TULOKSET 2010

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja Mikkoli, 16.5.2010.

  1. Käkö

    Käkö Gearhead

    http://s25.photobucket.com/albums/c71/Kako18/


    Klikatkaa tuolta tuloslista piiperrystä ja zoomatkaa yläreunasta lisää, kuulemma näkyy muillakin kuin mun koneella... 8)

    Ei, ei ole Fyyran virallinen sivu mutta tuloslista olen saanut finaaleiden jälkeen...

    Noh, kuhan yritin auttaa.
     
  2. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    vesa tarkoitti että paikan päällä se maksaa sen 10 euroa...

    jos se on rahastusta niin olkoot. mun ei onneks tarvii maksaa sentin senttiä noista tuloksista.
     
  3. Lelu

    Lelu 1st gear

    Vähän näyttäs olevan toivomisen varaa noissa tuloksissa,meidänkin junnun nimi puuttuu eka kierrokselta Robert Lehtosen rinnalta vaikka se Robertia vastaan ajelikin.Saapas nähdä tiedetäänkö kauden lopussa kuka on ja milläkin sijalla loppupisteissä???
     
  4. Bitti

    Bitti 3rd gear

    Junnut ajoi 32-kaavion. Tossa on 16-kaaviosta eteenpäin.
    Eli se eka rundi ei ole lajittelutilanne vaan ekan kierroksen tulokset.
     
  5. vesaraiski

    vesaraiski 1st gear

    Lelulle tiedoksi että ota välittömästi yhteyttä toimistolle ja luppeen jos kohdaltanne on tuloksissa joku virhe.....
    ja muutenkin kannattaa jokaisen kannattaa myös itse seurata omia pisteitään ja korjata virheet välittömästi...

    sit tosta tulosten maksullisuudesta sen verran että fhra ei kertaakaanole edes harkinnut moista asiaa, tällä sivustolla yksittäinen kirjoittelija herätti asiasta vain rakentavan keskustelun, niin tyypilliseen tapaan soppa paisui ja fyyra on per....stä ja riistää kaikki rahat, ja niin..... eli kyl vähän vois käyttää älyäkin näissä jutuissa niin ehkä asiat myös kehittyisivät keskustelujen kautta....

    jos kilpailijat haluavat panostaa rahallisesti tai muuten asiaan, niin mielestäni oikea tie on se että jos löytyy pätevä henkilö lajimme tiedottajaksi ja kilpailijat keräävät keskuudestaan hänelle kolehtia, niin lupaan että fhra antaa myös täyden tukensa hänen työssään lajimme eteen.... tehokasta tyiedottajaa on etsitty jo vuosia mutta tuloksetta....


    jos ideoita ko. asiasta syntyy niin rohkeasti yhteyttä allekirjoittaneeseen....

    t- vesa raiski
     
  6. Jza

    Jza Double Gearhead

    Noniinno. Olen syyllinen, mutta mulla ei tosiaan ole fyyran kanssa sinällään mitään tekemistä muuten kuin että olen käynyt kisoja seuraamassa ja joskus jopa ajamassa.

    Yritin vaan "ääneen" funtsia erilaisia ratkaisuja, että miten tota hommaa vois kenties kehittää ja ei siitä nyt tartte varmaan fyyraa pommittaa. Mun kommentit on vaan mun kommentteja ja ne toki voi ampua alas ja laittaa vaikka yyveenä ne stanakelettu -kommentit, mutta ei silti minusta asiallinen ja rakentava keskustelu ole koskaan pahitteeksi.

    Joskus joku heittää ilmoille idiksiä jotka ei "mee läpi", mutta jos ei noita idisten heittäjiä ole niin ei oo niitä idiksiäkään ja se että pelkästään vittuillaan että kun ei hommat toimi niin se ei edistä mun käsittääkseni hommaa mihinkään suuntaan? Mä nyt vedin yhden ajatuksen hihasta ja ei saanut kannatusta. Ei kaada mun maailmaa :D Saa jatkaa paremmilla ehdotuksilla. Kiitos ja anteeksi. ;-)
     
  7. exchevelle

    exchevelle Gearhead

    Missäköhän mättää?

