Trafi & atk:n ihmeellinen maailma

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja B 50, 6.8.2010.

  1. B 50

    B 50 Gearhead

    Naurattaa vaikkei pitäis. Kävin tossa alkuviikosta sopivampia kilpiä hakemassa konttorilta, eli tunnuksen vaihto. Auto on tänä vuonna tullu maahan, katsastettu ja rekattu. Sain kouraan tuoreen rek otteen josta pisti silmään "käyttökiellossa. määräaikaiskatsastus suorittamatta", tms. Mit.. vit..? Sitte hokasin syyn; "Seuraavan määräaikaiskatsastuksen aikaväli 30.04.1967-31.08.1967" Ai että menny leima vähä pitkäks? :lol: Oiskohan piipaa-miehillä ollu pokkaa viedä kilvet? :rotfl:
     
  2. herrakani

    herrakani 1st gear

    haha. :)
     
  3. Tuplawee

    Tuplawee Gearhead

    Mulla oli joskus käyttökattilana 84-mallinen Nissan Sunny. Siinä oli otteessa ensimmäinen käyttöönottovuosi 1918. Taatusti suomen vanhin Nissan.
     
  4. hara64

    hara64 1st gear

    oota vaan niin kohta saat takautuvasti maksaa käyttömaksuverotkin tuosta -67 lähtien :poff: :rotfl:

    olishan siinä kissalan pojat voineet hiukan aikaa arpoa, et mitäs nyt tehdään
     
  5. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Mulla on käyttiksenä '77 aspen jossa käyttöönotto vuosi 2007. Taatusti suomen uusin aspen.
     
  6. Tuplawee

    Tuplawee Gearhead

    Täytyy perustaa Suomen uusin&vanhin kerho, SUVK-klubi! :rotfl:
     
  7. Tuplawee

    Tuplawee Gearhead

    Prkl, kun ei ole kopiota tuosta Nissanin otteesta; ota ihmeessä kopio Ass-Penisi otteesta ennen seuraavaa katsastusta.
     
  8. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Khyl. :rotfl:

    Mua oikein harmittaa ettei oo ku kerran pysäytetty sen reilun 1,5v aikana mitä mulla on toi ollu. Viime kesänä oli naurussa pitelemistä ku kaks "jäätelökauppiasta" ihmetteli, et "miten tää voi olla vm. 2007? Ja vielä kolmen vuoden leimalla?!"

    Kyllä otti aivoon, ku jälkeen päin tuli mieleen et ois voinu sanoa "kattokaas ku tää on tällainen retromalli, ruosteetkin valmiina tehtaalta. Näähän on nykyään muotia!". :poff:

    No, jos vielä ehtis...
     
  9. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Hyvä pointti, pitääpä ottaa. :eek:
     
  10. MustangSally

    MustangSally Gearhead

    Mun autoon keksivät vaihtaa 38-vuoden jälkeen valmistusmaan.. :eek:
     
  11. vip68

    vip68 1st gear

    mulla luki joskus aspenin otteessa että kuljettajan lisäksi 5 ja seisomapaikkoja 1. otekkin on vielä jossain tallessa :wink:
     
  12. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Mainittiinko, et missä helvetissä se seisomapaikka sijaitsee? :eek: Vois yrittää tohon omaankin. :eek:
     
  13. ahonkivi

    ahonkivi 1st gear

    Konttorilla rupee ukko varmaan etsimään obd pistoketta.
     
  14. Rytari

    Rytari Gearhead

    jeesuksen vanha ratsuni
     
  15. jake74

    jake74 1st gear

    ei tartte mitata päästöjä :lol:
     
  16. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Juu, voipi olla. Työnnän sen pistokkeen sit johki mihin ei aurinko paista.
     
  17. tha022

    tha022 Gearhead

    Täytyypä itekkin ottaa kopio otteesta!
    oldsin pahveissa seisoo "katsastettu 13.11.2009" ja "seuraava katsastus 01.08-30.10.2009"

    Ei ikävä kyllä ole poliisit pahveja halunnut nähdä vielä.
    Toi katsastettu pvm on oikein!
     
  18. HornetRWB

    HornetRWB Gearhead

    ite maahantuotu '90 Firebird jossa matkustajapaikkoja 2kpl ja lisätekstinä:
    "irrotettavilla takapenkeillä saa väliaikaisesti muljettaa kahta henkilöä"

    takapenkki tosin ei irtoa kovinkaan helpolla kun kyseessä on ihan normaalimallinen henkilöauto... jäänyt myös muljettaminen hiukan epäselväksi, vissiin savoa vai? nooh, eipä ole konttorilla häirinnyt toistaiseksi... 8)
     
  19. rane58

    rane58 Double Gearhead

  20. MudMax

    MudMax Gearhead

    ^Ei toi erityiskilpien satasen alennus ole mistään sekoamisesta johtunut, vaan kun parhaat kirjainnumeroyhdistelmät on jo ostettu, niin eihän huonommat voi olla saman hintaisia :lol:

    Toi rekisteri-ilmoituksen halpeneminen neljään euroon saattaa kyllä olla merkki sekoamisesta :D
     

Kerro tästä muillekin!