Chevy II

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja mopar freak, 16.12.2003.

  1. juti

    juti 2nd gear

    Fiittu mä mitään ymmärrä. 632CID :oops:
     
  2. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Se menee silleen että mitä pienemmät vehkeet niin sen isompi kone :rotfl: .
     
  3. juti

    juti 2nd gear

    Tervetuloa seuraamaan ensi kesänä pienvehkeisten kisoja. :rotfl: :rotfl: :rotfl:
     
  4. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Alkaa olla koneen koko kohdallaan 8)
    Tosin, jos oot tulossa mukaan leikkimään "isoihin kisoihin" niin ootko miettiny millä sen pikkukakkosen saa painamaan sit siellä vaadittavat 1554 kg :p
     
  5. Chevy_Nova

    Chevy_Nova 1st gear


    Aikas helppo nakki...
    Mulla commodore navat ja omat kääntövarret...
    [​IMG]
     
  6. Chevy_Nova

    Chevy_Nova 1st gear

    Moi!
    Hommaa äkkiä chevy2onlystä neulalaakeri sarja siihen apusimpukkaan...
    Halpa ja hyvä eikä apusimpukka notku vaikka tämmönen 90kg roikkuu centerlinkissä ja koittaa nykiä apinan raivolla ees vähän välyksiä..ja mulla sen asennuksen jälkeen pyörät osoittaa suoraan oli auto maassa tai ilmassa...
    [​IMG]
     
  7. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Commodore helppo nakki. Kuulemma bolt on. Oon ollut niskapokana olan takaa kurkkimassa. Rekordin setti käy, muta kun näistä 60-70 luvun huusseista puhutaan (ja toivottavasti puhutaan jatkossakin, nyky hitek jutut muualle) niin Commodoressa on 5 pulttiset navat ja vanteet, Rekordissa 4 pulttiset, vaikka muuten samat. (?) Eihän toi haittaa. Onhan nelos Novissa ja kuutos musseissa alunperinkin 4-on-the-lattia. Meniks turkulaisille jakeluun? Siis 4 pulttiset navat ja vanteet. SIIS EARLY malleissa, ei nää nyky shit.
    Noi Novan org kamat on alimitoitettua kamaa. Niin jarruissa kuin koko etupäässä muutenkin. Lääkettä löytyy ja jummalautta ku tulee hyvä mieli parempi ruoka fiilis kun lukee täältä teidän juttuja Tyypit duunaa eikä hae kaikkea vauhtikaupasta heti mitä noihin on tyrkyllä. Mä oon pervo. 58 Buickkiin ei saanu hyllystä PAREMPAA palikka. Tai ois saanu.. Nyk Jaggen kans tilanne outo. Palikkaa on vaik hyuur mycke, mutta ei maksa maltaita. Onks tää harrastamista jos mun XJS Jaggeen saa halvemmalla nelisylinterisen jurristatulan ku mun das ääs nissaniin yks mäntäisen ja jopa jarrupalatkin tietyissä paikoissa halvempii?
    Ei saatana jätkät elämä ruppee olee liian helppoo jos mää ajan vaa ilmastoidulla herrasmies kupeella ex repelili ku oon eikä mikään hajoo ja jos hajoo nii osia o heti ja halavalla. Ei tää oo kivaa jos ei ees tuu kädet paskaseks ku käy illalla heittää vähää driftingii nii ku mää just äskö?
    Masa mitä tehää? Painoo multa ei enää pysty pudottaa, mut Jaggesta vois. Alumiinia! 427 alulohohko märissä päiväunissa. Nyt alumiini kannet tohon. Tai koko motti. Akkalohko käy niin kauan kun mulla on taas pelimerkkejä. Eli ei nevö evö. Nyt mun pitäs ottaa iisisti. Mulla auto ja elämä jatkuu ja se näyttäis ok. Mutta vittu ku lukee teidän bensapäiden juttuja nin mikään ei riitä vaan KOVEMPAA AAARGH!
     
  8. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Emmää tiedä onko noi levyt se autuus kun kiikalassakin normi rummuilla hylsy toppaa 195 vauhdista melkein ajoissa :rotfl: . Vai oliko se190, vauhti kasvaa syödessä :rotfl: . Mikä jagge sulla on, ei kai vaan sellainen mondeosta tehtaalla korivaihdettu :poff: .
     
