Omistajatietojen selvittäminen Ruotsin ajoneuvorekisteristä

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Vilkuna, 3.7.2010.

  1. Vilkuna

    Vilkuna Gearhead

    Miten saisin selville, kuka tällä hetkellä omistaa ajoneuvon rekisterinumerolla GUL329?
     
  2. joteam1

    joteam1 Gearhead

    Vägverket.se taitaa olla maksullinen?
     
  3. raunoh

    raunoh 3rd gear

    Jatkokysymyksenä samantien, miten saada tietoon auton koko ruotsalainen omistajaketju. Oman auton kohdalla olisi kiinnostusta.
     
  4. puusilmä

    puusilmä Gearhead

    Ilmaiseksi ei saa tietoja tyyliin muuta kuin että se on -60 mallin Pontiac, ollut 16 omistajaa ja katsastettu viime marraskuussa mikäli oikein ymmärsin. Tarkempia tietoja saa kaiketi paikallisesta maksullisesta puhelinnumerosta tai faxista, ei välttämättä toimi Suomesta.
     
  5. jakulepi

    jakulepi Double Gearhead

    Mä tilasin oman autoni historian "ruotsin akelta" (muistaakseni just Vägverket,tjsp.) ongelmitta.Sieltä tuli postilla nippu vanhoja luovareita ja katsastustositteita (valokopiot) plus lasku.Periaatteessa sama prosedyyri kuin kotimaan viranomaisten kanssa toimiessa.
    Rungonnumeron perusteella löyty.
     
  6. A Tudor

    A Tudor Gearhead

  7. sani

    sani 1st gear

    sillä puhelin numerolla ei saa tietoja muilla liitymilla kun ruotsisissaoleva kännykkä.Itse pyysin samalla junassa oleva laita viestin kun olin hakemassa auto.
     

Kerro tästä muillekin!