V8&Gti 14.8.2010 Alastarolla

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja Mopoilija, 10.8.2010.

  1. Mopoilija

    Mopoilija Gearhead

  2. Blower Camino

    Blower Camino Gearhead

    Aika hiljasta on ollu topicissa..toivotaan että lauantaina ois rata täys autoja. katsomoon ois tarkotus suunnata.
     
  3. Putte

    Putte 1st gear

    Huomennahan toion. Pitäis tänään lähtee jo tonteille tekee vähän etukäteisvalmisteluja huomista varten.
     
  4. Kumirölli

    Kumirölli 1st gear

    V8&Gti päivät 14.8 Alastarolla

    Tuukko samassa letkassa muitten kans?
     
  5. Putte

    Putte 1st gear

    Mä lähden omia reittejäni Järvenpäästä, kun muut lähtee Espoosta.
     
  6. fishbone

    fishbone Gearhead

    mahtaa keittää jos on tämmönen keli,kuski ainakin :mad:
     
  7. 120ZZZ

    120ZZZ 3rd gear

    tuli käytyä tänään Nissan-kerhopäivillä Alastarolla ja rata-alueella oli aikas kuuma ja toi strippi oli ihan tajuttoman liukas.Toivottavasti rataporukka saa taiottua edes jonkin oloisen pidon.Muuten se menee driftinkiksi koko touhu.
     
  8. Gutless

    Gutless Gearhead

  9. laakkius

    laakkius Gearhead

    hyvän kuvan oot löytäny, porukkaa oli ihan kiitettävästi ja nopeimmat meni alle kympin...Vettä ei näkyny... :rotfl:
     
  10. jublomb

    jublomb 1st gear

    Joo,kyllä oli ihmisiä ja autoja runsaasti,ja jonot pitkiä...,mutta ihan hyvällä tahdilla kyllä ajatettiinkin.
     
  11. Mopoilija

    Mopoilija Gearhead

  12. 120ZZZ

    120ZZZ 3rd gear

    Kiitos ja kumarrus "MOPOILILIJALLE" kuvista.
    Toi logistiikka/kuljetuspäällikkö tais mennä ajamaan lisenssin ja ilmottautus myös finaaleihin.VOI PXXKele kun maailma muuttuu,kun sille päälle iskee.
     
  13. TomiT

    TomiT Gearhead

    Tosta mä olen kyllä aivan toista mieltä, pitkäveteisin ja hidastempoisin V7&kikatinpäivä ever!!

    PS. Kannattaa varmaan järjestäjienkin muistaa se että moni oli kuusella ekaa kertaa, eli ihan turha polttaa niitä hihoja jos ei steitsaaminen mennyt ihan putkeen. Varmaan parempi pistää järjestäjien noi kuumakallet ihan muihin tehtäviin.
     
  14. Markuk

    Markuk 2nd gear

    Kiitos mopoilija komeista kuvista :)

    Itsekin olin tuolla ekaa kertaa ja ei mielestäni "sujuvasti" mennyt. Olin 12:00 paikalla ja 17:15 kun kuusi pimeni toistamiseen olin kerennyt ajaa 2 vetoa :eek: Vedin housut jalasta ja lopetin siihen :poff:

    Eka meni persiilleen ja tokassa unohdin laittaa sähkösen bensapumpun päälle, pärjää muuten hyvin tolla mekaanisella, mutta esim. tässä vartin vetäsyllä oisi se pitäny laittaa päälle, alkoi lopussa veto loppua, kun ei saanu ainetta... SELI, SELI... :soosoo:

    Mut, jos ens kesänä :odroll:

    Ps. Ei perä pomppinu :lol:

    [​IMG]
     
  15. jublomb

    jublomb 1st gear

    No kyllä mä nyt vieläki väitän,että siihen auto ja mopo määrään nähden jonot liikku yllättävänki hyvin,ilman ylimääräsiä taukoja.

    En tiedä miten sitä liikettä site olis voinu nopeutaa,ajattamalla kahta autoa per rata ja laskemalla vaikka sitte keskiarvon ajasta kaikille vai?

    Jokainen täällä hitaudesta parkuva varmaan voi esittää parannusehdotuksensa tapahtuman järjestäjille,ja myös osallistua järjestelyihin,niin saadaan homma etenemään.
     
  16. slitre

    slitre 1st gear

    Tuota...minkälaisia aikoja ajettiin? Nopein? Hitain? Oliks tappaja mosse ajamassa?
    thanx
     
  17. TomiT

    TomiT Gearhead

    Viikko sitten vastaavassa tapahtumassa Englannissa, ja väittäisin että samassa ajassa ajo tupla määrä autoja...Ero oli huima versus Alastaro.

    Ehkä me ollaan vaan mailman hitain kansa.
     
  18. jublomb

    jublomb 1st gear

    No päästä meidät tästä piinaavasta epätietosuudesta,ja paljasta se salaisuus jolla sen kuitenkin kokoajan liikkuneen jonon nopeus tuplataan.
     
  19. voihanrontti

    voihanrontti 2nd gear

    Mopoille omat leikkipäivänsä! Kuka niitä vinguttimia jaksaa katella :odroll:
     
  20. TomiT

    TomiT Gearhead


    Video on hirveä, mutta kertoo jotain tahdista!!! ( 1min 6-autoa )

    http://www.youtube.com/watch?v=U6iarqW-Sto
     

Kerro tästä muillekin!