Mopar B-body etupalkki eroja?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja matkalaukku6, 24.2.2010.

  1. matkalaukku6

    matkalaukku6 1st gear

    Näin kutos-pervertikkona ja vastarannan kiiskenä välähti ajatus päässäni ja lähdin kysymään tämmöistä että mitä eroa on b-bodyn kuutos/kasi-palkilla?
    Eli kuinka menisi slantykkä bb:n tilalle nuin käytännössä? Onko se vaan niin että korvakot on leveemmäällä kasin kanssa?
    8)
     
  2. cuda69

    cuda69 Gearhead

    käy kahtoon esim suumahherin sivuilta,jos sieltä löytyis sopivat swappikorvakot.
     
  3. Dartsan

    Dartsan Gearhead

    Slantin apukuskin puoleinen korvakko on siinä K-palkin "pohjassa". Ja kuskin puoleinen on vaan semmonen torni. Ei nuo oo vaikeet tehä itekkään.

    Mulla ois kuviakin tuosta slantin palkista, mut ovat toisella koneella.
     
  4. matkalaukku6

    matkalaukku6 1st gear

    Jees, eiköhän nuo korvat voi ite säveltää. Jos sulla dartsan on potrettia jossain vaihees saatavilla niin rämpsäytä tänne :)
    Pitänee kattoa millon tuo swappi tulee jos tulee, laatikkokin uupuu viäl. Eipä tossa 400:ssa oo valitettavaa, vaan liian harvoin tuota letku-kutosta näkyy b-bodin konehuoneessa.
     
  5. kinde

    kinde Gearhead

    Käsittääkseni mulla on tuossa toisessa(62-65) kutospalkki, joka jää yli. :D
     
  6. kotr

    kotr 3rd gear

    Perjele...onko se sitteki tosissaan...No oothan tuota tuosta perverssiosta kauan jo puhunukki :rotfl:
     
  7. matkalaukku6

    matkalaukku6 1st gear

    Kotona opetettiin että henkimailman asioitten kanssa ei saa pelleillä :soosoo:
     
  8. kotr

    kotr 3rd gear

    No entä jos sun lymari tykkää yhtä kyttyrää tekniikan vaihosta ku mun apseni???Mitä sitte tehhään

    Siinä on henget enemmän ku lähellä :poff:
     

Kerro tästä muillekin!