TH 700

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja sherif, 25.2.2010.

  1. sherif

    sherif Gearhead

    Semmosta vaan että mitä kytkintä/ pantaa käyttää mikäkin vaihde tossa askissa? kun ei enää muista ja haku on vaikeeta.. Tänks!
     
  2. sherif

    sherif Gearhead

    Taiskin olla paha kyssäri :lol:
     
  3. sherif

    sherif Gearhead

    Se on selvä. Toinen kysymys. Panta oli kulahtanut metallille ja näin rumpu oli ottanu kans itteensä. Sorvasin rummusta siivun veke. Nyt arveluttaa että riittääkö servon karassa pituus. jostain lueskelin että hitsata voi lisää mittaa, ja ylimääräsestä servon kupista voi tehä reijitetyn mallin minkä avulla pääsee tutkailemaan karan liikematkaa. Niin paljonko tuon liikkeen sopis olla? :-?
     
  4. tapsa24

    tapsa24 1st gear

    maks 1,6mm mahto olla.
     
  5. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Ei se servon liikevara ole tossa ongelma. Enempi murhetta tulee siitä että sen rummun ainevahvuus vähenee, rumpu heikkenee ja toinen että se panta ei sais "pohjata" itteensä!
     
  6. sherif

    sherif Gearhead

    Tänks! Eipä tuosta lähteny ku muutama kymppä. Tiedä sitä sitte onko vastaava temppu tehty ennenkin. Kyllä sita pantaa siihen sovittelin rummun päälle niin jäi siihen päitten väliin about kuutisen milliä rakoo. Kait se siitä.
    Sit viel yks pikku juttu. Onko ö-pumpulle annettu jotain toleransseja niitten lamellien suhteen? Tässä tuntus olevan melkosen suuri välys tossa kehällä. Vaikuttais että eniten siin on kulunu ne ohkaset metallirenkaat. saaks siihen jotain korjaus kittiä?
     
  7. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Tollanen satsi kannattaa hommata! Noi renkaat on pikkasen isompihalkaisijaiset jab kannattaa sitten olla tarkkana ettei tule liian piukka, muuten öölipumpusta ei jää jäljelle kuin noi!
     
  8. sherif

    sherif Gearhead

    Juu olihan ne puoli milliä halkaisijaltaan isommat kun vanhat. ja muutenkin vähän tyrnemmät vaikka onkin ne alle 5500rpm mallia. Nyt tuntus valys olevan niin namu et melkein rupee jöpöttään...
     

Kerro tästä muillekin!