onko se eka jenkkirauta vielä tallessa

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja rakkari, 17.3.2010.

  1. Cadillac390Man

    Cadillac390Man Gearhead

    Joo oli. :odroll:

    Nytten tulee koko Raketti! :lol:
     
  2. 69

    69 Gearhead

    Jep! Nähdään! Meiltä viimeks oli -57 impperiaali, taitaa tulla välivuosi ellei -27 rysleriä..
     
  3. demented

    demented 3rd gear

    eka jenkki tallessa. samalla ensmäne käyttis kun kortin sain. -65 coronet neliovitolppa. vuodesta -99 ollaa yhes oltu ja on viimeine auto ku tontilta lähtee.
     
  4. Rusty

    Rusty Double Gearhead

    Eka jenkki eli samalla myös eka autoni näyttää ilmestyneen nettiautoon myyntiin..
     
  5. Vilkuna

    Vilkuna Gearhead

    Punainen 1980 Scottska käytiin läpi '96-'97. 1972 Impalan laiska 400:nen koneeksi tuli. Seuraava pena Kokkolasta sen purki ja niinpä Scottska viimein Kuusakoskella suli.
     
  6. anttikristus

    anttikristus Gearhead

    '84 Caprice ruumisauto, joka tuossa allekirjoituksessakin nököttää, oli eka itse hankkimani auto. Tuolla hankien keskellä se nyt seisoo, lumia olen siitä päältä aina välillä putsaillut.

    Harmittaa, kun aika vähän sille on ollut käyttöä viime vuosina. Seissyt aina välillä pikkuvikojen takia, kun on muut projektit vieneet aikaa. Varsinkin jarruvikoja tuntuu ilmaantuvan aina käytön puutteen takia.

    En tiedä oikein mitä sille tekisin. Eipä sitä kukaan osta, jos en pistä sitä liikennekuntoon, ja jos pistän, niin ei viitsisi sitten ehkä myydäkään. Toisaalta houkuttelisi ottaa siitä tuo 350:n kone muuhun käyttöön...
     
  7. cam87

    cam87 1st gear

    juu eipä oo vuonna -98 ostin olds delta 88 -79 ajoin ´3 vuotta sit piti mennä vaihtamaan se custom cruiseriin ja ajoin sillä pari kesää sit se jäi seisomaan ja hävitin pois vuonna 2004 ostin sit camaron z-28 rs:n vm87 ja on edelleen ja vuos sit ostin vielä 90 vm 6.2 vanin ja camaroo enkä vania kyllä hävitä minnekkään
     
  8. ValiantMan

    ValiantMan Gearhead

    Mitäpä sitä mitään myymään. :oops:
    -66 Valiant 4d tolppa kuutosella ja rattimanuaalilla. :rotfl:
     
  9. Rusty

    Rusty Double Gearhead

    Tänään se ilmestyi takaisin omalle pihalle. :p
     
  10. Tuukka

    Tuukka 1st gear

    Kyllä se tuolla suulissa on, mut aika atomeiks purettuna. Vittu kun sais joskus sen helvetin tallin rakennettua :mad: vaatis rahaa ja aikaa......
     
  11. 440Mag

    440Mag Gearhead

    Tallessahan se on mutta työnalla!
     
  12. cam78

    cam78 3rd gear

    Tallessa ja tallissa osina.Ollu jo ihan liian kauan.Jospa se joku kaunis päivä olis liikenteessä. :D
     
  13. pettermer

    pettermer 1st gear

    Tallessa on! 1973, vaikka etupäätä on muokkailtu.
    Hankittu 1993 syksyllä Loimaalta. Olen säilyttänyt rivi-ilmoituksenkin jolla Dartti oli myynnissä.
    Auto on nyt vihreä. Kilvetön tällä hetkellä ja viimeksi ollut ajossa joskus ´95 paikkeilla. Tallissa lepäilee.

    [​IMG][​IMG]
     
  14. Adventurer

    Adventurer Gearhead

    Onpa hyvinkin. vuonna -81 ostin sen eli ollut minulla jo kohta 30 vuotta!
    Siis -58 mallia ja yli puolet iästään ollut minun omistuksessa.
    Tässä välissä ollut varmaan viitisenkymmentä jenkkiautoa, useita kerrallaja merkkiuskollisuuskin vaihtunut monta kertaa, mutta leena näyttää vain säilyvän vaikka muut vaihtuu. No on mulla pari muutakin joita en niin vaan myy.
     
  15. dartvader

    dartvader 1st gear

    On (alla kuvassa) ja pysyy, taino 68 hemisarkkeriin vois päittäin harkita... :lol:
     
  16. rb

    rb Double Gearhead

    Samaa tässä toivoen.

    Vuonna 83 ostin sen ekan ja paljon on vuosia vierinyt ettei sille ole tapahtunut mitään.

    Mutta JOS nyt keväällä saan tallin lpooutarkastettua, niin kuukauden sisällä haen sen maalta kotitalliin ja vuoden sisällä siitä se on taas kilvissä.

    Tulikohan luvattua liikaa :oops:
     

Kerro tästä muillekin!