Jarruvarjosta

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja forssu, 23.2.2008.

  1. forssu

    forssu Gearhead

    Tere

    Mikäs se nyt on pieneen dragsteriin, comppiin hyvä jarruvarjo? Lähinnä siis kun niissä merkkien välillä on niitä pakkaamis eroja. Mitää kumilanka hässäkkää en haluais enää...

    -Jani-
     
  2. Mopar

    Mopar Gearhead

  3. vase

    vase 1st gear

    Vanha topikki, mutta oisko jollain ideaa mikä jarruvarjomalli stroudilta ois ok standing mile käyttöön jos siellä 200mph tuntumassa nopeudet ja autolla massaa 1500kg? Laskurin mukaan antaa tietysti semmoset lukemat, että tarvii parikin varjoa, mutta maililla lienee jarrutusmatkakin pidempi. Videoilla ainakin amerikaanot käyttävät ihan vaan yhtä varjoa noissa +200mph mailikilpureissaan.

    Eli jos laittaa vähän pienemmän varjon niin ainoa huonopuoli lienee se, että jarrutusteho vähenee jonkin verran esim dual chuteen verrattuna?

    Pysähtynee kyllä noista nopeuksista maililla ilman varjoakin, mutta olishan se oiva apu jarrutustehoon.
     
  4. Mopar

    Mopar Gearhead

    Heitähän vaikka Stroudille sähköpostia. Varmaan on kokemusta ja mielipidettä noistakin varjoista.
     
  5. Harald

    Harald 1st gear

    Siis 1500 kiloo painavassa autossa pitää olla ankkuri.
     
  6. vase

    vase 1st gear

    Perus full weight katuauto kyseessä ja nämähän painaa :)

    Laittelin stroudille viestiä. Toivottavasti vastailevat.
     

Kerro tästä muillekin!