Sytytys osien single/dual points?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja raikka, 24.6.2010.

  1. raikka

    raikka 1st gear

    Jonkinlainen aavistus asiasta on mutta mitäköhän tarkoittaa ja etenkin miten erottaa onko autossa käytetty single tai dual sytytyskärkiä, kondensaattoria ja virranjakajan kantta. Ajattelin tilata varaosat jemmaan mutta esim rockauto tarjoaa kahta eri vaihtoehtoa.

    - Voikohan noita laittaa sekaisin ja jos laittaa niin mitä tapahtuu tai jää tapahtumatta.

    - Jos noi dual osat on parempia voiko vaihtaa single jakajaan dual osat jos vaihtaa kaikki.
     
  2. J.M

    J.M 1st gear

    vaikka asiasta en mitään tiedä mutta luulisin että síngle tarkottaa yksi kärkijakajaa ja dual kaksikärkijakajaa..eli kurkkaus virranjakajan kopan alle jos ei oo varmuutta.jos nyt oikein käsitin pikku kaljoissa kysymyksen,
     

Kerro tästä muillekin!