FHRA Vuosikokous 2010

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja sippimies, 22.7.2010.

  1. -31

    -31 Gearhead

    Tuossa on nopeempaa haluaville luokat;
    Advanced ET 6.00-7.49sek .
    Top Sportsman 6.00-7.99sek
    Ja ihan ovat räkkettiluokkia. Ajajia? Varmaan ei yhtään?
    Fyyra ajattaa nämäkin varmasti kunhan alkaa ilmoittautuneita ilmaantua.
    Ja kun oviautolle käy 6.00 jo jarrujen päälle, maalipäässä himmaillessa, niin eikun Pro Modiin :D
     
  2. triniemi

    triniemi Gearhead

    Nyt kun ikkuna on 7.00-11.99 niin meillä on ajanu matalan kasin autoja. Jos se oliskin 6.00-10.99 niin tulisko sitten niitä seiskan autoja?
     
  3. panhead

    panhead 1st gear

    Melkein voisin lyödä vetoa et ens vuonna SPET ssä ajaa kolme seiskan peliä vähintään.Mutta se ei tietysti muuta tarvetta aikaikkunan muutoksille.
    Ei mun mielestä radat mitä nyt ajetaan houkuta ajamaan alle seiskan autoilla.Nytkään ei pysty käyttää edes vähäsiä voimavaroja Kalajoella ja Pudiksella.Luonnollisesti syy voi olla alustan säätäjissä,ei autossa...
    Mä tosiaan olisin sitä mieltä ,et mennään näillä säännöillä,ennenkuin tulee
    niin nopeita pelejä mukaan et alkaa seiskan riittäminen olee vaarassa.
     
  4. Jza

    Jza Double Gearhead

    Ja jos en nyt ihan väärin muista, niin ahdetuille metanoliputkille on kyllä jo olemassa luokka. :lol: ...miks joku ylipäätään haluais sitten ajaa moisella spettiä? Saman rahan saa palamaan kuin tmd:ssä, mutta kaikki se kallis voima tuppaa lentokentillä muuttumaan savuksi.

    Toisaalta pudiksellahan sitä asfalttia riittää melkein saman leveyssuunnassa kuin mitä spetissä saa vetä kisaa, että onhan siellä tilaa mutkitellakin :rotfl:
     
  5. C-barge

    C-barge Gearhead

    Mitä tulee noihin top sportsmaneihiin ym, ni mulla on sellanen käsitys, että niissä myös kaaviokoot on rajattuja niin, että sinne ei kaikki mahdu, ja sinne pääsee nimenomaan ET:n perusteella. Ite kisassa saa sitten dial in olla maksimissaan, olikohan se 10% lajitteluaikaa huonompi. Samantienhän ton ikkunan vois laskee vaikka kolmeen sekuntiin. Mä en kyllä käsitä et mitä ylevyyttä siinä on vetää brakettii niin lujaa kun vieress on 11.99 menevä vessa, mut onneks se ei mulle kuulukaan
     
  6. panhead

    panhead 1st gear

    Eihän siinä varmaan mitään järkee olekaan,mutta hyppy OL
    porukkaan ja vauhtiin on aika iso.Ei sitä heti uskalla :)
    Niinhän ne sanoo amerikan äijät et paras bracket auto on "over tired,under powered"
    Kiinnostava ryhmä toi amerikan top sportsman on.Ei sillä et sitä pitäis tänne yrittää,mutta muuten.
     
  7. Slow66

    Slow66 1st gear

    No perhana, mä olenkin miettinyt mikä tuossa omassa kombinaatiossa mättää mutta nythän se selvisi: Mulla on väärin päin nuo jutut. :rotfl:
     
  8. triniemi

    triniemi Gearhead

    Ja over stalled. Tarvis itekin varmaan yli 5200rpm limpun jos haluais oikke hyvän präkettiin, sellanen 6000rpm vois olla passeli.
     
  9. Jukka Kivineva

    Jukka Kivineva 1st gear

    Overslept???
     
  10. triniemi

    triniemi Gearhead

  11. C-barge

    C-barge Gearhead

    Aiheeseen liittyen kuuluu olevan mielenkiintosta myllerrystä FHRA:n toimistossa ja johtokunnassa?
     
