Bel Airit & Impalat harvassa?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Yogi, 27.7.2005.

  1. HORNET '51

    HORNET '51 1st gear

    Se on pirun hyvä kopaltaan vieläkin, joku edellinen omistaja on hiukan "hitsaillu" (eli harjoitellu peltitöitä) lattiaa ja takaluukkuun pohjaa.
    Jos joltain löytyis vielä puhkomaton konepelti, ni ois ihan jees!
    En aio asentaa takaisin sitä helvetillistä lasikuitujäkitystä koristamaan konepeltiä!
     
  2. Rinnewood

    Rinnewood 3rd gear

    Ok! Eri auto siis kyseessä! Mulla oli vaan yksi huono kuva tutun Impalasta (perä näkyy tuolla rivissä) joka oli viininpunainen. Nyttemmin kuulemma laikattu matta-avoksi, tai siis jonkinaikaa tuon kuvan ottamisen jälkeen eli ehkä 90-luvulla?
     
  3. 63S88

    63S88 Gearhead

    Taitaa olla orkkis 4d. mutta komiahan se on!!
     
  4. RustyLife

    RustyLife 1st gear

    Mikä ihmeen 4D?:odroll: Mun näkemässä kuvassa ainakin on 1959 Chevrolet Brookwood 2 Door Station Wagon.
     
  5. 63S88

    63S88 Gearhead

    Siellä Orimattilassa...
     
  6. impala67

    impala67 Double Gearhead

    tästä voi taas seurata häirikköpuhelinsoittoja, mutta pikkasen näyttää huvittavan tyypilliseltä 60-luvun fullsizeletukan elämänkaarelta. että käydään "porissa" kääntymässä...
    ---
    ei mitenkään pahalla ketään, varsinkaan oikeita porilaisia autoharrastajia kohtaan!
     
  7. RustyLife

    RustyLife 1st gear

    OK! Hieno se on sellainenkin! 8)
     
  8. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    Joo pariovinen '59 ikkunamalli näyttää paljon nelioviselta farkulta....Vähän kuin ovenkahvat olis takaa poistettu. Deliverystä ei voi sen sijaan erehtyä. Olisivat saaneet jatkaa Nomad perinnettä samaan tyyliin kuin classicien aikoihin. 8)
     
  9. T5

    T5 Gearhead

    Onko täysvinyylisellä sisustalla tehty ainoastaan Impaloita vai myöskin Bel Aireja? Entäpä onko sisustan värit vaihdelleen miten paljon eri vuosina?

    Otantana 1961-1964 vuodet.
     
  10. Power

    Power 1st gear

  11. impala67

    impala67 Double Gearhead

    varmasti on kokovinyyliä tarjottu halvempiinkin malleihin, sehän on ikäänkuin "stanusisustus".
    en olisi ollenkaan varma että impalaan SAI edes kokovinyyliä muuten kuin taksi-optiolla? noh kaikkeahan sai tilaamalla, vaikka hemin tolppabelveen...
     
  12. T5

    T5 Gearhead

    Eräältä nettisivulta katsoin, että trim coden mukaan omassa 61 Bel Airissa pitäisi olla kuparin värinen täysvinyylisisusta. En löytänyt mistään putkasta edes kuparin värisiä sisustan osia, joten epäilykset heräsi jo siinä.

    Mutta, noiden sivujen mukaan 863 olisi fawn, eli sama mikä auton ulkokuoren väri. Se kuulostaa jo ihan hyvältä.
     
  13. jart$u

    jart$u Gearhead

    jaajaa... 1962 ainoastaan avo-impalaan oli saatavana täysvinyylisisusta, kaikissa muissa oli erilaisia vinyyli/kangaskombinaatioita. poislukien ss/police/taxicab-mallit.

    edittiä, lisätty alleviivaus luetunymmärtämisen helpottamiseksi.
     
  14. impala67

    impala67 Double Gearhead

    jassoo. jotenkin itse on tottunut pitämään vinyyliä vähän taksi/poliisauton penkkeinä, helppoja ruiskulla painaa puhtaaksi kun asiakkaat ovat päivän oksennelleet ympäriinsä...
     
  15. HORNET '51

    HORNET '51 1st gear

    Nostetaas näkyville, jos joku sattuis muistamaan auton.
     
  16. petjo

    petjo Gearhead

  17. hiltja-14

    hiltja-14 1st gear

  18. B 50

    B 50 Gearhead

    Tuskin se ainakaan yli ton $3000 buy it now:n nousee.
     
  19. tarum

    tarum 1st gear

    Olispa noita täälläkin tuohon hintaluokkaan 2500-3000e mutta eipä vaan ole. Tuohonkin kulut ennenkuin kontissa ja täälä kilvissä ainakin toiset 3000e eli 6000e sitte jo ehkä kallis??
     
  20. janiluo

    janiluo Gearhead

Kerro tästä muillekin!