    Tehokasta tiedottajaa on etsitty vuosia mutta tuloksetta. Eihän tuon tehtävän vaatimukset voi olla niin kovat ettei edes vuosien etsimisellä löydy sopivaa henkilöä löydy. Vai olisiko vastaus edellisessä kappaleessa. Fyyra antaa kyllä tukensa tulevalle tiedottajalle mutta entäs korvaus tehdystä työstä? Sen pitäisikin tulla sitten jostain muualta (Tj siirtää kuluvastuun kilpailijoille? Tämä taitaa olla sitä delegointia). Ei ole kummakaan jos ei pätevää ja tehokasta tiedottajaa löydy kun työ pitäisi tehdä ilmaiseksi.

    Pitäisikö hivenen asioita priorisoida fyyrassa? Fyyran saunan remontoimseen löytyi kymmeniä tuhansia euroja (oliko se nyt 30te vai 60te, tiedä epäselvän informaation) mutta eipä löydy euroja tiedottajan palkkaamiseksi.

    Tilanne on kuin T-kaupassa jossa kauppias vaihtuu; kauppa on remontoitu viimeisen päälle ja tuotevalikoima on hyvä. Mutta puuttuu se henkilö joka osaisi laittaa mainoksia lehtiin/nettiin. Eipä ole kumma jos ei asiakkaita lappaa ovesta sisään. Eiväthän ne edes tiedä että uusi kauppa on olemassa tai sitten muistelevät että olihan siellä jokin Veijon Valinta mutta eipä sitä taida olla enää olemassa kun ei siitä kuulu mitään. Syöksykierre on valmis; kun ei ole rahaa mainostaa niin ei tule asiakkaita. Pitää nostaa hintoja että tulisi enemmän katetta joka taas karkoittaa ne viimeisetkin asiakkaat.

    Kilpailujen tulosten julkaiseminenkin on osa markkinointia. Ei suuri yleisö jaksa jaksaa odottaa SM-osakilpailun tuloksia useita vuorokausia. Näyttäisihän se jo hölmöltäkin jos sanomalehdessä julkaistaisiin pressitiedotteen perusteella kilpailun tulokset jotka ajettiin viikko sitten.

    Missä kierteessä fyyra on? Ei aikakaan turbulenssissa ylöspäin. Isot velat kuulemma on hoidettu pois, näin on annettu ymmärtää. Mutta käyköhän kuten mustalaisen hevoselle; juuri kun oppi olemaan syömättä niin kuoli pois.
     
  8. temppi

    temppi 3rd gear

    Mikä tuon ohjelman nimi lienee, mihin ajat menevät ja mistä kaaviot tulostetaan? Ei liene amerikan temppu parsia sieltä tarvittavat tiedot ja pyöräyttää niistä html-taulukko ja heittää se samalla napin painalluksella nettiin. Em edellyttää tietenkin että tiedot ovat luettavassa muodossa eivätkä mitään binäärimössöä.

    Jos jostakin saan tuollaisen "tulostiedoston" malliksi, niin voin kyllä olla talkoissa mukana ja katsoa mitä ja miten siitä saisi revittyä tiedot irti.
     
  9. Kentsu

    Kentsu 3rd gear

    Yks tuli mieleen jos lataa sellaisen pienen ilmaisen ohjelman kuin TinyPdf
    joka lisää tulostimeksi Pdf tulostimen ja sitten kun tulostaa niin valitsee tulostimeksi sen TinyPdf:n. Kaikki tekstit näkyis selkeemmin ja Ei tarvii olla nörtti jopa minä osaan käyttää. Voisin vaikka kokeilla jos joku lähettäis mulle noi tiedostot.

    ken.nyman@bilia.fi
     
  10. SC 285

    SC 285 1st gear

    Pitäisi varmaan olla tyytyväinen kun nuo tulokset tuolla fyyran sivulla näkyy, mutta mitä ihmettä on tapahtunut tuolle vanhalle tyylille. Edellisvuosien tulokset on todella selkeästi luettavissa kaavioineen. Nyt sinne on skannattu noita tulosliuskoja mistä ei meinaa saada millään mitään selvää.... Mistä moinen johtuu...
     
  11. SuperGas

    SuperGas Gearhead

  12. Kentsu

    Kentsu 3rd gear

    koskas noi tonne tuli? taisin etsiä väärästä paikasta. Mut edelleen, tolla TinyPdf:llä sais suoraan pdf tiedostoksi eikä tarttis skannata välillä.
     
