Oikeaa harrasteautomusiikkia?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja PauliP, 15.9.2004.

  1. yks toine mikko

    yks toine mikko Double Gearhead

    miekin tuun aina onnelliseks ku kuulen sen "rakastuin mä luuseriin"-kipaleen... ei sillä että kaikki laulujen tarinat voisivat olla totta, mut kyllähän se antaa uskoa elämään..
     
  2. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Sä oot jo KOLMAS joka kehtaa myöntää tykkäävänsä Nylon Beatista. Koskahan muut "kovat jätkät" kehtaa tulla kaapiista ulos tässä asiassa. Enkä tarkoita kaapista ulostuloa ns. sillä silmällä :lol:
     
  3. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Kuka se eka on?
    Mikä on OIKEAA harrasteauto musaa? Vittu! :mad:
    Se on sitä mistä kuski tai matkustaja tykkää. Mulla soi Buickeissa 50 rock'n'roll enommäkseen, mutta kyllä niissä soi Wagner ja Pink Floyd. Jaakko Teppo ei. Kas olin keran kuskina lintassa ja pojat soitti Sleeppareita ja Jaakkoa. Aargh. Mutta kun olin kyydissä siinä pienessä simassa niin kas, Jaakko Teppo alkoi toimia.
    Nylon Beatia mulla on yks levy. Se tuli auton mukana. Soitin myyjälle että sulta jäi yks levy autoon. Aimikä? Nylon Beat. Nolona selitteli että se oli jäänyt sinne vaimolta. Heh, vai oli muka vaimoltajäänyt. Ei se mikään häpeä ole jos tykkää honottavista laullajista anna mulle autosi sun..
     
  4. impala67

    impala67 Double Gearhead

    kyllä voi olla väärää musiikkia, se joka ei sovi tilanteeseen tai porukan tunnelmaan ja saattaa pilata vaivalla tehtyä tyyliä.
    Oli roku sitten teini tai öövini, jos on tortut otsassa ja liput antennissa liehuen naama vakavana ruisaa 50-luvun orggis kaukolla kaivariin, on nyykkärien luukutus "väärää musiikkia". onpahan semmonenkin tyylittömyys nähty ja kuultu.

    MUTTA se on ihan oikein jos kyseiset rokut diggaa sitä -edes huumorihengessä. Sse on just rokkenroll-sliipparit-haistakaa!-asennetta. jeejee. vähät muista. veikkaanpa että sitä ei uskalla tehdäkään kuin öövini-luokan rokut, teinirokut on useammin tarkempia tyylistään...

    kuunnelkaa siis just sitä mistä tykkäätte, tai älkää ainakaan ottako keneltäkään musiikinkuuntelusta oppitunteja.

    viimeksi itse taisin kasetoida(!) kaukoröyhkää...jonka perään reksierkkiä, jolla on valtaa! Rehtori auttaa!
     
  5. Arto65FB

    Arto65FB 1st gear

    No, mä olen ollut Naikkareiden keikalla.

    Tosin sen takia, kun siellä oli myös Agents :lol:
     
  6. bblock

    bblock 3rd gear

    Harraste-autoissa ei mitään musaa kun ei kuulu kuitenkaan,Chevellestäkin täytyy ottaa ex-omistajan teinipoppivehkeet pois ja siirtää Vaniin mutta se onkin käyttö-auto... Musamaku on kyllä vanha rokki ja "hevi" MUTTA kun ikää on karttunu niin huomannu että musiikki jota ei voinut teininä/nuorena miehenä sietääkkään kuulostaa nyt ihan kuunneltavalta,suomipoppikin menee nykyään Tommi Läntisestä Tik Takkiin ja Dingot ym... :oops: Oliskohan kuulunu osioon noloa tunnustaa :odroll:
     
  7. houru

    houru Gearhead

    mun harrasteautoissa soi vain ja ainoastaan metalli.hevi on paskimmillaankin parasta.

    välillä on vaikeaa valita,että kuuntelisko isolohkon lolotusta vai laittaisko nupit kaakkoon jonkun ihanan junttamaisen raskaan skebariffittelyn kohdalla 8)
     
  8. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Toisaalta, eikö se ole ihan sama mitä kuuntelee. Pääasia kuitenkin on että viihtyy :rotfl:
     
  9. Vuokralainen

    Vuokralainen Gearhead

    Hui!

