Dodge Ram 4x4 Cummins. FAQ sivulla 1.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Mussemaan, 18.10.2004.

  1. antti4x4

    antti4x4 1st gear

    us centeriltä etunapa 200€ tai ainakin kuukausi sitten vielä oli.
     
  2. Nykyään 199€ :rotfl: Aika järkihinnoissa.
     
  3. huapala

    huapala 2nd gear


    no voihan jummi..kyllä on vuoteen hinta tippunu ja roimasti... :eek:
     
  4. Hoovee

    Hoovee Double Gearhead

    siinä se boksi on juu vasemman lokarin päällä, liitin irti..sulakekin pitäis löytyy sieltä koataulun päädystä, saman sulakkaan takana myös pakkivalot.(siis jos ylipäätään on semmoinen dlr-"herkku".)

    Sehän -ainakin omassa- oli jännää, että nimenomaan se dlr-valo syttyy PITKIEN lankoihin, alennetulla jännitteellä. sitten kun pisti ajovalot päälle, syttyy lyhkäisten lankoihin ja pitkät tietysti taas pitkiin.
     
  5. villeri

    villeri 2nd gear

    tuli taas leikittyä rahtaria totken kanssa. ukolle piti hakee konevikanen eskortti ja ei paljo tuntunu 1700kiloo vetokoukussa. kun oli vielä hyvä kärry niin kärry ei yhtää nykiny autoo mihinkää suuntaan. toisin ku naapurin kärry jonka huomas dodgenki perässä.

    sitten amerikan joelta tuli lippis tämmönen :lol:
     
  6. Pertura

    Pertura Gearhead

    Ok, aika lailla viilempänä siis sun lootasi käy. Nyt kun tokan kennon flektikin toimii, on lämmöt pysyneet alempana. Stadissa pyöriessä taisi 170 F:ssa käydä, ajossa ei mullakaan ole näillä keleillä kuin pikkuisen yli 100 F.

    Mitenkäs, noista rasioista ymmärtävät, mikä tota mun askia oikein noin paljon lämmittää? Aika suuri ero tossa alle 150 astetta lootalta lähtevässä ja 170 astetta kahden kennon läpi käyneenä öljypohjassa.
     
  7. torre

    torre 1st gear

    ennen oli harvinaista nähdä tääläpäin jenkkipikappeja, nykyään tulee joka päivä vastaan, esim tänää 15km matkalla 2dodgea 2silveradoa :D
     
  8. vinkkeli

    vinkkeli Gearhead

    Ihan äkkia tulis mieleen et on linjapaineita nostettu joka tietty lämmittää öljyä enemmän.
    enempää en laatikoista tiedäkään :rotfl:
     
  9. sakuc

    sakuc 1st gear

    tilaa niitä 6. ja vaikka samaan satsiin 6 askisuodatinta, rahti edelleen 30 dollaria, profit?
     
  10. crane

    crane 1st gear

    Muistakaahan poijjaaat pitää huolen niistä laatikon öljynmääristä.
    Meinaan,entinen omistaja oli päästäny käymään kuivana ja mie siitä hyvästä maksan 2100 euron laatikkoremontin =D pikkasen kirpasee perkele!
     
  11. persus

    persus 3rd gear

    kävin tänää ostamassa litran X-1R mönjää....meinaan kaataa kohta öjyn vaihdon yhteydes koneesee sitä ja laatikkoo lorautin jo pari desiä....myyjä ainaki kehu kovasti sitä....oli aika kallista mut toivotaa että auttaa jotaa 65e/l :eek:
     
  12. Huono aine ku vähentää SAVUTUSTA :rotfl:
     
  13. Lapamies

    Lapamies 1st gear

    Tässähän tämä valmis ratkaisu, tulee vielä napalukot kaupan päälle:

    http://www.bouldermaskin.se/reservdelar ... eimage.jpg

    Onko muuten kukaan asentanut näitä Dynatracin napalukkosarjoja? Vähän kiinnostaisi. Näissä on vakio kartiolaakerit.
     
  14. Cumminski

    Cumminski Gearhead

    Voihan vattu ku rupes turbiini-kuume nouseen. Ei toi nykyinen pidä kovemmilla vedoilla ollenkaan, ylämäessä mph-neula laskee roimasti :cry: (laatikko toimii, testattu usein kolmosella+lukolla..) Edes kierrosten nosto ei auta.. Otetaanko tämä: http://www.atsdiesel.com/ats2/productde ... _Converter

    Tai jos jollain on parempi hyllyssä.. Käytettykki ehkä kävis..
     
  15. Mites muuten teillä merkki turbiinin omistajilla kun ylämäessä ilman lukkoa ajatte niin paljonko nopeus laskee kierrosten pysyessä samana?
     
  16. Cumminski

    Cumminski Gearhead

    Mulla ainakin puhutaan kymmenestä mailista. 1500 rpm kohdalla suoralla maalla nopeus pysyy suhkot vakaana, kiihtyvyys on jossain 1800 kohdalla ja 2000 kuskia jo hirvittää :). Mutta kun tulee ylämäki esim 60km/h, nii kolmosella ilman lukkoa nopeus putoo roimasti, olisko 10-15mph.. :cry: Ilman lukkoa on turha kiihdytellä..
     
  17. exxcevy

    exxcevy 3rd gear

    turbiini

     
  18. Re: turbiini

    On todellaki sopivan hintanen. Paljonkohan ton rahti ois suomeen?
     
  19. Cumminski

    Cumminski Gearhead

    Re: turbiini

    Ei paha hinta: 1175$.. http://www.dieseltrans.com/dodge/torque_convertor.html :D Ajatuksena ollu että koittais parantaa ensin tuota pitoa tälle vanhalle lootalle (JN-Trading?), sitte myöhemmin vaihtaa kumpikin, jos raha antaa myöten (eiku emäntä, damn..)
    PS: tietty jos muitakin tilaajia löytyy, nii rahtikustannukset olis pienemmät..
     
  20. Swoop

    Swoop 3rd gear

    Onkos täällä joku laitellu noita ilmapusseja taka-akselille? Onko ite tehtävissä? Mitä maksaa, noin about? Ostaakko suomesta vai suosiolla USAsta?
     

Kerro tästä muillekin!