  12. ProSB 170

    ProSB 170 1st gear

    Onko taistelua istumapaikoista vai mitä ne nyt painii..?
    Johtokunnan kokous 12.8.2010 klo 17:00
     
  13. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Ilmankos on ollut hiljaista vastausten kanssa täällä. Päitä vadille... jos tarve vaatii :rotfl:
     
  14. GXP

    GXP 1st gear

    Haetaan muutosta yhdessä

    Jos johtokunnassa on yrittänyt harjoittaa avointa politiikkaa, on joutunut vähemmistöön ja lähtemään. Muutoksia on ollut, mutta jäsenille ei niistä tiedoteta.
    Syyskokouksessa olisi oikeasti syytä miettiä sitä, voitaisiinko johtokuntaa uudistaa, jotta asiat muuttuisivat avoimiksi ja sellaisiksi, että jäsenille vastattaisiin rehellisesti. Tiedottaminenkin voisi sitten muuttua. Nyt tietoa saa tipotellen jos joku osaa kysyä, mutta automaattiisesti jäsenille ei asioista kerrota.
    Jäsenet pitävät maksuillaan yhdistystä pysytyssä, joten jäsenen pitäisi olla etusijalla. Nyt FHRA tuntuu olevan muutaman herran yksityinen kerho ja hiekkalaatiokolla mahtuu leikkimään vain jos leikkii näiden poikien kanssa samaa leikkiä.
     
  15. rb

    rb Double Gearhead

    Re: Haetaan muutosta yhdessä

    Kun nyt heität jutun tuohon sävyyn ilmoille,,niin se kaipaisi ehkä hieman myös perusteluja.

    Mä en kuulu johtokuntaan enkä mihinkään muuhunkaan, mutta pelkästään syytösten esittäminen ei johda yhtään mihinkään.

    Esitä faktat, niin voimme sitten muutkin muodostaa omat mielipiteemme tästä asiasta.
     
  16. sippimies

    sippimies 1st gear

    Re: Haetaan muutosta yhdessä

    Faxtoja on esitetty ja pyydetty selvitystä esim; sauna ,kärryn osto.Tj sanoi kevät kokouksessa etttei vuokra ole noussut ,mutta olihan se noussut.
     
  17. Weba63

    Weba63 1st gear

    Re: Haetaan muutosta yhdessä

    http://www.fhra.fi/news_2008/20100813_tie.html
    Eli nyt oikeasti osallistumaan ja vaikuttamaan ihan paikanpäälle...
     
  18. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Re: Haetaan muutosta yhdessä

    Hieno kirjoitus. Jo vuosia olen yritettänyt kaikenmoisin kirjallisin tekstein täällä ja osallistumalla kokouksiin saada muutosta edes joihinkin asioihin aikaan, mutta kun johtikseen ei saada uutta verta, niin mikään ei muutu. Tohon löytyy kaksi oleellista syytä, miksei muutoksiin pystytä. Ensinnäkin johtikseen lähtijöiksi ei kokouksissa liiemmälti ole tunkua ollut. Tämä ongelma on tiedostettu jo vuosia ja vaan muutama uusi naama on sisään saatu ja heidänkin tiensä on sitten vajonnut "voimakaksikon" tahdon alle

    Toisekseen noilla johtiksen "vakijäsenillä" on kokouksissa aina paikalla sellainen omaneduntavoitteluntakavakaverippiiri, jotka äänestävät asian kuin asian nurin, jos kokouksissa jotain ehdottaa. Ainoa keino sada uudistuksia aikaan on kerätä sellainen porukka "tyytymättömiä" jäseniä paikalle, että asiat saadaan heidän äänillään parempaan suuntaan. Ei ehkä kerralla, mutta pikkuhiljaa.

    Nykymeno kun muistuttaa erään itäisen naapurimaamme -70 luvun poltbyroon touhuja. Ja se ei ainakaan meikäläistä mairittele :-?
     
  19. C-barge

    C-barge Gearhead

  20. ProSB 170

    ProSB 170 1st gear

    Oho, tulipas se syksy aikaisin tänä vuonna... :eek:
     

Kerro tästä muillekin!