    Mä tykkään edelleen pikkapokka billystä :D
     
  10. bblock

    bblock 3rd gear

    Eli pystyy kuuntelee vaikka ei niin suosikki musaa olekaan. Iso perhe=monta musiikki makua...mutta silti ei kotoa löydy yhtään teknokonetuubasonta levyä :poff:
     
  11. 63S88

    63S88 Gearhead

  12. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Mulla soi autossa (ja himassa) enimmäkseen metalli musiikki. 8) Niin kuin edellä jo sanottiin, niin hevi on paskimmillaankin parasta. Elvistä tulee välillä himassa kuunneltua, mutta muuten ei himassa hirveesti toi rock 'n rolli eikä rokkapili musiikki uppoa, mutta sitten ku sitä tulee jenkissä istuessa radion ämyreistä, niin fiilikset nousee aivan eri sfääreihin ainakin mulla. :eek: Silloin sitä jotenkin tuntee siirtyneensä ajassa taaksepäin, tai jotain. :eek:
     
  13. pas2

    pas2 Gearhead

    Napalm Death on taas kuulostanut hyvältä '55 sevissä, vaikka hetken Go gettersiä intoilinkin.
     
  14. pikkupiru

    pikkupiru Double Gearhead

    Meil on soinu viimeset 1,5kk robert gordon ja elvis, kiitos c-kasettijemmojen (cd-mankka maksettu osamaksuilla mutta ei edelleenkään paikalleen asennettuna :poff: )
     
  15. KajS

    KajS Gearhead

    Et oo tosissas. Robert Gordon soi mun '05 harrastetaunusturnierissakin

    Itse asiassa Roopea on soitettu sitten vuodesta '78. Vattu, kun mä oon vanha...

    Ooteetä taas: laitoin kalaruokaa männäviikolla, Ukko (poikani) ei innostunut. Yritin lisätä kalaruokainnostusta sanomalla, että tää on Fresh Fish Special...
     
  16. Rockmaple

    Rockmaple Gearhead

    Maailman paras autoilubiisi on tässä:

    http://www.youtube.com/watch?v=FsEC5DFDGgs

    Mä oon tota kuunnellut ainakin 15 vuotta aina silloin tällöin, koskaan en taida kyllästyä. Aina kun pienen tauon (esim. vuoden) jälkeen levy sattuu soittimeen, niin kylmät väreet käy selkäpiissä ja karvat nousee pystyyn. Kerrassaan mahtavaa Mike Bloomfield ja Elvin Bishopin kitarajammailua ja saa siinä Paul Butterfieldin huuliharppu ja Nick Gravenitesin Hammondikin puheenvuoroja.

    Tää on kanssa hyvä:

    http://www.youtube.com/watch?v=PfAWReBm ... re=related

    Kaikki muu hevi onkin sitten paskaa. :wink:
     
  17. palontie

    palontie Double Gearhead

    LYNYRD SKYNYRD!
     
  18. blandis

    blandis 1st gear

  19. PauliP

    PauliP 1st gear

    Gordon on kyllä kova jätkä, oli myös Himos V8 Magazine Summer meetingissä aikoinaan. Ja nuorena tuli myös kuunneltua sitä duubiduubiduubiduaa:ta

    mm. tätä seuraavaa soittavat motskaritapahtumissa, onko liian kovaa kamaa autotapahtumiin, juokseeko porukka karkuun?

    Pub Katseessa (Jyväskylä),
    Overkill:
    http://www.youtube.com/watch?v=dQsKDWJyrRk
    Ace of spades
    http://www.youtube.com/watch?v=agH_rQ6N_vE

    HD Super Rally Seinäjoki + Crucified Barbara:
    http://www.youtube.com/watch?v=uvFLrnEf ... re=related
     
  20. sakuc

    sakuc 1st gear

Kerro tästä muillekin!