sbc virranjakaja???

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja pässijussi, 28.1.2010.

  1. pässijussi

    pässijussi 1st gear

    eli kone on autos paikallaan(camino) ja ny pitäs kaasari ja imari heittää paikalleen ja samas klöntis toi virranjakaja. sehän ei lähe(virranjakaja) ilman että ottaa imarin pois mikä tosin vaihdettiin (kori ottaa kiinni) siis pystyykö ton setin kasaamaan jos kone on autos kiinni ja kun jakajaa pitää säätää ni mahtuuko se virranjakajan kansi tulee irti. Ja miten se säädetään? purettiin se frendin kaa jurris ja kumpikaan ei muistanu laittaa mitään merkkei . muistaakseen delco-remy HEI jakaja. :odroll:
     
  2. elcamino0365

    elcamino0365 3rd gear

    kannattaa aina yleensä ottaakin ainakin vähintään kori kaljaa(mieheen) kun alkaa jotain purkaa.... :soosoo:
     
  3. junkyard dog

    junkyard dog Gearhead

    Huumori kohdallaan... siis täytyyhän tuon viestin olla pilailua?!
     
  4. PauliP

    PauliP 1st gear

    Helppoahan tuo on, kipinä ykkösen työtahdille kun mäntä on yläkuolokohdassa ja hienosäätö ajoituslampulla.

    Ai että mikä on työtahti?
     
  5. PauliP

    PauliP 1st gear

    Caminoissa on ymmärtääkseni kahdenlaista tulipeltiä, toisessa (V8-mallissa) on tilaa HEI-jakajalle, toisessa (V6) ei ole. Pajavasaraa?
     
  6. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Kasaa se jurrissa niin ei oo niin tarkkaa miten se tulee.
     
  7. paja1

    paja1 Double Gearhead

    jaa en tiiä,mut mä putosin jo kyydistä... öö tota jakaja ei lähe ennenku ottaa imusarjan pois? :odroll: täytyy siinä jo olla sahtia jonkunverran asentajalla veressä jos toi onnistuu :rotfl: :rotfl: :poff: kuvia?
     
  8. yks toine mikko

    yks toine mikko Double Gearhead

    kyllähän miekin tykkään ottaa vähän asennuskaljaa.. mut en mie jumalauta ole koskaan onnistunu jatkamaan sitä asentamista jos noin jurriin oon vahingossa menny?

    miten se onnistuu? pullo kossua yhdellä huikalla ja sit touhuaa kunnes sammuu?
     
  9. elcamino0365

    elcamino0365 3rd gear

    mulla on ainakin pikku koppainen-80 camino, ollut alun perin kutosella ja nyt kasilla ja ainakin tässä mahtuu virran jakaja hyvin pois ja myöskin paikalle. vanha koppasen tulipelleistä en kyllä sit osaa sanoa....
     
  10. elcamino0365

    elcamino0365 3rd gear

    ja kannattaa varmaan käydä jatko remontteja ajatellen käydä ostaa alfamerin korjaus käsikirja niin sieltä voi ihan selvinpäinkin lukea kasaus ohjeita, ja saa nopeammin sieltä vastauksen kuin että täällä viikko ensin soitetaan poskea kysyjän hölmöydelle ja sit joku säälistä antaa puliukoille neuvoja... :rotfl: :rotfl:
     
  11. paja1

    paja1 Double Gearhead

    -72 caminassa joka ollut kutvosella,ei ollut mitään probleemaa vaikka sinne survottiin 396:en.
     
  12. Chevy_Nova

    Chevy_Nova 1st gear

    Olikos se Olvi-remyn kori mikä otti siihen Edelbrokin pakaraan kiinni...Sandelsin kori liukuu aina tosi hyvin 1:sen tulpanjohdon ohi..tosin ajoitus saattaa heittää jonkin verran johtuen hirveästä imusta huohotuskorkin läsnäollessa..Hyvin voideltuna jakajan akseli saattaa lipsahtaa jopa kakkosen reikään... :D
     
  13. elcamino0365

    elcamino0365 3rd gear

    :rotfl: :rotfl: :rotfl:
     

Kerro tästä muillekin!