  9. 4d sedan

    4d sedan Double Gearhead

     
  10. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Älä rupee mutamasa vittuilee! :mad:
    Sä tunnet mut ja mun heikot puolet. Hä onk niit? No o. XJS coupe. vm,1976. 12 pyttyne pömpeli swapattu jenkeissä letukan perus 350+350.
    Kapinallisen repeli ajat on olutta ja mennyttä. Viime päiville mulle käy herrasmiehen urheiluauto missä on vitun hyvät ominaisuudet ajaa ja ilmastointi. Mää en teidän nykyjutuist ymmärrä. Toi 350+350 on peruskauraa minkä puran ja kasaan vaik huppu päässä. Naulapää tai Hemi siihen saattaa tulla. Ei vielä koska mä oon vielä tän vuoden kyykyssä. Tossa toi on ja mä oon back. Kuvioihin tuun enkä enää nöyränä rupee uhookaan mistään esson nopeimasata. Ainakaan tänä vuonna. Ton kans pärjään. Nyt se jo kerran tilttas. Luulin että se oli luukas pimeyden ruhtinas. Noi loputin britti lähtee siitä. Siihen jää vain Jeggen kori. All others us, germany tai jopa japan osaa. Mä luulin että siinä tilttas virtalukonpohja kun pyöri eikä kipinää tullut. Olin varautunu vaihtaa siihen gestapon johtotähden virtalukon. Kakkupala. Vitu vähä noloo ku mekatsu RB tuli tänne tontille kattoo mikä homman nimi? Kinde tuolla niden Dart Valiant osastolla ihmetteli miten mun selkä taipuu matalaan Jaggen pannuhuoneeseen kyykkimään. Ei toissavikon lumitöiden jälkeen taipututkaan. Siksi Jopen kanssa katottiin mikä mättää? Oli vitun noloo ku HEI jakajan pyörijä oli huonos hapes. RB veti vyöltään lethermanin linkkarin ja sen kynsiviilalla pari kertaa pyyhkäisten sanoi okei, pistä tää paska nyt käyntiin. Pistin. Ai vittu oliks noloo ku oli niin selkis jutska mikä ois pitäny itte tajuu ku ei ollu lordien lucas pyhimyksen syytä. Ja heti perään mun poika huomassa että auton ratissa on säädöt. No oli vitun nolloo. Ja nolot jatkuu. Toi tulee pysyy aina sellaisena old skuul vehkeenä mistä ite tajuun. Toi HEI jakajakin vaihtuu vanhaan jakajaan, Kaikki on konepellin alla jo amerikan GM stuffia, mutta en saa ihotumaa vaikka siellä ois Hemi osaa tai jopa foord :mad:
    Kojetaulu ja sähköt vaihtuu ei amerikkalaisiks vaan sakalaisiks ja jaappanilaisiks. Niist tajuun ees vähän silloin ku ne vittuilee.

    V8 amerikkalainen vääntävä, mutta ei liian räyhä motti yhdisteetynä autoon missä on aivan vitun hyvät ominaisuudet ajaa mitä en ole vielä ennen kokenut. Ennen kuin Vette äijät sanoo mitään nin tässä on takapenkki ja tarvin sitä.
    Sainko synninpäästön teiltä ja pääseekö ex repeli nykherrasmies taivaaseen?
    Hyvinkäällä nähdään ja mää en paukutte rintsikoitani enkä kalsareitani että olisin nopein. En ees nopee. Vittu ku noi tuol piäkupoli topissa on menny jo iha sekaasi vaik o viel lunta maassa. Mulla tavoite. Ilman burnista, putket kiinni, as is sellaine ku on. Suoraa viivalle ja kaasu pohjaan. Niin me ollaa tehty joka vuos eka lähtö. Tohon nokitan vielä etä mulla on ilmastointi päällä. Tavoite on alle 15sek. Ekassa lähdössä. siihen tydyn ja voin sen jälkeen nukkua yöni hyvin ja viettää täydellistä tasapainoista loppuelämää ruoka- ym haluineni. Se riittä minulle. Riittääkö?

    RÄYH!
     
  11. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Nyt veti hiljaseeks. Syön ranskalaisia saman pöydän ääressä jossa sää ja muki söitte, toivottavasti ei samoja ranskiksia mitä silloin joskus syötiin :rotfl: . Hiljane sen takia ku ei enää nää noin tiivistä tekstiä :oops: mutta toivotaan että rebeli tulee syöttämään parsaa meille kersoille myös ensi kesänä jaggella
    8) . Ime parsaa, never jorkker :rotfl: .
     
  12. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Ei kuvia sais millään isompana...?
     
  13. ACC

    ACC Gearhead

    Voitko kertoa vähän mistä ne osat on mikä me näemme siiniä kuvassa..
     
  14. miqve

    miqve 1st gear

    Eikös ensin rakenneta alusta kuntoon ja sitten vasta siirrytään tonne +600cid motteihin :lol:
    http://kuvablogi.com/blog/22770/2/
     
  15. juti

    juti 2nd gear

    Eikös ensin rakenneta alusta kuntoon ja sitten vasta siirrytään tonne +600cid motteihin :lol: Mites noi näyttää niin tutun näkösiltä. :rotfl: :rotfl:
     
  16. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Eiks noi migven uudet kalikat oo ihan vakio alustanosia 66-67 Novaan?
    Kokolailla samanlaisia ne ainakin meillekin aikoinaan kauppas jo ihan vaan sellaseen tolpalliseen karvalakkimalliin kun korjattiin oman vanhan semmosen jarruja, jousitusta ja vetareita :rotfl:
     
  17. kh72

    kh72 1st gear

    alusta valmiina kesää varten kunhan vähän putsailee pölyjä pois
    [​IMG]

    [​IMG]
     
  18. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Hyvällä mallilla sulla hommat kh72, ei tarvii muuta tehä ku pyyhkii pölyt ennen kesää. Aikas tuhti bensalinja, ei ainakaan se ahista.
    Tuohon pitäisi pyrkiä. Vehkeet pysyy ehjinä. Tietty huoltoa ja päivitystä, mutta jos oisin sinun huosuissasi niin kävisin pölyt pyyhkimässä siitä joka päivä.
     
  19. kh72

    kh72 1st gear

    No alusta onkin ainoa mikä on valmis.Koneeseen pitäisi muutama osa vielä hankkia niin pääsis kasaamaan,laatikko turbiini puuttuu ym. ym mutta kyllä tässä vielä pitäisi aikaa jäädä pölyjenkin pyyhkimiseen :wink:
     
  20. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Ai tohon malliinko :poff:
    [​IMG]

    Tossa toi meitin pikkukakkosen alusta parin kesän ajelun jälkeen. Mut silleen ollaan pyritty pitämään toi alustakin puhtosena että siellä on sit mukavampi möyriä auton alla säätelemässä juttuja kun ei kädet niin likaannu :rotfl:

    Ps. kuvan vanteet on tyylirikko mut ne ei ookkaan auton varsinaiset vanteet vaan yhdet vanhat mahdollisia cruisingvierailuja varten polttokumeille hommatut mankelssit :wink:
     

Kerro tästä muillekin!