Valiant-67>2d sedanit Suomessa

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Dart & Valiant Association ry', aloittaja signet, 20.6.2010.

  1. 383

    383 Gearhead

    olihan siellä valkoinen kanssa johon seuraavan omistajan laittoi 400 sbc :poff: :poff: :poff: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
     
  2. kinde

    kinde Gearhead

    No niin olikin, ei voi kaikkea heti muistaa, mut se valkoinen ei liittynyt muhun muuten kuin , et oli meidän pihalla silloin tällöin. :lol:
     
  3. kinde

    kinde Gearhead

  4. plyma69

    plyma69 1st gear

    Mulla on nelisen vuotta ollut oranssi -69 2D sedan, tekniikka 340 alukansilla,296 nokalla,aircap imarilla,750 demon. Nyt keväällä laitoin TTi peltisarjat ja putkiston uusiks.Vaihteisto 727 ja perä 83/4. Centerlinet tullee vaihtumaan ehkä korinvärisiin peltivanteisiin kapseleilla.
    Joku on jossain vaiheessa ton keulan vaihtanu -73 malliseen,tulee sekin vaihtumaan.

    Aikaisemmin valiant oli pohjanmaalla ja sitä ennen muistaakseni mikkelin suunnalla, muuten ei tietoa oo.

    Ps. on se jukka63sen rallivallu pirun komee!
     
  5. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Tää on mun kavereiden auto. Ovat muuten chileläis syntyisiä. :eek: Tehty 4 ovisesta. Tekniikkana pikkuisen piristelty 318+aut. rattikarahkalla. On tullu muutama kerta oltua kyydissä ruisingeissa, Elviksen ja Gordonin ym. jauhaessa kasettimankassa. 8) Tattiksen katsuri onnistu räjäyttämään toisen pakoputken änkkäristä taaksepäin muutama vuosi sitten. Näin pikanttina ot:nä :rotfl: On toki korjattu. En oo kyllä pitkään aikaan ollu kavereihin yhteyksissä, vieläköhän ne liikennöi tuolla kesäisin ku ei oo tullu ainakaan vastaan. :eek:
     
  6. 383

    383 Gearhead

    siinä näytti seisovan kun asken kävin näyttää ilmat puutuvan etupyöristä
     
  7. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    No voi helv... Toivottavasti ne ei nyt jätä/oo jättäny sitä siihen mätänemään :( Ne on muutenkin aika harvakseltaan sillä kesäisin ajellu. Pitääpä kysellä kaver(e)ilta jos satun näkemään.
     
  8. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Pitäisköhän käydä ostamassa pois kuleksimasta.... Täytyy varmaan ensin kysyä muijalta lupa :-?
     
  9. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Osta pois, jos myyvät. Ainakin muutama vuosi sitten olivat aika nihkeinä myymisen suhteen ja sanoivat etteivät siitä luovu, mutta ajat muuttuvat... :wink:

    E: Jumalauta, tajusin just että sustahan on tulossa täysverinen mopar miäs! :rotfl:

    Tervetuloa joukkoon. :rotfl:
     
  10. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Ei nyt sentään. Purettavaksi ja paalattavaksi mä tota suunnittelin. Just niinkuin kaikille entisillekin 2D valluilleni :poff:

    Oikeissa autoissa kun on NELJÄ ovea :soosoo:
     
  11. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Joopa joo ja niin varmaan. :rotfl: Ja onhan tossa neljä ovea...Tavallaan. Niiden takimmaisten ovien kiinnipysyminen on vaan vähän paremmin varmistettu. :rotfl: Ettei putoa kyydistä, tiedätkös. :lol:

    Ai niin ku camarossa? :poff:
     
  12. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Joo, joo. Camarossa ei ole neljää ovea, mutta ei myöskään takapenkkiä. Kun on vaan 2 ovea tulee takapenkki poistaa kun sinne ei kerran pääse :rotfl:

    Poikkeuksen muodostavat avoautot :-?
     
  13. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Ookoo. :rotfl:
     
  14. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Kysy vaan multa. Mä kato tiedän :rotfl:
     
  15. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Vai meneeks se niin kuin täälläkin jonkun allekirjoituksessa sanottiin; kysy multa ihan mitä vaan, niin mä vastaan ihan mitä vaan? :rotfl:
     
  16. 383

    383 Gearhead



    siellä lepää vielläkin :rotfl:
     
  17. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Pistin äsken facebookin kautta kyselyä aiheesta... Rikkihän se ei voi olla kun se ei kuulu mopareiden tyyliin. :rotfl:
     
  18. Pappatuna 70

    Pappatuna 70 1st gear

    Mulla 67- 2d Valiantti rojekti. Seissyt Tapanilassa noin10 vuotta kunnes ostin auton 3 vuotta sitten. Kilpi oli IIU-11 Alunperin ollut slantsix ja ratti karahka manuaali nyt 273commando ja 904.
     
  19. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Hienoa. Tervetuloa joukkoon 8)
     
  20. caballista

    caballista 1st gear

    Mulla on ollut Valiant 2D V100 tolppa vuodesta 1998. Ostin menopelin Mikkelistä - ei ollut mahdollisesti pitkään siellä vaan edeltäjä olisi lyhyempi suhde.

    Valtteri pääsi pari vuotta sitten Mobilistin "talviautojen kuvaukseen" - oli talviautona ja ottivat siitä parkkipaikka kuvan. Kunnoltaan se oli jo 12 vuotta sitten rouheessa kunnossa joten päätin antaa sille uutta peltiä + punaista väriä pintaan. Myrsky päätti kaataa puun keulanpäälle joten seuraavan kerran liikenteessä arvatenkin ensi kesänä. Vaikkakin noi ovat parhaimmillaan talvisin.

    Kokonaisuutena olen ajanut Valtterilla luvattoman vähän - erinäiset projektit ja ajanviennit pitivät sen monta vuotta parkkiksella. Mutta jokainen ajettu kilometri on ollut loistava.
     

Kerro tästä muillekin!