reutuuminen.
    Auto jäi täysin ehjäksi poislukien jarruputket. Oli varmaan hauska hinattava, kun kaveri kävi sen hakemassa- onneksi puomilla. :rotfl:
     

Kerro tästä muillekin!