Dodge Ram 4x4 Cummins. FAQ sivulla 1.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Mussemaan, 18.10.2004.

  1. Softail_200

    Softail_200 1st gear

    Toihan on ihan selvä ansa, kuivaa kangas-maastoa ja sitten yhtäkkiä tuollainen mutavelli. Siell on varmaa äijät hihitelly kuusen juurella kun Torre räpeltäny citymaasturillaan asfaltoimattomalla metsätaipaleella :rotfl:

    Ei vaan, mulle kävi tuttipullo ikäseen melkeen samalla tavalla, HJ60 Tojolla hehtaarin mutavelliin suditteleen. Sen samoten oli Hercules ihmerenkaista kuviot ummessa :rotfl:

    Mun Rami on ihan paska :mad:
     
  2. torre

    torre 1st gear

    Hercules all trac renkaat takana, pitää lähettää ne takas ku ei ne oo kaikille traceille :D :D::D

    tuola mettäs ei oo ketää monen kilometrin säteellä, tulipa opittua ettei tonne mee muutaku talvella, samalla tiellä on kelkkareitti :D

    paitsi että se mutavelli tuli esiin vasta ku tongiin sielä n 2tuntia :D
     
  3. xterror

    xterror Gearhead

    Taas tökkii! :cry: Olikos kukaan viimeaikoina ostanu jäähdytintä rotkeen? Nyt ei tuossa enää paikkaaineet auta,eli pakko investoida uus syyläri. Hintatietoa ja ostopaikkaa saa ehdotella..mieluiten kotomaasta.
     
  4. Perturalla on surullisen kuuluisa syylärinvaihto meneillään. Tais pari syyläriä tulla jenkeistä ja kummatki vuosi uutena.
     
  5. rammi

    rammi 3rd gear

    Tää on ihan 2gen vanhan kansan diisel! 8)
     
  6. kytis

    kytis 3rd gear

    Itse voisin suositella jäähdytinkorjaamolle kiikuttamista. Ei ole poskettoman hintaista ja toimii. http://www.jaahdytinpalvelu.com/ tuosta pajasta on omakohtaista kokemusta kohtuu hinnat ja ainakaan itsellä ei ole vuotanut korjausten jälkeen.
     
  7. Pertura

    Pertura Gearhead

    Jep, mulla syylärin vaihto on vähän tökkinyt. Eli yksi vuotava tuli RockAutosta ja toisen kävin SouthWestTradesta hakemassa, siinäkin samannäköiset halkeamat kummassakin päädyssä. En edes kokeillut sitä paikalleen, täytyis koittaa ehtiä käydä palauttamassa se. RockAuton versio maksoi n. $180 ja rahti aika tarkalleen saman verran, SouthParkista hintaa kertyi 499 euroa.

    Vantaan jäähdytinkorjaamollakin kävin orkkissyyläriä näyttämässä. Kennoa ei ollut hyllyssä vaan olisi tarttenut hommata mittatilauksena, hintaa olis pelkällä kennolla ollut 700 euroa. Se jäähdytinkorjaamon ukko itekkin vähän tuskaili ton hinnan kanssa, kennofirma kuulemma hinnoittelee kaikki erikoismittaiset kennot ihan miten sattuu.
     
  8. cosworthman

    cosworthman Gearhead

    Mistä ostit?
     
  9. Panze

    Panze 3rd gear

    Eikö ne Vantaan jäähdyttimen miehet sais kuntoon sitä rockrock auton syylaria?
     
  10. rb

    rb Double Gearhead

    US-Partsista löytyy syyläri ihan kohtuu hintaan.

    Vaan mistä löytyisi välijäähdytin moiseen, kun mulla sai sekin kipeää kolarin yhtetdessä...
     
  11. Softail_200

    Softail_200 1st gear

    Korjataas pikkasen, eli jo muutaman kuukauden ihmetellyt kun tahdo oma kaista riittää tuolla tien päällä ollessa. Niin patistimpa sitten emännyksen heilutteleen ratista ja itse kömmin auton alle katteleen ett missä mättää.
    No, löytyhän se vika...pitman-armin pultti oli ihan löysällä, klappas siitä simpukan akselin ja vääntövarren kohdalta ihan huolella.

