FAST EZ-EFI

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja Topias74, 15.11.2009.

  1. studio57

    studio57 Gearhead

    ittekkin aion kokeilla tuota leikkiä vielä kunhan ajoilta vaan ehdin... luovuttaa ei saa :rotfl:
     
  2. 302TT

    302TT 1st gear

    :wink:

    Mitä nyt on enemmänkin tuolla euroautopuolella tullut pyörittyä, niin aika mietoa pään seinään hakkaamista tämä vielä on ollut :odroll: Ei nämä ruiskut niin rakettitiedettä ole, etteikö niitä saisi toimimaan.
     
  3. ramair4

    ramair4 1st gear

     
  4. puna niska

    puna niska Gearhead

    Itellä iha saman tyyppisiä onkelmia,ei samoja.Itellä tuntus että siinä rakkineesa on pari tahi kolme vikkoo yhtä aikoo,tai vuorotelleen.On nyt katastomaton vehe nii ei piäse kunnolla testoomaan.loppu kasaus mänössä ja jos sais pelloomaan ni kohta konttorille.
     
  5. ViLU

    ViLU Gearhead

    Aika hiljasta ollut tässä aiheessa. Onko laitteet myyty jo turhina pois vai toimiiko kaikki niinkuin pitääkin?

    Mulla pölyyntyy nurkissa EZ EFI ruiskusetti ja tuli mieleen, että onko mitään ideaa vaihtaa letukan omaa 350TBI systeemiä kyseiseen ruiskuun? Letukan omahan on kapeakaistainen ja kaksi kurkkuinen. EZ EFI olis nelikurkkunen ja laajakaistaisella lambadalla.
     
  6. studio57

    studio57 Gearhead

    kannattaa koittaa...mun vikahan löyty muualta ja kaveri pisti ne omaansa kii ja hienosti toimii E85:llakin ja ahtimella..
     
  7. ViLU

    ViLU Gearhead

    Sen enempää en ole tutkinut mitä kaikkia muutoksia pitäisi tehdä, mutta äkkiseltään tulee mieleen, että uusi imusarja ainakin pitää hommata. Letukan oma compuutteri ohjailee jakajaa, joten sekin taitaa mennä vaihtoon? Muutenkin varmaan kaikkia saastelaitteita pitää poistella vai mitä?
     
  8. Topias74

    Topias74 Gearhead

    Oma jakaja toimii siinä, ei tartte vaihtaa. mut bensapumppu pitää vaihtaa korkeapaine-malliin, walbron 255lph menee sinne tankkiin suoraan oman paikalle!
     
  9. ViLU

    ViLU Gearhead

    Aha, alko heti kiinnostaa toi vaihto enemmän, kun ei tartte osia hirveesti vaihdella. Pitänee nyt kattoo mitä viittii tehä. Ei kuitenkaan ole mun "korjaus" listalla ihan ensimmäisenä...
     
  10. Topias74

    Topias74 Gearhead

    Niin mihinkä autoon se on tulossa? Mulla oli -91 sämpylä caprice.
     
  11. ViLU

    ViLU Gearhead

    -89 Suburbaniin sitä oli tarkotus sovitella...
     
  12. Moparmän

    Moparmän 1st gear

    myykö joku kyseistä fast ez efiä suomessa?
     
  13. usparts

    usparts 1st gear

    Moi.
    Us-Parts myy.
     
  14. motosport

    motosport 1st gear

    Onkos kellään kokemusta fast ez 2.0 XFI ruutasta??
     
  15. Bowhill

    Bowhill 3rd gear

    Mulla on autossa XFI 2.0 + XIM.
    Helpohko saadella, ja datalog toimii hyvin. Aika samankaltainen pohja kuin Megasquirt. Sama oppimistoiminto kuin EZ-Efissakin eli saatelee karttoja halutulla toleranssilla ajan mittaan.
    Paljon rajoittimia yms. rata ajoon ja power-adder optioita joita ei vaparissa tarvi. Ei mitaan valittamista kahden kesan ajoilla, toki jos sais nakutustunnistuksen viela samaan boksiin niin ois kiva.
     
  16. motosport

    motosport 1st gear

    Mitenköhän toimii toi itse säätävä versio Multi Port EFI:stä ??
    Jollei laittas sitä itseohjelmoitavaa equa..
    Ajattelin tätä mallia :3012350-10E
     
  17. Lintta cruiser

    Lintta cruiser Gearhead

    Jos ymmärsin oikein niin meinaat ostaa kalliin ruiskupaketin ja laittaa siihen toisen boksin?.

    Toimiihan se mutta rahaa menee hukkaan.
     
  18. Mika.V

    Mika.V Gearhead

  19. motosport

    motosport 1st gear

    No niin... onko käyttäjiä tullut lisää? Eli millasia kokemuksia löytyy?
    myös 2.0 "kaasari" mallista.
     
  20. Mosse

    Mosse Gearhead

    Xfi 2.0 Tulossa taven aikana tänne. Katotaan saako tämmmönen toimimaan, kun en ole ikinä ruiskujen kanssa pelaillut ennen...
     

Kerro tästä muillekin!