  13. SuperGas

    SuperGas Gearhead

    Veikkaan, että kaaviot on skannattu ajanottojärjestelmän tulostamasta liuskasta. Ja ajanottojärjestelmä ei tue TinyPDF:ää, sillä siinä on vähän eri käyttöjärjestelmä. Korjatkaa jos meni väärin... :oops:
     
  14. shark

    shark 3rd gear

    Koska osanottajia ja sitä mukaa myös asiasta kiinnostuneita on esim, täällä Ruotsissa ,niin tosiaan tiedottamista vois tehostaa.

    Nyt kun lukee esim. Nitrozin sivua, niin siellä irvistellään Muumista ja Pikku Myystä ,kun "ulostukset" koostuu jostain kopiopaperista ,missä lopussa lukee "Samppion ":rotfl:

    En tiedä miten se palo on vaikuttanut toimintaan,mutta esim jo Pääsiäisen näyttelyhomma tökki alkuu pahasti.

    Meikäläinen välikäden välikätenä sai sitten "palautetta" Ruottalaisilta,kun sitä infoa ei tippunut millään esim.lautta yms sellaisista"vähäpätöisistä asioista" :mad:

    Aku Ankka kekkereiksi jo nimiteltiin koko hommaa.

    Hey kaverit,nää ympyrät on niin pienet,että parempi olis jo PR:n suhteen yrittää ja vaikka jakaa taakkaa useampien harteille.
     
  15. Marjo

    Marjo 1st gear

     
  16. exchevelle

    exchevelle Gearhead

    Kumpikohan tuo lajille tunnettavuutta: hieno sauna vai palkattu tiedottaja? Mielestäni on kysymys siitä mihin varoja käytetään.

    Tai pitäisikö V.Raiskin ja muiden palkattujen henkilöiden myös tehdä talkootyötä kun tiedottajallekkaan ei tulisi Marjon mukaan maksaa palkkaa :eek:
     
  17. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Tota mäkin oon kovasti ihmetelly kun siellähän on täytyny olla jo usean vuoden ajan selkeä ja käteväkin järjestelmä olemassa tulosten ja jopa kisaraporttien laittamiseks nettiin niin mihin se on nyt kadonnut :-?

    Tulipalossa se ei oo voinu mennä kun eiköhän ne "palikat" oo olemassa ihan siellä palvelimella mitä toi FHRA:n sivusto käyttää. Ja takuulla siellä on ollut rakennettuna sivusto niin ettei noihin päivityksiin tarvita pienintäkään hötömölön osaamista (pakko olla jos ne on tehty edes vähänkään järkevään nykytyyliin) eli eiköhän se riittäs kunhan joku osais vaan avata sivujen hallinnosta oikean paikan ja näpytellä tulokset ja raportit sinne ja sit eikun tallentaa kirjoittamansa ja siinä se on samantien kaikkien luettavissa :wink:

    No, toivotaan (taas :poff: ) että toi paranis jo seuraaviin kisoihin mennessä kun kyseessä on jo lajin uskottavuuden kannaltakin merkittävä kompurointi mikä näkyy nimenomaan vielä enempi lajia seuraaville erilaisille sidosryhmille kuten sponsseille sun muille, ite kilpailijathan sentään pysyy kyllä ajan tasalla kun ovat olleet siellä ajamassa.
    Ja kilpailijathan osannee ainakin suunnilleen laskea tai voi ainakin yrittää arvuutella kauden mittaan pistetilanteenkin vaikka sen julki saaminen tuntuu olevan nyt samasta käsittämättömästä syystä vieläkin työläämpää :odroll:
     
  18. Yorkki

    Yorkki Gearhead

    juu, tosi nykyaikaisella systeemillä :rotfl: :rotfl:

    lähdekoodista:
    <META NAME="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage 5.0">
    <META NAME="ProgId" content="FrontPage.Editor.Document">

    tolla tehtiin nettisivuja 15 vuotta sitten :rotfl:
     
  19. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Enpäs huomannutkaan kattoa tota :rotfl:

    Mut jos oikein muistan niin eiks toi FrontPagekin pitäny sentään jo silloin sisällään sen oloisen editorin jolla oikeesti liki kuka vaan saa myös päivitettyä noita sivuja ilman sen isompia osaamisia?
     
  20. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Ei kai tää voi olla tämmöstä VUONNA 2010??????
     

Kerro tästä muillekin!