    Näyttipä track barin kuulassakin olevan melkoinen välys, mutt tuo hoituu nyt muutaman viikon sisään.

    Nyt toistaiseksi mennään taas suht suoraan, hyvä niin.
     
  12. Pertura

    Pertura Gearhead

    Sitä kyselinkin, että jos tohon päätyvikaiseen vaihtaisi orkkispäädyt. Sanottiin jotta on tehtävissä, mutta alumiinikennon tapauksessa ne kiinnityskynnet saattaa katketa siinä rytäkässä. Eli riskipeliä sekin, ideana oli laittaa uusi syyläri paikalleen ja tehdä kahdesta rikkinäisestä yksi ehjä vaikka varalle.

    Mikä on tää kohtuuhinta euroissa? Mä säikähdin jo lämppärinkennon 250e hintaa sen verran että syyläriä en uskaltautunut edes kysymään
     
  13. vinkkeli

    vinkkeli Gearhead

    Eikös griffinilla tai jollain olis ihan sopivaa universaali alu syyläriä?

    Minkäs kokoinen se on noin... ,tuumissa?
     
  14. torre

    torre 1st gear

    Mulla ton eilisen mettäreissun jälkeen tuli sellanen ongelma ohjaukseen että ku mutkasta suoristaa ratin siihen asentoon ku renkaat pitäs olla suorassa ni jatkaaki kääntymistä, mut sitte ku heittää vähä vasta suuntaan ja takas keskelle ni menee suoraa.. kait sieltä jotai meni väljäksi
     
  15. Pertura

    Pertura Gearhead

    Tossa kenno on pauttiarallaa metri kertaa puoli metriä.

    Mutta ihan kaikki ei ole tänäänkään mennyt reisille, nimittäin lukko ja od on tämän päivän toimineet (KOP KOP) kuin ajatus. Eilen vaihdoin TPS:n virkaa tekevän potikan uuteen ja se näytti jeesaavan. Toi on toka potikka minkä tohon vaihdoin sen jälkeen kun lootan alkoi kiukuttelemaan, edellinenkin näytti ihan samoja lukuja silloin kun sen kiinni askartelin, mutta ilmeisesti jostain kohti se oli särki. Potikan vaihdon jälkeenkin antoi vikakoodia lootan lämpöanturista/lukon johdotuksesta, mutta toimii silti??!? Otappa näistä nyt selvää. Mutta no, eiköhän toi tämän hehkutuksen jälkeen taas lopeta yhteistyön, eli huomenna olen jälleen kiroilemassa paskaa vaihdeaskia :poff: Saako jostain ostaa jotakin hipo-malleja tommosesta potikasta, kun ei noi Kebab-Elektroniikan versiot oikein ole vakuuttaneet?
     
  16. sakuc

    sakuc 1st gear

    Korjaa TPS toimimaan niinkuin alunperin?

    Just a thought. :poff:
     
  17. freeride

    freeride Gearhead

  18. kaskinikki

    kaskinikki 3rd gear

    hö ei tuo sivu aukea :(
     
  19. misi

    misi 3rd gear

    Mulla toi 2 eken potikka on toiminut hyvin ,kun pistää sen johonkin koteloon ,kuumaliimalla liimaa potikan oikeaan kohtaan ja tunkee sitä liimaa sinne potikan reikiin ettei mee kakkaa ja kosteutta sisään. :D
     
  20. Branu

    Branu 1st gear

    Terkut aurinkoisesta Californiasta!

    Kahden viikon Rami-jahti pitkin Californiaa, Nevadaa ja Arizonaa tuotti tulosta. Avo Musseen tuli 500mailia ja sit upgrade Camaroon 2200mailia :) Homma ja budjetti lähti sit ihan lapasesta, et nyt tossa malmikasassa on omat, lainatut ja Las Vegasissa pelatut rahat kii :lol:

    Huomenna shoppaamaan kaikkea tarpeellista uudelle perheenjäsenelle, sit verstaan kautta konttiin ja lennellä kotiin tuskallisesti odottamaan ameriikan tuliaista
     

Kerro tästä muillekin!