255 + 7" ...?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Renkaat ja vanteet', aloittaja Cash, 31.3.2010.

  1. Cash

    Cash 1st gear

    Mitenkähän on, pysyykö 255 gummi 7" vanteella...? :odroll:
     
  2. jankinnu

    jankinnu 3rd gear

    Pysyy, mulla oli joskus Chryslerin minivanissa. Ne vaan näyttää aika pulleilta.
     
  3. CHEVY HESSU

    CHEVY HESSU 3rd gear

    pysyykö

    kyllähän ne pysyy , mut niinku mun chevyyn oli edellinen omistaja laittanu eteen 6" vanteelle 245/60-15 , oli nimittäin aika pulleen näkönen ja arvaa vaan ajettavuus , kyl toi 255 vaatis sen min. 8 tuumasen , jos hyvän haluu
     
  4. Mopuristi

    Mopuristi Gearhead

    Mikähän on profiili? Jos on 50 tai alle niin luultavasti ei.
     
  5. Cash

    Cash 1st gear

    gummit

    70 ois profiili.
     
  6. Bätmobiili

    Bätmobiili 1st gear

  7. CHEVY HESSU

    CHEVY HESSU 3rd gear

    jos 70 sarjanen , niin sit kyl pitäis mennä suht hyvin vielä , mulla oli 265/70-15 7 tuumasella ja istui ihan hyvin
     
  8. Cash

    Cash 1st gear

    jep

    Ourrait,kiitoksia vastauksista! Ei muutaku kokeilemaan sit käytännössä miltä näyttää ja tuntuu..! 8)
     

Kerro tästä muillekin!