Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. simhas

    simhas 3rd gear

    No niin, aamulla alkaa tankin irroitus kun hörppii ilmaa todennäköisesti tankin päältä. Anturi paketti varmaan uusiksi. Kanisterista pumppu imee ongelmitta, mutta omasta tankista myös ilmaa = ei meinaa käynnistyä ja käynti epätasaista. Voisko imuputken korvata kumiletkulla siirtopumpulle asti vai onko vaara että imee luttuun vai täytyykö sen olla metallia. Kiitos muuten vinkistä että vika löytyi.
     
  2. kane

    kane 1st gear

    Makuasia millä laittaa. Ei p-aine kumiletku luttuun mene, on se niin paksuseinäistä.
    Itse korvaisin letkulla jos omaa laittaisi. Se ei ehkä kestä niin vuosia kuin kupari mutta helppohan se on uusia... jos siis auto sulla vaikka seuraavat 10v.
     
  3. 5.7 olssi

    5.7 olssi 1st gear

    Eikö näihin vehkeisiin saa muutako tuota kiinassa tehtyä varaosapaskaa.Taas taitaa olla lasinpyyhkijöiden piirikortti hajalla kestihän se edellinen vajaan vuoden.Jarrulevytkin oli halvat ja kestivät puolivuotta ko rupes taas jarruttaessa väpättään.On se perkele ,kun mitään/mistään ei saa kunnollista mikä kestäis puoltavuotta pitempään.
     
  4. 5.7 olssi

    5.7 olssi 1st gear

    Hei sitte semmonen kyssäri,kun olette lastuttannu lisää tehoa mites laatikot ,onko ruvenneet porsiin ja mujua löytyyn looran pohjalta.
     
  5. kojo

    kojo Gearhead

    Ei oo ainakaan mun tietoon tullu että ois lastun takia porsinu
     
  6. kane

    kane 1st gear

    Eipä ole vielä :rotfl:
    ja eikös lodju ja turpaano ole sama kuin 454:lla jossa disukkaa enemmän taitaa ruutia olla. Viäntöä en muista mitä 454:lle luvataan...

    Tosiaan ei öljypohjasta löydy edes mujua saatikka kikaleita...
     
  7. kempsu 4x4

    kempsu 4x4 1st gear

    Onhan tuota tullu lastun kans rääkättyäki joskus olan takaa mut eipä oo ees väri kunnolla muuttunu saati mitää ylim, lodjun pohjalla :rotfl: :rotfl:
     
  8. tarsu

    tarsu Gearhead

    Ainakin Pirkkalan South West Tradessa myydään alkuperäistä sekä Kiinalaista piirikorttia.
     
  9. 5.7 olssi

    5.7 olssi 1st gear

    Kiitos tiedosta kysäsempä sieltä.
     
  10. kuutio

    kuutio Gearhead

    Samoin tunnustan ottaneeni hupikuorma-autosta hupia... :poff:
     
  11. the kuningas

    the kuningas 3rd gear

    Ei tarvi tuoda. Kokeilen vielä kerran käytettyä, sitten menee jo pumppu vaihtoon....
     
  12. kojo

    kojo Gearhead

    okei, kannattaa kyl pitää mielessä että ekan sarjan optisissa (vanhimmissa) on ollu tyyppivikaa et nafta pääsee sinne elektroniikan sisään ja sit ne hajoo) tuoreemmat optiset pitäs kestää.
    Eli kattele vähän niitä liittimiä samalla ettei oo vaan mikään pelkkä kosketushäiriö optisen piuhoissa (niistähän on järkenään ne lukkoklipsit poikki)
    Sit taas jos alkaa vaikuttaa että sun auto syö optisia niin herää kysymys millasta jännitettä sinne tulee...
     
  13. the kuningas

    the kuningas 3rd gear

    No jos auton omaa jänskä mittaria on uskominen niin tulee aika räikeää jännitettä kaikkea 11 ja 14 väliltä. Vikojen määrä on vakio :D
     
  14. kojo

    kojo Gearhead

    Optisen jännite tulee tietsikan läpi ja on pudotettu 5:een volttiin.
    et tulis yli sen niin pitäs olla jossain oikonen 12v johtoon tai tietsikka sökö, eli varsin epätodennäköistä kuitenkin.
     
  15. luuvaurio

    luuvaurio Gearhead

    Pitäisi subbeen vaihtaa hydroboosteri niin jäin miettimään, että mitähän öljyä sinne tehostimeen pitäisi tarkalleen ottaen laittaa? Psf:ä kyllä, mutta onkohan tuolla merkillä miten väliä? Motonetillä näyttäs tuota jotain GM:än öljyä olevan mutta ei siinä nuo varaosanumerot näytä ihan täsmäävän, vai haitanneeko mitään...
     
  16. kojo

    kojo Gearhead

    The 454 EFI version was rated from 230 hp (170 kW) to 255 hp (190 kW) and from 385 lb·ft (522 N·m) to 405 lb·ft (549 N·m) of torque.

    Ei se VAKIO isolohko niin kovin väkevä oo tohon piristettyyn teedeehen verrattuna...

    TEEEEEEDEEEEEE...TEEEEEDEEEEE...TEEEDEEE...TEEDEE...TEDE...TD...
     
  17. luuvaurio

    luuvaurio Gearhead

    Noi on vissiin tbi:n lukemia? Eipä sillä, ei tuolla vortecillakaan kuuhun vielä mennä :)

    The Vortec 7400 big block V8 has a 107.95 mm bore, 101.6 mm stroke, produces 290 horsepower (220 kW) at 4000 rpm and 410 lb·ft (556 N·m) at 3200 rpm.
     
  18. rkr

    rkr Gearhead

    Noi lukemat saisi jo pikkasen piristetyllä 350:lläkin, hepat menee reippaasti ylikin. Tosin veikkaisin että tuon isolohkon vääntökäppyrä on melkoisen vaakasuora. Tuosta Vortecin isolohkosta voisi kyllä saada melkoisen kuminpolttovehkeen jos sitä vähän kutittelisi ...
     
  19. luuvaurio

    luuvaurio Gearhead

    Jep, nokalla ilmeisesti noihin saisi jo toisennäköisiä lukemia kun tuo vakio taitaapi olla melko mieto. Tarkoitus oli semmoiseen satsata kunhan saa muut toimenpiteet alta pois...
     
  20. simhas

    simhas 3rd gear

    Nyt on tankin anturi ja polttoaine letkut vaihdettu ja siihen loppui nykiminen, sammuileminen ja käynnistys ongelmat. Nyt on jo ilo ajella. "Toimii kun junan vessa" :wc: Vielä kerran iso kiitos neuvoista. :lol:
     

Kerro tästä muillekin!